PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, January 24, 2011

PAS HANCURKAN MELAYU DAN ISLAM


PAS semakin tersasar daripada landasan Islam mereka apabila meminta yang buruk-buruk terhadap parti UMNO, jika dulu doa bala pecah perut kepada PM, disusuli dengan doa pecah perut terbarai kaki kepada blogger-blogger yang tak sependapat dan sehaluan dengan mereka, sekarang ni, doa untuk menghancurkan UMNO pula dipinta.

Bukannya doa meminta ditambah rezki ataupun berkat mahupun kekuatan kepada Allah ta'ala, sebaliknya doa bala dan yang buruk-buruk dipinta terhadap UMNO yang memang majoritinya diwakili oleh orang Melayu dan merupakan sebuah parti yang berlandaskan Islam.

Sebaliknya bukan UMNO tetapi PAS yang menuju kehancuran apabila sudah lari dari landasan agama, kerana melaga-lagakan semua bangsanya sendiri dan juga yang beragama Islam. Adakah Islam mengajar umatnya supaya bergaduh sesama sendiri dan mendoakan bala terhadap satu sama lain...???

13 comments:

Anonymous said...

Umno hancurkan melayu dan islam. Dengan pemimpin yg korup, menyalahgunakan kuasa yg diamanahkan dan penuh dengan skandal, mereka membodoh2kan orang melayu untuk menyokong mereka.

Sesungguhnya mana2 orang yg menyokong pemimpin yg korup dan terpalit dlm penyalagunaan kuasa adalah manusia yg amat bodoh sekali. Bak kata Tuhan dlm Alquran, ' mereka ni pekak dan bisu'.

Anonymous said...

ye la..tu jer la modal korang..IMNO korup, pemimpin BN korup..tapi kerajaan yg korang cakap korup jugak la yg buat jalan, bg lampu jalan, bg anak2 melayu tak kira parti masuk U, bagi loan lagi..org mylayu buat kementerian bagi bantuan meniaga..pendek kata tu semua kerajaan korup le tu,,aku rasa kerajaan UMNO/ BN tak korup..yang korup dab berkurap pemikiran dia adalah pemimpin melayu tarutama PAS...jadi balaci PKR ngan DAP..cina bangsat yg cetuskan tragedi 13 mei, tu pon korang masih sokong...kenapa sanggup bersekonggkol drg pemimpin munafik(Anwar) dan anti Islam (karpal , guan eng, kit siang)..apa korang dapat? yg patinya korang bantu kafir bunuh bangsa melayu Islam..memang puak khwarij la btul..bodoh tak leh nak ajar..ni lah dia

Anonymous said...

Kalau pas rasuah dikatakan sedekah. Klaau belasah balak kelantan tapi tak de buat pembangunan apa kejadah yang di panggil kalau tak pas memang kaki penipu. Juak juak pas ni kalau banjir sikit keluar TV mintak lah kerajaae bantu hok susah ni bila dah dapat bantuan kutuk keji kerajaan, tak anjing namanya? Sudahlah pas berhentilah dari membohongi diri dan ahlul bahalul parti anutan syaitan korang tu dan kerja kerja munafik, rakyat dah jijik dengan perangai pas. Agama Islam yang suci pun pas jadikan mainan, kalimah Allah swt suruh orang kafir baca dan tafsirkan dan di sahut dengan Allahu akbar? betapa jahil nya ahlul dan pemimpin pas? Cuba suruh seorang wanita berhadas besar memegang Al Quran, baca dan tafsirkan nescaya wanita itu sendiri tidak akan hendak. Ini lagi suruh kafir yang tidak pernah beriman kepada kalamullah baca dan tafsirkan? Itu lah kalau terlalu ikutkan nafsu serakah politik pemimpin wali syaitan korang, ini lah produk nya. PAS memang parti anutan syaitan......

Anonymous said...

Pas sikit2 pakai Al Quran? Suruh lah dewa gay aka mat leather king dan ADUN pas saiful bahri dan ahli parlimen korang aka din puduraya bersumpah junjung Al Quran kenape tak berani? Sudahlah berhentilah dari kerja kerja dajjal dan munafiq. aku kata dajjal sebab bulan pas tu pun mata satu jadi mata dajjal juga. Pas memang parti tong kosong berdegar bising tapi habuk tak de. Suruh buat pembangunan kat kelantan pergi buat duit untuk kocek sendiri adalah si tua kutuk tu. Haji pun kena rasuah tapi kata sedekah ?

Anonymous said...

PAS kate masuk pas masuk syurga??? Ni dah sah2 ajaran sesat nik ajis ni... Majlis Agama Islam. Tangkap si tua ajaran sesat ni... tlg selamat kan agama Islam. Mane leh die kate masuk sokong pas masuk syurga. Die bukan Tuhan. Adoi. tu pun ade si bongok nak ikot. Ish2... Pengikut ajaran sesat terbesar dan berleluasa di Malaysia. Astarghfirllahalazim...

Dah mcm Ayahpin dan pengikut nye je ni... Tlg lah bertaubat. jgn kerana politik, buat Islam tu macam mainan je.. Allah tak suka tu Nik Ajis oi. mane nak berkat perjuangan PAS??? Kalo suka2 hati main dgn agama..

Anonymous said...

PAS IS DEAD...

tabligh said...

Hadis riwayat Bukhary dan Muslim:

Abdullah bin Mas'ud r.a. berkata: Rasulullah s.a.w. bersabda: Sungguh akan terjadi sepeninggalku nanti monopoli dan mengutamakan diri sendiri,dan hal-hal yang kamu anggap tidak benar. Sahabat bertanya: Apakah yang kau pesankan kepada orang-orang yang mendapati kejadian itu ya Rasulullah? Jawab Nabi: Kamu harus menunaikan kewajipanmu, dan mengharapkan kepada Allah apa yang menjadi hakmu.

Penjelesan: Pada ayat hadis yang di boldkan merah jelas boleh di ertikan sebagai pemimpin yang memonopoli projek-projek dan jugak pemimpin yang mengutamakan diri sendiri dengan mengenepikan rakyat yang dibawah jagaannya.

'Hal-hal yang kamu anggap tidak benar' boleh di ertikan sebagai perkara-perkara yang dilakukan oleh pemimpin atau pemerintah yang kamu nafikan. Contohnya, pemerintah menaikkan harga petrol bagi mengurangkan subsidi agar perbelanjaan negara dikawal dengan baik tetapi kamu kata itu tidak benar,itu helah pemerintah dan sebagainya. Tetapi,cuba kamu baca apakah nasihat Nabi kepada umatnya?

Wahhh...wah.... kalau ikut amalan Demokrasi,siap berdemostrasi lagi,mencaci lagi,memfitnah dan sebagainya. Tetapi,lihat bagaimana Islam menyelesaikan masalah seperti itu!

Kalau tidak ikut Nabi,nak ikut siapa? kamu tidak tahu apakah hikmah disebalik nasihat Nabi itu. Tak usahlah berlagak seperti manusia yang lebih tahu daripada Nabi

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/01/bagaimana-sepatutnya-reaksi-umat-islam.html

KL BOYZ said...

saya tanya...Adakah Islam mengajar umatnya supaya bergaduh sesama sendiri dan mendoakan bala terhadap satu sama lain...???

Anonymous said...

Mana2 melayu yg menyokong mana2 pemimpin melayu yg mengamalkan rasuah, menyalahgunakan kuasa dan terbabit dlm skandal sex, tak kira pemimpin itu dari Umno ke, Pas ke, Pkr ke, adalah melayu bodoh dan bangang...buta, pekak dan bisu.

goodlistener said...

PAS ADALAH PELACUR ISLAM YG NYATA DAN POK NAJIS , MUSJENDUL NYA ADALAH KETUA YG MELACURKAN ISLAM DEMI KUASA POLITIK

Hahn said...

Menghentam salah guna kuasa dan rasuah itu cerita lama. Sekarang PR dah memerintah negeri lebih teruk lagi mereka buat. Sampai tercabut nyawa lah China sekor tu takut DAPig pecah lubang.

Anuwar tu bapak kepada salah guna kuasa dan rasuah. PAS membenarkan. Sesiapa yang menyerupai sesuatu kaum itu maka dia adalah sebahagian dari kaum itu, maksud hadis nabi.

Secara halusnya membenarkan Anuwar bererti PAS sama fahaman dengan Anuwar.

Anuwar masih lagi memegang rekod orang yang "paling banyak sapu" dalam kerajaan. Kalau sampai duit kertas bernilai besar di mansuhkan faham fahamlah.

melayu bangkit said...

tahniah blogger kerana berjaya mendaulatkan agama dan bangsa.. takkan melayu hilang di dunia..

-blogger baru pulau pinang.. harap beri tunjuk ajar..

Anonymous said...

PAS tu dah tak de modal tu...sebab tu dia Doakan org UMNO hancur...Nampak sangat diorg tak matang dlm politik.Pas memang pandai kaitkan isu agama dgn politik.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...