PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, December 31, 2011

PAS EDISI KARTUN MADRASAH SALIHIAH..!!!


Sebab ada masyuk komisyen kot tu pasal nak gantikan Madrasah dengan Komplex Beli-belah. Ada yang masyuk komisyen dan bonus faedah kot, sebab tu benda senang camni pun tak leh nak fikir...!!!

PEMBIKIN DRAMA PULA DI BELASAH BOB LOKMAN..!!!



Jangan sebarang sebarang mengata orang lain munafik, cermin lah diri tu sendiri wahai manusia .... berdiri lah di hadapan cermin dan tanyakan kepada diri kamu sendiri, apakah kamu itu cukup sempurna untuk menghukum orang lain..??? lebih baik berdiam diri sahaja ...!!

Apa yg kau buat sekarang ni bukanya "BERDAKWAH".. Tapi mengumpat, fitnah, dan yang seangkatan denganya.. tapi fitnah, mengata ko diselindung dengan jubah dan kopiah..!!!

Apa maksud dakwah..?? dakwah bermaksud mengajak, bukan mengajak org masuk PAS tapi mengajak orang kepada Allah..!!


Bukannya mengajak mengutuk org je.. balik mengaji lagi..!!!

JANGANLAH BIAR DIRI KITA DIPERBODOH ANWAR...!!!



Pergerakan Pemuda MCA Negeri Selangor menyeru anak-anak muda khususnya di Selangor ini menolak segala usaha jahat pihak pembangkang dalam Rancangan 901 kerana ia lebih membawa kepada keburukan berbanding kebaikan kepada rakyat 1Malaysia, ujar Timbalan Ketua Pemuda MCA Selangor, Dr Ching Eu Boon.

"Kita kena lihat dengan jelas, kita kena pastikan agar kita jangan dipengaruhi oleh Anwar Ibrahim khususnya dalam keadaan sekarang bila Anwar berusaha untuk membebaskan dirinya dari perbicaraan kes liwatnya, kerana ia akan merosak dan membinasakan keharmonian Negara ini.

Keamanan dan keharmonian Negara amat penting. Kita nak pastikan tiada pemimpin sebagaimana di Israel, di Thailand dan di beberapa Negara lain yang menghancurkan keamanan Negara dan seterusnya merosakkan keharmonian dan ekonomi Negara itu sendiri," ujarnya kepada UMNO-Online ketika ditemui di Karnival Sayangi Selangor sebentar tadi.

Beliau berharap agar rakyat memberikan peluang kepada kerajaan untuk menjaga keamanan dan persoalan Anwar Ibrahim bersalah atau tidak, bukan tanggungjawab rakyat sebaliknya biarlah mahkamah membuat keputusan, jangan biarkan diri kita terperangkap dengan dakyah pembangkang kononnya kes liwat Anwar ini sebagai satu lagi 'Konspirasi Politik'.

"Saya rasa masa untuk kita sekarang ialah menjamin keamanan Negara. Lihat sahaja penipuan dan sandiwara 16 September, berapa ramai orang dah kena tipu. Hari ini kita lihat di Selangor, apa yang terjadi sama juga, mereka tidak dapat menjamin kesejahteraan negeri Selangor dan kita boleh lihat banyak pergolakan yang terjadi dalam pakatan pembangkang ini

Pakatan ini hanya sekadar satu pakatan dan bukannya satu perikatan. Satu pakatan yang hanya wujud untuk menang pilihan raya umum, kalau nak menang pilihanraya mereka terpaksa berpakat-pakat. Jadi jangan biarkan diri kita terjebak dengan pakat-pakat rancangan jahat mereka ini demi kesejahteraan kita bersama," ujarnya yang juga Penolong Setiausaha MCA Negeri Selangor.


-MediaUMNO

PAS KENA PENAMPAR DENGAN TAN SRI ISA..!!!





Pengerusi Felda YB Tan Sri Isa Samad memberi ceramah dalam satu forum berjudul MELAYU BERBALAH , MELAYU REBAH diTaman Sri Keramat. Habis PAS kena gasak cukop-cukop, baru terburai semua rahsia agar ahlinya cepat sedar.

Terutama yang Melayu tu...!!!

Friday, December 30, 2011

DR BADRUL AMIN DIMINTA BERTAUBAT..!!!



Agak terkejut melihat video Badrul Amin yang mengaitkan Anwar Ibrahim dengan Imam Mahdi. Daripada video tersebut ramai boleh twist ayat Badrul Amin menjadi lebih teruk. 


Tetapi jika tidak di'twist pun, ia memang sesuatu yang teruk. Tak sangka orang yg ada DR boleh tersilap langkah sampai begitu jauh.

Apa pun setiap anak Adam melakukan kesilapan. Nak berpolitk jangan sampai manghancurkan agama. Bertaubatlah dan muhasabahlah..

Jangan kerana politik, agama juga turut dipolitikkan...!!!

TERBUKTI PKR HANYA UNTUK GAY SAJA...!!!



Tak lama lagi terbuktilah PKR ditubuhkan hanya untuk menyelamatkan ketua gay Malaysia yang sangat berminat main dengan jantan sebagai hobi membuang masa lapang. Buktinya kita akan lihat pada kempen bebaskan Anwar 901 akan datang.

Kerana apa ia dilaksanakan, hanyalah untuk menyelamatkan ketua liwat negara dan bukanlah untuk membentang dan menyelesaikan masalah yang rakyat hadapi. Sekadar nak melepaskan diri si peliwat dari pertuduhan diusulkan keterangan saksi dan bukti sahih bahawa sememangnya Anwar terlibat.

Perhimpunan itu nanti seumpama menghalalkan main belakang jantan sesama jantan, geli betul lah kempen tersebut. Nampak sangat lembu-lembu upahan Anwar ni makan duit, sebab bukanlah untuk memperjuangkan hak ataupun masalah rakyat tetapi sekadar untuk menutup malu Anwar sekeluarga.


Jika betul lah Anwar memang melakukan perkara songsang tersebut, penyokong mereka yang akan hadir nanti ni tergolong dalam manusia jenis apa agaknya..???

Thursday, December 29, 2011

PENEROKA FELDA TERTIPU DENGAN PALAT ANWAR...!!!





Akhirnya peneroka Felda telah dipermain-mainkan oleh peguam-peguam pakatan pembangkang yang telah mengusulkan saman terhadap Felda tempohari. 

Peneroka dah di ibarat seperti sudah jatuh ditimpa tangga, konon nak lari dari mulut buaya tetapi akhirnya masuk perangkap mulut naga penipu.

Penyokong Angkatan Liwat Akhirnya Tertipu (
PALAT)...!!! Kesian...!!!

VIDEO TERBARU KERAJAAN PR TINDAS DAN KHIANAT PENIAGA MELAYU...!!!



Seramai lebih 200 peniaga Melayu di HOTNITE BAZAAR KLANG SENTRAL Meru telah ditindas lagi oleh Kerajaan PR Selangor dengan menghantar Pengkuatkuasa Majlis Perbandaran Klang MPK bagi tujuan merampas barangan peniagaan mereka.

Menurut sumber, YB RONNIE LIU Exco Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Negeri Selangor yg juga adalah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pandamaran, telah mengarahkan En Azhar Samsudin Pengarah Perlesenan Penjaja MPK utk
MEMBERHENTIKAN perniagaan HOTNITE BAZAAR KLANG SENTRAL melalui surat MPK bertarikh 21 Disember 2011 Bil: MPK/JPK/A87(NOTIS PENJAJA)/2011.

Keadaan menjadi "Panas" apabila para peniaga Melayu berkenaan menghalang Lori MPK dari membawa keluar barang2 peniaga. Menurut para peniaga, MPK tiada hak merampas barangan mereka kerana kawasan itu adalah kawasan persendirian yg dimiliki oleh NPO DEVELOPMENT SDN BHD pemilik Tan Sri Lim Soon Peng, dan diuruskan oleh AZTANE EVENT AND MANAGEMENT pengurus Pn Julia Airia 019-6507199.

Para peniaga Melayu berkenaan menjerit mengatakan "KENAPA USIK KAWASAN PENIAGA MELAYU , TAPI KEDAI2 KUDA URUT JUDI MAKSIAT BERDEKATAN TAK DISENTUH LANSUNG..!!!" 


Mereka juga mencabar YB RONNIE LIU & EN AZHAR SAMSUDIN turun bersemuka dengan mereka.

Beberapa wakil dari UMNO Bhgn Kapar, termasuk Tuk Faizal Yahya Penyelaras DUN Selat Klang, Pn Norliza Ahmad Ketua Wanita UMNO Bhgn, Pemuda UMNO Bhgn - Ustaz Azizi, Sdr Mohd Khirul Idzwan , Sdr Arshad Saberi, Sdr Farisan Hussin, 


Cikgu Sahmsudin dan sejumlah para Pemuda UMNO Bhgn serta En Hamidzun Khairuddin Pengerusi GAPS dan En Halim Tuah Pegawai Penerangan UMNO Malaysia telah turun membantu menyelesaikan masalah para peniaga Melayu tersebut.

Menurut Pn Julia Airia, mereka sentiasa dalam ketakutan kerana teruk ditindas selama 2 tahun, memiliki tapak niaga tapi tak diberi hak memiliki Lesen Perniagaan dan setiap minggu DISERBU selain MPK terus menuntut pembayaran RM67,460.00 yg kononnya adalah hutang peniaga melalui surat MPK bertarikh 15 November 2011 Bil:(41) dlm MPK/L(AM)148/3/15.


Kerajaan PR Tindas Peniaga Melayu Di Klang Sentral
Selasa 27.12.2011; jam 11.00 mlm.


ORANG MELAYU TERUS DITINDAS DI KLANG / MERU ..WAKIL RAKYAT ADALAH DARI PAS YB TN HJ DR ABDUL RANI OSMAN HANYA MEMEJAMKAN MATA MELIHAT DAP DAN PKR MELANYAK ORG MELAYU..!!!

Wednesday, December 28, 2011

VIDEO TOK HIM MARAH ANWAR...!!!



Tok Him cakap Anwar mengheret rakyat dalam kancah seks liwatnya, menghasut dan menghina kehakiman negara. Anwar umpama dajal yang akan memulakan keadaan tegang mencemar nama baik negara dimata dunia.

Manusia yang akan lenyapkan perasaan aman di Malaysia akan datang..!!!

TINDAKAN ANWAR BIADAP DAN KURANG MATANG..!!!



Setelah perhimpunan haram "bersih" tempohari, ini satu lagi tipu helah Anwar, peliwat negara yang penuh dengan agenda dan propaganda sebagai tektik meneruskan politik busungnya. Ketua pembangkang Anwar akan mengerakkan jentera keldai dan lembunya untuk menjayakan Kempen untuk membebaskan dirinya.

Dulu pakatan PR melenting marah menolak kenyataan bahawa perhimpunan "Bersih" adalah perhimpunan untuk mengalih perhatian rakyat terhadap kes liwat Anwar. Tetapi apa pula ingin mereka selindungkan sekarang, sudah terang-terangan sememangnya perhimpunan ini adalah untuk menyelamatkan nyawa politik pakatan ketua penipu mereka.

Satu lagi usaha Anwar mengheret rakyat bukan lagi untuk memperjuangkan nasib rakyat, tetapi sebaliknya untuk menyelamatkan Anwar dari salah laku moralnya. Cuba kita fikir secara matang, apa motif utama Anwar mengerakkan penyokongnya untuk menjayakan Kempen Bebaskan Dirinya..???

Bukankah Anwar diwakili peguam-peguam terhandal di Malaysia dan bukan seorang pulak tu, punyalah ramai. Dengan bukti yang telah ada dipersidangan mahkamah, peguam-peguam terhandal Anwar tetap gagal menghalang kebenaran sebenarnya. 



Inilah sebab utama bahawa peguam-peguam terhandal upahan Anwar telah gagal melaksanakan tugas mereka untuk membebaskan Anwar dari pertuduhan kerana dengan bukti yang ada sememangnya Anwar terlibat dengan segala aktiviti main belakangnya.

Kempen membebaskan Anwar 901 adalah sebagai "talian hayat" yang tinggal untuk menyelamatkannya...!!!

Anwar semakin lupa dan nyanyuk kerana langkahnya menggerakkan rakyat untuk "berdemo" seharusnya tidak berlaku kerana keputusan mahkamah merupakan sebahagian daripada sistem demokrasi yang mengandungi mekanisme penyelesaian.

Demokrasi jenis apa yang diamalkan Anwar..???

Monday, December 26, 2011

PAKATAN PR TAJA VIDEO SEMBANG RAKYAT DI YOUTUBE..??

LEBIH BAIK DENGAR SITI NURHALIZA DARI CERAMAH PAS..!!!



"Cerca Mencerca" Dirakam pada 31.03.07 di Surau al-Muhajirin,

Taman Sri Ukay semasa menjawat jawatan Mufti Perlis. Kitab Riyadhus Solihin karya Imam an-Nawawi (Imam Besar Mazhab Syafii) dalam bab Haram Mencerca Orang Muslim.

ANWAR KAKI KENCING, LIBATKAN RAKYAT DALAM KES LIWATNYA..!!!


Janganlah terperangkap dengan sandiwara lakonan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang sekali lagi akan mengheret rakyat dalam isu buruk tingkahlaku moralnya menerusi Kempen Bebaskan Anwar 901.

Anwar sedar akan kesalahannya sebab itulah demi menyelamatkan dirinya Anwar mengheret rakyat sekali lagi berdemo ditengah jalan untuk menutup kelemahan yang ada pada dirinya.

Bekas Naib Ketua Angkatan Muda PKR, Mohd. Zahid Md. Arip berkata, Anwar umpama mengetahui beliau akan dijatuhkan hukuman bersalah dan sememangnya mengharapkan simpati rakyat untuk terus berpolitik.

Adakah oleh kerana Anwar seorang, maka kita sanggup jadi lembu Anwar dan membiarkan negara menjadi kacau-bilau...??

Mahasiswa terutamanya perlu berfikir sebaik-baiknya keran akan memberi kesan buruk jika ketegangan akibat demonstrasi liar berulang kembali seperti dizaman muda Anwar yang kuat memberontak dan berdemo diwaktu mudanya dahulu.

Kedengaran gerakan besar-besaran membabitkan pelbagai aktiviti yang sedang diatur pihak tertentu bagi mengalih perhatian orang ramai kepada Anwar menjelang keputusan perbicaraan kes liwat pada 9 Januari ini.

Dalam pada itu, bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari berkata, rakyat diminta tidak mudah terpedaya dengan strategi Ketua Pembangkang yang cuba menunjukkan seolah-olah dia menjadi mangsa konspirasi.

Anwar juga dilihat semakin terdesak menggunakan mahasiswa terpengaruh serta pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tertentu untuk mengganggu-gugat kestabilan negara. 



Usaha sebegini tidak wajar disokong rakyat, kerana belum ada keputusan mahkamah sudah mula berkempen untuk membebaskan Anwar si kepala penipu.

Anuar berkata, Anwar sepatutnya berani menerima keputusan dan tidak melibatkan rakyat dalam kes liwatnya yang telah berlangsung sudah masuk kedua kali memalukan keluarganya sendiri.

DENGARKAN KISAH USTAZ PAS DAN PEMBANGUNAN...!!!

TINDAKAN MENGEJUT ORANG KUAT PAS KELANTAN...!!!



Pada 24hb Disember 2011 di Tanah Merah , kami terkejut dengan tiba tiba muncul seorang penyokong kuat PAS di atas pentas melakukan tindakan yang mengemparkan ..apa dia tindakan tu ??

Mengapakah tindakan sedemikian dilakukan..?? Akibat marah sangat kat Pok Nik ke..??


Janganlah marah Pok Nik sebab beliau dah tua sangat dan dah nyanyuk pun, mana ingat apa yang dicakapkannnya...!!!

Sunday, December 25, 2011

SELEPAS PAS, GILIRAN DAP PULA BERTENGKAR SESAMA SENDIRI



Jikalau dah tak dapat kelulusan bergabung sesama sendiri sudah pasti ada sebab musababnya, inilah salah satu yang tidak rakyat inginkan. Bertengkar dan bertempik sesama sendiri, baru gabungan 3 parti dah huru-hara semacam ni.

Kesemuanya tamak ingin berkuasa dan pemimpin Pakatan PR sering tak bersetuju antara satu sama lain pemimpin dalam parti. Selalu bercanggah pendapat, bagaimanakah ingin menyelesaikan masalah yang dihadapi rakyat, sedangkan masalah dalaman parti pun tak dapat diselesaikan.

Jika PAS menghadapai sindiran dan cemuhan antara pemimpinnya sendiri, maka rakan seangkatannya DAP turut mengalami nasib yang sama. Bercakaran sesama sendiri, kali ni di Penang pula.

Inilah berkat bala doa hajat selalu dipohon PAS untuk menjahanamkan bangsanya sendiri yang tidak bersetuju dengan tindak tanduk PAS selama ini.




GEORGE TOWN 24 Dis. - Pertelingkahan antara Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh dengan Timbalan Setiausaha Agung parti itu Prof P. Ramasamy semakin tegang apabila Karpal hari ini menyeru Ramasamy mengundurkan diri daripada menjadi Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang.

Karpal yang juga Anggota Parlimen Bukit Gelugor, berkata, Ramasamy sepatutnya meletakkan jawatan secara rela hati disebabkan gagal mematuhi arahan Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) DAP supaya tidak membuat kenyataan terbuka mengenai parti itu dan menyerang para pemimpinnya.

"Kedudukan Ramasamy dalam kerajaan negeri tidak lagi dapat dipertahankan kerana dia mengetepikan keputusan jawatankuasa tiga anggota parti supaya tidak mendedahkan masalah dalaman parti kepada akhbar," katanya kepada pemberita di sini.

Karpal merujuk kepada laporan sebuah akhbar harian semalam yang memetik Ramasamy sebagai berkata, pengkritik beliau (Ramasamy) sedang berpakat menentangnya kerana dia tidak memenuhi permintaan mereka untuk dapatkan projek dan juga tidak melayan mereka.

Karpal berkata, dengan membuat kenyataan demikian Ramasamy jelas memberi gambaran kepada orang ramai bahawa dia mengaitkannya (Karpal) bersama Anggota Dewan Undangan Negeri Seri Delima, RSN Rayer dan ADUN Bagan Dalam, A Tanasekharan.

"Ia memberi implikasi serius bahawa kedudukannya selaku timbalan ketua menteri kini tidak lagi boleh dipertahankan. Ini adalah satu dakwaan serius. Setakat ini Ramasamy tidak pula menafikan kenyataannya itu," katanya.

Karpal mencabar Ramasamy supaya memberikan nama mereka yang terlibat dan melaporkannya kepada polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia.

"Oleh kerana dia tidak menafikannya atau membuat sebarang pembetulan tentang laporan berita tersebut, saya mencabarnya memberi nama mereka yang telah dibabitkannya dalam berita itu dan membuat laporan polis dan kepada SPRM disebabkan dakwaan itu bermakna cubaan rasuah," katanya.

Pengerusi DAP itu berkata, Ramasamy gagal dalam tugasnya sebagai timbalan ketua menteri dan juga telah melakukan kesalahan kerana tidak membuat aduan kepada pihak berkuasa berkaitan.

Ramasamy tidak dapat dihubungi untuk meminta ulasannya.

- BERNAMA

SKANDAL ANWAR, SHAHA RIZA DAN WOLFOWITZ...!!!



Inilah salah satu sumber dana Yahudi Anwar dari Amerika, pemimpinnya pengamalkan rasuah dan salah guna kuasa pemerintahannya.

Anwar asyik menyalahkan BN dalam isu rasuah, sebaliknya beliau lah yang berkawan dengan pemimpin Amerika yang mengamalkan rasuah dan mendapat tajaan daripada mereka untuk terus berpolitik di Malaysia.

Friday, December 23, 2011

AL-FATIHAH BUAT TAN SRI HAJI ABDUL HAMID OTHMAN....



AL-FATIHAH buat Allahyarham Haji Abdul Hamid Bin Haji Othman,telah kembali ke rahmatullah pada pukul 5.00 petang tadi hari ini, dan mayat Alahyarham akan di bawa ke rumah anak allahyarham di Puchong.

Di khabarkan Arwah terkena serangan sakit jantung petang tadi dan menghembuskan nafas terakhir dipejabatnya di Maju Junction petang tadi.

Alamat terkini yang dapat diperolehi beralamat di nombor 81 Jalan 3, Taman Tenaga, Puchong, dekat Kem Kinrara. Allahyarham merupakan Setiausaha Agung Kehormat PERKIM sejak 2006 hingga kini.

SEKALI LAGI ANWAR PASTI HURU-HARAKAN MALAYSIA NI..!!!



Sudah pasti sekali lagi si peliwat negara akan membuat kecoh dan huru-hara bagi mengalih perhatian rakyat terhadap kes liwat kedua Anwar. Jentera AMK mereka pasti akan menimbulkan perasaan takut rakyat nak keluar rumah dan bekerja lagi.

Hairan betul dengan puak ni tak menghiraukan rakyat lain yang tak mahu terlibat dengan kegiatan berdemo mereka ni, sering menakutkan rakyat sehingga menimbulkan kacau-bilau jika dihalang ataupun disuroh bersurai.

Itulah maksud pembangkang berdemo secara aman, bawa semua jentera upahannya memenuhi ruang mahkamah untuk mengadakan protes untuk menyelamatkan si peliwat Negara.

Sedar mahupun tidak, mereka terus menyokong tabiat istimewa kaum Luth yang suka main sesama sejenis...!!!

KEPADA JAMBU ANWAR, DENGARLAH PANDANGAN MAHASISWA NI..!!!



Jambu Anwar sebenarnya cuba menyelindung masalah sedang dihadapi oleh Kerajaan Selangor, sebab tu lah tindakan bodoh yang memakan dirinya dibuat tempohari. 


Sepatutnya jambu Anwar ni mendengar pandangan rakan dan sahabat mahasiswanya sendiri tentang negeri pakatan Anwar yang sering suka berdemo dan mencari masalah.

Bukannya nak selesaikan masalah tetapi menambahkan lagi masalah sedia ada...!!

Thursday, December 22, 2011

APA BEZA MAMAT NI DENGAN ANWAR..???



Arif Alfian Rosli, bekas pelajar perubatan di Ireland yang kontroversi enggan mengulas mengenai berita bahawa dia telah berkahwin dengan seorang lelaki asing. Arif Alfian telah dihubungi oleh media Ireland, IrishTimes.com, tegas menyatakan bahawa dia adalah seorang Islam, tidak memeluk mana-mana agama lain dan akan kekal sebagai seorang Muslim sehingga akhir hayatnya.

“Saya tidak menukar agama lain, apa yang telah dilaporkan adalah amat bertentangan dengan fakta sebenar. Saya dilahirkan sebagai seorang Muslim, saya masih seorang Muslim dan akan kekal sebagai seorang Muslim sehingga saya mati. Tiada apa-apa yang boleh menggoncangkan iman saya, ” katanya.



Arif Alfian juga menjelaskan bahawa dia tidak pernah menghubungi ibu bapanya di Malaysia untuk beberapa tahun berikutan salah faham antara mereka, namun dia mengaku bahawa dia kerap menghubungi adik-beradik yang lain.

“Saya mempunyai sedikit salah faham dengan bapa saya pada tahun 2009 … sehingga saya telah dilaporkan hilang, saya masih tidak menghubunginya, tetapi saya sering menghubungi ahli keluarga yang lain,” katanya.

Alfian Arif bapa, Rosli Harun, 56, baru-baru ini meminta bantuan Utusan Malaysia untuk mencari anaknya yang dikatakan ‘hilang’ selepas pencarian mereka buntu.


Jika dibandingkan mamat ni dengan Anwar, bezanya si Arif ni lebih berterus terang berbanding Anwar yang suka menipu sehingga terpaksa dibuktikan di dalam mahkamah diatas kelakuan songsangnya.

Satu lagi bezanya adalah si Arif ni cuma rakyat Malaysia biasa tetapi Anwar adalah pemimpin jijik yang lebih memalukan negara Malaysia. Semua negara luar tahu akan tabiat Anwar yang lebih berdolak-dalih membuat pengakuan, jika tidak takda lah kes liwatnya dibicarakan dah 2 kali.

Sekali dulu dah dibuktikan beliau terlibat dengan aksi songsangnya, sekarang kes kedua liwatnya sudah dekat dipenghujung jalan. Itu pun nasib baik ada yang berani membongkarkan "Tut" dengan Anwar, yang tak berani tu cuma makan upah main belakang.

Dah hampir sepuloh penama dikaitkan dengan Anwar ni, cuma yang 8 lagi tu hanya berdiam diri kerana sedap agaknya melakukan aktiviti suka sama suka ni...!!!

Wednesday, December 21, 2011

INILAH BUKTI PKR TERLIBAT DENGAN JAMBU ANWAR YANG TURUNKAN BENDERA PM



Jika di perhatikan betul-betul pada video tersebut, ada muka haram jadah Chegu Babi...oppp salah eja, Chegu Bart Simson PKR yang macam kartun tu berada kat situ.

Kalau tak terlibat kenapa menonjolkan muka dah macam lembu Anwar kat sana..??

Ini semua mahasiswa lembu bodoh yang lebih bingai dari lembu-lembu NFC..!!!

INILAH SENARAI NAMA YANG TELAH TINGGALKAN SI PELIWAT..!!!



Ingatlah wahai ahli-ahli baru pakatan haram PR yang masih tak cukup parti untuk membuat satu pakatan gabungan sah. Sehingga kini masih tak sah didaftarkan bergabung kerana tidak mencukupi syarat untuk dilaksanakan.

Pakatan PR ni sebenarnya pemimpinnya semuanya tamakkan kuasa kerana hanya pakatan 3 parti berbanding BN. Mereka sememangnya tamak untuk berkuasa sehinggakan kacau bilau tak puas hati dan bergaduh antara satu sama lain diwaktu pemilihan jawatan tempohari.

Bukalah mata jangan asyik tutup mata menyalahkan orang lain sehingga ramai pemimpin dan sahabat Anwar meninggalkan parti pembohong PR yang tamak dan mementingkan kroninya.

Lihatlah senarai dibawah pemimpin yang telah sedar akan pembohongan Anwar..!!!



1. Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar,
2. Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor,
3. Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
4. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Zainur Zakaria
5. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Datuk S. Nallakarupan.
6. Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
7. Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
8. Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
9. Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan iaitu Lokman Noor Adam
10. Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md. Arip
11. Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha.
12. Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
13. Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
14. Setiausaha PKR bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
15. Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
16. Bekas naib presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
17. Naib Presiden, Jeffrey Kitingan,
18. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Christina Liew
19. Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
20. Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
21. Bekas calon PKR teluk kemang/ antara pengasas PKR Abdul Manap Shahardin
22. Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor Datuk Dr Halili Rahmat

Kerusi Parlimen

1. Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed
2. Ahli Parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng
3. Ahli Parlimen Bagan Serai Mohsin Shamsuri
4. Ahli Parlimen Kulim Baru Zulkifli Nordin

Kerusi DUN

1. Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi
2. Adun Changkat Jering, Kapten (B) Mohd. Osman Jailu
3. Adun Ngemah, Gabriel Adit Demong
4. Adun Lunas, Md Radzi Salleh
5. Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah
6. ADUN Bukit Selambau, V. Arumugam
7. ADUN Bakar Arang di Kedah, Tan Wei Shu


Terkini...

Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Bukit Gelugor, Lim Boo Chang dan ramai lagi ahli - ahli PKR bertindak keluar dari parti yang kian runtuh itu...

Tuesday, December 20, 2011

BARU PADAN MUKA JAMBU ANWAR NI...!!!


Barulah padan muka si pelajar biadap ni, bertindak biadap menurunkan bendera Gambar PM dan digantikan pula dengan bendera politik pembangkang. Berapalah agaknya jambu Anwar ni diupah berbuat demikian, nampak sangat seperti dibayar untuk berpolitik.


Masa kan tidak, sepatutnya mamat bebal seekor ni belajar sebagai seorang mahasiswa untuk berjaya dimasa depannya. Ini tidak, kerana kebiadapannya hanya mencemarkan nama baik Universiti Pendidikan Sultan Idris(UPSI)di Tanjong Malim saja.


Memorandum yang menyatakan desakan penyingkiran pelajar biadap tersebut telah diterima oleh Naib Cancelor UPSI, Prof Dato' Dr. Zakaria Kasa. Tempoh yang diberikan adalah 2 minggu untuk UPSI menyingkirkan pelajar kurang ajar ni.


Dr. Zakaria ketika berucap berkata, pihak universiti telah berusaha mencari Adam sejak semalam, termasuk menghubungi rumah keluarganya, tetapi beliau gagal dihubungi. Tindakan akan segera diambil terhadap Adam kerana telah mencemarkan nama baik UPSI.

Kenapa kegiatan memalukan ini tidak dilakukan semasa Perhimpunan Agong UMNO tempohari..??

Apasal jambu Anwar dan rakan sebingainya tak pergi turunkan bendera gambar PM...??

Kalau anak jantan, masa tu le pegi kat PWTC.. nak tengok nasib korang jadi apa...!!!


Lagi gambar
KLIK DISINI

MANUSIA INILAH PALING DITAKUTI ANWAR SEKARANG..!!!

GAMBAR BIASAN

Jikalau rakyat bolehlah Anwar temberang, akan tetapi pasangan yang digunapakai untuk memuaskan nafsunya akan terus membuat pembongkaran penipuan ketua pembangkang. Bayangkanlah isterinya digendong setiap kali memasuki perbicaraan kes liwatnya sekarang, ia adalah sekadar menutup mata semua rakyat pakatan yang tertipu dengan pidatonya. 

Persoalannya, apabila kes China Doll yang dikaitkan dengan kerakusan seks Anwar dibicarakan nanti adakah isterinya akan tetap digendong bersama..?? Sungguh memalukan kerana ia dinyatakan oleh pasangan mainan Anwar..!!!

Sekarang Anwar sedang bermimpi dan berangan ingin menjadi pemimpin hebat, tetapi sayang Anwar memiliki tabiat perangai luar biasa yang tidak dimiliki oleh pemimpin yang lain.


PEMBONGKARAN MANUSIA INILAH DITAKUTI ANWAR


Buat masa sekarang ni, China Doll inilah yang paling ditakuti Anwar selepas Saiful Bukhari.

Nak tahu lebih lanjut
KLIK DISINI

Monday, December 19, 2011

MAYAT ANWAR TELAH DIKAPAN, DILETAKKAN DI PKR PADANG SERAI



Oleh kerana rakyat terus marahkan penasihat PKR ni, mayat Anwar telah dikapankan dan dilletakkan di tapak program ceramah PKR di Padang Serai. Inilah bukti rakyat sangat memarahi Ketua penipu yang kononnya membantu rakyat sebaliknya untuk menghidupkan kontrak-kontrak kroni pakatan mereka.

Sudah pasti Umno juga akan dipersalahkan kerana ketua penasihat penipu mereka dikapankan. Kesemua kesalahan pasti ditujukan kepada UMNO kerana penyokong mereka terlalu taksub kepada pidato Anwar yang berapi-api penuh dengan tipu muslihat.

Bukan seorang dua bekas pemimpin Anwar sendiri yang tak setuju dengannya lihatlah video dibawah..!!!




Di dalam pakatan rakyat sendiri banyak berlaku rasuah dan salah guna kuasa...

Anwar pemimpin penipu pakatan rakyat sendiri...!!!

AZMIN GIAN BARANG ANWAR SEHINGGA SANGGUP PECAH PENJARA..!!!


Oleh kerana ketagihan yang melampau agaknya Azmin sanggup ingin memecahkan kedaulatan undang-undang sedia ada di Malaysia ni. Ingin menjadi pemimpin pertama bertindak biadap terhadap pihak berkuasa, apa yang ingin dibuktikan oleh Azmin..??

Jika ikut perkhabaran, Azmin dihadiahkan Anwar katil yang mahal sehingga berpuloh ribu ringgit. Banyak barang lain boleh dijadikan hadiah tetapi katil tidur juga yang dihadiahkan kepada buah hatinya. Ada makna disebalik pemberian hadiah tu..!!!.

Disebab teringatkan katil yang dihadiahkan itulah membuatkan rindu Azmin membuak-buak mengenangkan akan keseorangan lagi, dan menjadi penyebab utama terselindung sanggup memecahkan undang-undang penjara.

"Kami anak muda dan wanita berikrar akan bangkit meruntuhkan tembok kezaliman penjara untuk membebaskan Anwar Ibrahim", kata Azmin pada kongresnya tempohari.

Sebenarnya Azmin ni bukanlah anak jati Selangor ataupun Malaysia.
 KLIK DISINI

Itulah sebab utama beliau sanggup untuk melanggar undang-undang Malaysia...!!!
Cuba lihat gambar dibawah....


Klik untuk besarkan imej

Ini adalah salah satu pembohongan melampau Azmin ingin terus berkuasa, sanggup melakukan apa saja demi barang idamannya yang dikuatirinya bakal disimpan. 

Ini juga membuktikan bahawa Azmin sendiri tahu bahawa Anwar sememangnya bersalah terhadap tuduhan dilemparkan terhadapnya.



Azmin dipercayai berasal dari negara Indonesia, setelah berjaya mendapat status kewarganegaraan, budaya luar pun turut dibawa bersama kenegara ini. Sanggup membuat apa saja demi untuk mencapai hajat dan idaman walaupun terpaksa menggadai isterinya untuk membolot apa yang dipunyai olehnya sekarang.

Orang macam ni tak boleh dipercayai kerana sebelum ini tak ada surat beranak dan adalah pemegang kod 71, mengapa orang Selangor memperagungkan manusia sebegini..??


Ia telah dibongkarkan oleh Umi Hafilda adiknya sendiri bahawa Azmin Ali memang tamak untuk menjadi kaya, sehingga ingin mengetepikan sistem Raja-Raja Melayu yang dikatakan oleh Azmin sebagai membazir wang negara.

KLIK DISINI

Saturday, December 17, 2011

120 LAGI AHLI PAS SERTAI UMNO...!!!



Seramai 120 penyokong Pas di Kampung Beoh di sini mengumumkan mereka secara beramai-ramai keluar parti itu dan berhasrat menubuhkan cawangan baru Umno di kampung berkenaan, hari ini.

Borang penyertaan mereka diserahkan ketua kumpulan berkenaan Mohd Nor Jusoh, 54, kepada Ketua Umno Bahagian Bachok, Datuk Dr Awang Adek Hussin dengan disaksikan hampir 300 penduduk setempat.

"Dulu, saya menyokong Pas 100 peratus kerana terpengaruh dengan dasar Islamnya tapi dukacita kerana Pas hanya menjadikan Islam sebagai slogan semata-mata," kata Mohd Nor kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.

Beliau berkata, penyertaannya dalam Umno kerana inginkan perubahan memandangkan Pas ternyata gagal melakukannya walaupun diberi peluang memerintah Kelantan hampir 22 tahun.

Mohd Nor berkata, ramai lagi individu akan mengikuti jejak kumpulan itu.

Sementara itu, Awang Adek berkata permohonan mereka akan diproses segera bagi membolehkan mereka menubuhkan cawangan baru yang diberi nama cawangan Umno Redang.

Ia bakal menjadikan jumlah cawangan dalam bahagian itu 151 buah.

BUKTI PAKATAN PR SONGLAP DUIT KERAJAAN NEGERI UNTUK KRONI..!!?



NGA yang terkenal dengan kenyataan racist “Hitam Metalik” yang ditujukan kepada Menteri Besar Perak Dato Sri Zambry kini terpaksa berdiam diri kerana Si mulut becok itu menyeleweng wang kerajaan tempatan dengan mendapatkan tender menjahit baju kepada isterinya.

Selama ini Nga yang tidak sayang mulut suka mengutuk Kerajaan Barisan Nasional kini terpaksa berdiam diri apabila bini sendirinya terperangkap dalam menyalahguna kuasa mendapatkan tender!

Ini bukti dokumen tender dan anehnya Ketua Geng Bubar DUN turut bersekongkol dengan NGA sewaktu memimpin Negeri Perak..!!!



Isteri Nga sebagai pengarah syarikat jahitan yang didaftarkan pada 23 – 4 – 2008 iaitu 42 hari selepas pilihan raya umum dimana Negeri Perak jatuh pada tangan Pakatan Rakyat.

Bayangkan hanya dalam masa 42 hari mereka mampu buat apa sahaja untuk mengaut keuntungan dengan berkroni atas nama negara berkebajikan..!!!



Surat lantikan dari pihak kerajaan negeri yang diketuai Ketua Geng Bubar DUN (kini bekas Menteri Besar) yang selama ini berceramah tentang “kebenaran” dan “keadilan” tapi sanggup mengadai maruh dan harga diri semata – mata untuk menguatkan sokongan dari DAP


Syarikat isteri Nga yang mendapat kontrak menjahit lounge suit bukanlah dalam pilihan kedudukan pertama malah terakhir dalam keputusan tender! Namun tetapi Menteri Besar Perak (sekarang bekas) terpaksa meluluskan tender kepada bini Nga atas dasar kepentingan politik pakatan rakyat!

Kepada MB NIZAR dan NGA, Semata – mata nak jaga kepentingan politik masing – masing kamu berdua menyeleweng duit kerajaan negeri untuk songlap peruntukan..!!!

Peliknya selama ini kamu memekik yang Kerajaan Barisan Nasional Menyalahguna peruntukan tapi rupa – rupanya Nizar dan kroninya sepakat nak makan semua..!!!


KALAU BOLEH SAYA MINTA MACC / SPRM TOLONG MASUK CAMPUR DAN SIASAT KES INI.


SUMBER
KLIK DISINI

Friday, December 16, 2011

BOLEHKAH ANWAR DIPERCAYAI..??



Anwar tetap menafikan bukti-bukti yang telah dikemukakan dalam mahkamah, walauun bukti tersebut mempunyai bukti-bukti sahih yang telah dikemukakan termasuk rakaman CCTV kondo ditempat kejadian.

Bolehkah percakapan Anwar ni digunapakai dalam dakwaan dilemparkan kepadanya, bukti apa yang di nyatakan oleh ketua Pembangkang ni..??

Peguam mewakili Anwar kebanyakkannya daripada gerombolan peguam pakatannya yang memepertikaikan pertuduhan yang disabitkan dengan Anwar. Bukannkah itu adalah satu bukti yang tidak dapat diselindungkan kerana diwakili oleh peguam-peguam ahli pakatan PR yang adanya menjadi pemimpin dalam Pakatan PR.

Demi apa, bukankah untuk menyelamatkan Ketua Pembangkang mereka yang sering manupilasi semua bukti termasuk pembongkaran rakan sahabatnya sendiri. Bukankah banyak diantara rakan karib Anwar yang melakukan pembongkaran sikap tingkahlaku buruknya yang sering tidak menunaikan janjinya.

Demi untuk menyelamatkan kegiatan sumbangnya, peguam-peguam upahan Anwar ditugaskan melakukan apa saja unutk menggagalkan pertuduhan yang dilemparkan kepada Anwar. Mungkin kerana telah menjanjikan kemewahan yang telah termeterai apabila Anwar berjaya menjadi PM.

Walaupun bukti sah telah dinyatakan didalam mahkamah, peguam Anwar tetap cuba untuk mencari kesalahan pada fakta telah dikemukakan. Sehingga kini peguam Anwar tidak berjaya melakukan tanggungjawap meraka untuk membuang kes terlibat dengan Anwar.

Ini juga membuktikan Anwar memang terlibat dengan kes liwat yang dihadapkan kepadanya. Persoalannya bolehkah Anwar dan peguam upahannya menghalang daripada kebenaran yang akan muncul tidak lama lagi...??


KUALA LUMPUR, 15 Dis — Selepas pernah berada di penjara selama enam tahun, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertekad akan terus berjuang demi keadilan tidak kisah bakal keputusan kes liwat, yang akan diumumkan 9 Januari depan.

“Ia tidak berbeza, di penjara ataupun di luar, saya akan berjuang untuk keadilan,” kata beliau kepada pemberita di kompleks mahkamah Jalan Duta di sini, di akhir sesi penggulungan kes peringkat pembelaan.

Misal kata, ia adalah satu kebenaran bolehkah Anwar menghalang perkara tersebut daripada terus dibongkarkan. Adakah perkara ini harus diselindungkan..??

Mengaibkan seseorang memanglah menjadi kesalahan tetapi adakah salah membongkarkan busung pekung Anwar yang sering diselindungkan olehnya..??

Ketua Pembangkang ini menambah, beliau pernah melalui kehidupan di penjara dan mendapati ia bukan sesuatu yang sukar untuk dilalui.

Anwar bekas timbalan perdana menteri, telah dikenakan hukuman penjara atas kesalahan liwat dan salah guna kuasa selepas dipecat pada 1998. Beliau dibebaskan pada 2004.

Bagaimanapun pemimpin berusia 64 tahun ini berkata kenyataan beliau tidak harus dianggap sebagai satu kekalahan.

“Ia bukan satu persoalan secara sukarela mahu ke penjara. Untuk apa sebab? Sebab saya memutuskan untuk tidak menyertai semula Umno, sebab saya memutuskan untuk melawan mereka atas sifat rasis dan dasar-dasar tidak adil mereka?” katanya.



Ingatlah bahawa Anwar dibuang dari UMNO kerana salah menggunakan kuasa dan telah banyak melenyapkan wang negara apabila beliau menjadi Menteri kewangan dahulu, pendek kata kaki songlap dan kuat rasuah.

Bolehkah pemimpin sebegini dijadikan pemimpin untuk menerajui kerajaan di Malaysia ni, buruk sangat tingkah laku termasuk memaki hamun bangsanya sendiri.

Bermakna cuma Anwar saja boleh mengaibkan orang lain tetapi orang lain akan menjadi kesalahan dan dosa besar apabila melakukan perkara tersebut...!!!

Adil ker begitu..??

Wednesday, December 14, 2011

KERAJAAN SELANGOR KHALID KENA BANTAI LAGI...!!!



Setelah tidak mendapat perhatian daripada kerajaan negeri, lapan pembeli pangsapuri kos rendah Taman Botanic di sini yang didakwa ditipu oleh individu yang mengaku Pegawai Tugas-tugas Khas Menteri Besar tampil membuat laporan polis hari ini.

Laporan tersebut dibuat kira-kira pukul 1 tengah hari di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan di sini bagi meminta pihak berkuasa itu menyiasat serta mengambil tindakan terhadap individu berkenan yang dikenali sebagai Haji Mohd. Yatim Abu Bakar.

Pengerusi jawatankuasa bertindak pembeli berkenaan, Mohamed Durrani Izam berkata, laporan polis itu diharap dapat memberikan keadilan yang sewajarnya kepada pembeli berkenaan.

“Tidak ada cara lain lagi bagi pembeli mendapat keadilan mereka dalam soal ini. Kami mahu polis menyiasat dan mengambil tindakan sewajarnya terhadap individu berkenaan.

“Sebelum ini, kerajaan negeri ada menyatakan untuk membantu menyelesaikan masalah ini tetapi sampai ke hari ini tiada maklum balas,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan itu di sini, hari ini.

Mohamed Durrani berkata, bulan lalu pihaknya mendapat jaminan daripada Setiausaha Politik kepada Menteri Besar, Faekah Husin bahawa kerajaan negeri akan menyelesaikan masalah tersebut.

Bagaimanapun, katanya, sehingga kini kerajaan negeri belum melakukan apa-apa tindakan bagi membantu pembeli terlibat.

Pada 8 November lalu, Utusan Malaysia melaporkan sebanyak 650 pembeli projek pangsapuri kos rendah di beberapa daerah di negeri ini terpaksa berputih mata apabila orang tengah bergelar Haji Mohd. Yatim yang menguruskan urusan jual beli kediaman itu menghilangkan diri tanpa dapat dikesan sehingga kini.

Apa yang menyedihkan pembeli malang terlibat, pangsapuri kos rendah tersebut sudah siap, tetapi sehingga kini proses penyerahan kunci kediaman tersebut gagal dilakukan.

Berdasarkan surat tawaran yang diberikan kepada mereka, pembelian pangsapuri kos rendah itu melibatkan projek rumah kos rendah di Selayang Mulia di Selayang, Taman Botanic, Taman Harmoni di Balakong dan Taman Cheras Intan di Cheras, kesemuanya telah sah diperuntukkan kepada mereka.

Malah, kesemua pembeli turut membayar wang pendahuluan sebanyak RM2,100 kepada Haji Mohd. Yatim dan mereka tidak meragui kesahihan transaksi jual beli rumah tersebut kerana individu itu telah memberi resit bukti pembayaran dan surat-menyurat menggunakan kepala surat Permodalan Negeri Selangor Bhd. (PNSB) dan Lembaga Perumahan dan Hartanah Selangor (LPHS).


SUMBER
KLIK DISINI

Monday, December 12, 2011

TOLAK NIK AZIZ & PAKATAN..!!!



Inilah ulama pondok tradisional sejati Serambi Mekah yang jauh dari pengaruh undi kafir untuk kepentingan politik peribadi...

MB KHALID KENA BALUN, TAK TAHU MANA NAK LETAK MUKA...!!!



Video ini adalah hasil daripada penipuan PKR Selangor dalam mendapatkan undi.


Mereka adalah penduduk di Ijok Dun Menteri Besar sendiri yang meluahkan rasa marah mereka selepas ditipu hidup-hidup oleh makhluk yang berjawatan Menteri Besar Selangor..!!!

Sungguh memalukan...!!!

MB AZIZAN DAH MULA TUNJUK TARING..!!!



Baru lah gempak jadi MB, pakai kereta mewah dan mahal. Perkara ini dianggap tak salah kerana MB ni tengah memperjuangkan nasib rakyat.

Kalau pemimpin BN pakai kereta begini, adalah menjadi salah besar kerana menghabiskan duit rakyat Kedah. Tetapi kalau MB Azizan tak mengapa, PAS boleh...!!!

MB kedah ni dah mula tunjuk taring, baru glamour jadi MB. Maklumlah tengah perjuangkan rakyat Kedah mesti nak kena pakai kereta mewah sebegini.

Ini adalah salah satu daripada 2 Mercedes mewah yang dibeli oleh Kerajaan Negeri.

Hebatkan PAS..??

BARU PADAN MUKA MB SELANGOR KHALID GAGAP...!!



Lagi sekali penduduk Ijok bangkit marahkan Adun mereka, siapa lagi kalau bukan Tan Sri Khalid yg dpt jolokan "gagap"...!!!

Apapun, lepas nie melalaklah puak2 PKR terutamanya yg kat SUK tue ckp ini semua kerja UMNO, UMNO dan UMNO...

Baru kena batang hidung korang yer..

PKR parti yg ada "anugerah Tuhan"..PAS parti yg ada "Nabi"...DAP plak ada "Saidina Umar"..hebat...!!!

PEMUDA PAS PENANG FITNAH UMNO...!!!



PAS dah mula nak menipu lah pula, tak tahu hujung pangkal main taram je hentam orang lain. Sebelum disaman adalah lebih baik minta maaf. Ini adalah cara mereka nak popular agaknya, mana tahu bakal dicalonkan untuk pilihanraya akan datang.

Banyak cara lain tetapi cara menipu juga PAS nak buat..!!!

Sunday, December 11, 2011

FELDA LANGSI, BN YANG AKAN RUGI..!!?

NIK AZIZ MAKI UTUSAN LAGI...!!!



Nafsu tidak mengenal usia termasuk nafsu untuk bergayut kepada jawatan. Orang yang menampilkan imej ulama dan tok guru juga tidak terkecuali.

Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat yang sudah uzur, mahu bertanding lagi pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13). Macam tak percaya tetapi itulah realitinya.

Keputusan mengenai perkara itu telah pun dibuat. Sudah 40 tahun jadi wakil rakyat, apa nak lagi. Suatu ketika dulu, Nik Aziz perlekeh beberapa pemimpin Barisan Nasional (BN) yang dianggapnya sebagai gila kedudukan.

Rupa-rupanya beliau lebih teruk daripada itu. Awang tidak kisah kalau tok guru masih sihat dan cergas. Teruskan. Tetapi akuilah bahawa fizikalnya kian lemah, pemikiran tidak secerdas dulu, pendengaran dan pertuturannya juga semakin tidak jelas. Khabarnya, untuk menyampaikan taklimat kepada beliau, juga agak payah kerana keuzurannya itu.

Itu belum bercakap tentang prestasi kepimpinan yang boleh dimanfaatkan oleh rakyat. Sejak menjadi Menteri Besar Kelantan pada tahun 1990, tidak banyak pencapaian dan kemajuan. Kehebatan Nik Aziz hanyalah berceramah sambil menutup kelemahannya dengan asyik menyerang pihak lain.

Semua orang tahu bagaimana keadaan Kelantan di bawah pentadbiran Pas yang diterajui oleh Nik Aziz. Tiada yang boleh dibanggakan. Malah perihal keperluan asas untuk rakyat - air bersih - masih belum dapat diselesaikan walaupun sudah berlarutan 20 tahun.

Saturday, December 10, 2011

NAIB BAIK NIZAR TAK JADI MB PERAK, KALAU TIDAK PUSAT JUDI MESTI BANYAK MACAM DI SELANGOR



Dah dengar penjelasan video diatas, tentu dah faham kenapa apabila Pakatan PR memerintah Selangor pusat perjudian semakin melambak tumbuh cam cendawan, dulu cuma 1 ribu tetapi sekarng dah 5 ribu lebih pusat perjudian dihalalkan di Selangor.

Nasib baik Nizar ni tak jadi MB Perak, kalau tidak lebih rosak lah akhlak anak-anak muda Melayu. Jangan katakan yang muda, kebanyakan yang tua juga terlibat dengan kegiatan judi berlesen ni.

Rakyat Perak masih bernasib baik kerana Pakatan PR tak memerintah, jika tidak rugilah duit rakyat Perak bakal dihabiskan di pusat perjudian yang tak terhalang pembukaannya.

ANWAR PENGKHIANAT NEGARA..!!!



Orang Melayu Pakatan PR semakin bergembiralah kerana pusat perjudian bertambah banyak sekarang. Baru Negeri Selangor cemerlang dan terbilang dengan pertambahan pusat itu.

Ahli Pakatan PR seharusnya berbangga menjadi Melayu di Selangor kerana pemimpin mereka laksanakan janji nak perbanyakan lagi pusat-pusat judi yang tumbuh macam cendawan. Itu tak termasuk yang haram sebab yang halal pun dah cukup banyak.

Punya lah banyak lesen judi diluluskan di Selangor, itulah yang PAS banggakan kerana dapat kutip banyak cukai dan menambahkan hasil. Kemudian ditunjukkan kepada rakyat bahawa kononnya apabila PR memerintah simpanan duit menjadi banyak.


SEHINGGA BALA MENIMPA SELANGOR
KLIK DISINI

UNTUK AHLI PAKATAN YANG BUTA HATI...!!!



Sekarang borang bantuan telah mula diedarkan, pihak puak pembangkang sila lah tampil mengambil borang itu. Jangan berlengah lagi dan jangan malu ataupun silu, ambil saja bantuan yang telah diberikan untuk mengurangkan kos perbelanjaan harian.

Kena pula diwaktu musim anak-anak bakal memasuki semula alam persekolahan meraka, sudah tentu bantuan yang bakal diberikan Kerajaan buat rakyat adalah amat berguna untuk rakyat marhein berpendapatan rendah daripada RM3000.

Paling menarik, anda boleh pakai warna baju apa sekalipun untuk mengambil borang tersebut, warna kuning ke, hijau ke, merah biru, dan apa warna sekalipun boleh ambil. Apabila dah dapat bantuan nanti, jangan lupa pula jasa Kerajaan sedia ada yang perihatin membantu rakyat yang susah.

MB KEDAH AZIZAN BERGESEL BAHU DENGAN PM NAJIB...!!?



Datuk Seri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia serius mendengar sesuatu yang diperkatakan oleh Datuk Seri Azizan Abdul Razak, Menteri Besar Kedah semasa Majlis Pelancaran Blueprint Pelancongan Langkawi, di Langkawi Kedah pada 8-12-2011.

Walaupun berbeza dalam fahaman politik tiada sebab sebenarnya mereka tidak boleh membincangkan sesuatu yang boleh mendatangkan kebaikan kapada Bangsa, Agama dan Negara.

Akan tetapi takut lain pula soalan yang diajukan oleh MB kedah ni manalah tahu berkenaan politik juga. Demi untuk menyatu padukan orang Melayu apalah salahnya. Jiakalu dilihat gambar ni lama sikit seperti MB Kedah Azizan meminta ruang untuk terus mengekalkan kuasanya.

Maklumlah dah sedap duduk bangku MB, kalau nak ikutkan daripada tinjauan rakyat setempat, Pakatan PR bakal tumpas disana. Itu sebab MB Kedah ni bertanya kot..??

VIDEO KEPADA AHLI PAKATAN PR YANG LUPA WASIAT INI..!!!

ZAID SAMAN AKHBAR BULETIN RAKYAT...!!!



Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Zaid Ibrahim memfailkan saman fitnah berjumlah RM30 juta terhadap seorang penulis, pengarang dan penerbit akhbar Buletin Rakyat berhubung penerbitan satu artikel.

Zaid, yang kini Ketua Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), memfailkan saman itu menerusi Tetuan Bashir & Co pada 21 Nov lalu di Mahkamah Tinggi di Kuala Lumpur.


Beliau menamakan penulis artikel Mohd Sayuti Omar, pengarang akhbar Norzah Kepol dan penerbit yang juga pemilik akhbar itu, Kantung Network Sdn Bhd, sebagai defendan pertama hingga ketiga.

Dalam pernyataan tuntutannya, Zaid mendakwa penerbitan artikel bertajuk "Zaid Terus Hanyut Dalam Keegoannya" telah memfitnah dan membawa maksud bahawa beliau memiliki moral politik yang rendah, seorang yang ego, bersikap autokratik, menggunakan kekayaan untuk memaksa orang tunduk kepadanya dan tidak memiliki ketinggian budi pekerti.

Zaid menuntut satu perintah menghalang kesemua defendan daripada menerbitkan kata-kata fitnah berkenaan di dalam akhbar dan internet, satu perintah supaya defendan mengambil langkah menarik balik atau memadamkan kata-kata fitnah itu dan defendan perlu menerbitkan atau menyiarkan permohonan maaf di akhbar itu secara berterusan selama dua bulan atau tempoh yang dianggap wajar oleh mahkamah.

Beliau turut menuntut ganti rugi am RM10 juta daripada setiap defendan, ganti rugi khas, ganti rugi teruk dan ganti rugi teladan.

Selain itu, pada tarikh yang sama Zaid turut memfailkan satu injunksi untuk menghalang ketiga-tiga defendan daripada menerbitkan kata-kata fitnah tersebut dan memohon perintah interim supaya defendan mengambil langkah menarik balik atau memadam kata-kata berkenaan yang terdapat di akhbar dan internet dengan serta merta.

Sementara itu hari ini, Hakim Mahkamah Tinggi Datin Zabariah Mohd Yusof yang mendengar kes itu di dalam kamar menetapkan 14 Disember untuk pengurusan kes.


SUMBER
MSTAR

Friday, December 9, 2011

VIDEO PANAS UNTUK ORANG PAS..!!!



PAS sekarang memang tak boleh pakai dah. Tengok bulan, nampak roket. Sebab DAP di atas PAS. Sebab itu orang kata DAP ganti PAS.

Kita tolak hudud PAS, bukan tolak hudud Allah. Untuk sesiapa yang belum tahu, sila rujuk draf hudud PAS, ternyata berlainan dengan hudud Allah.

Jangan mudah melenting dengan mengatakan sesiapa yang menolak hudud PAS bermakna menolak hukum Allah. Hudud PAS itu tak betul..!!!

HARAKAH DAN PEMIMPIN PAS DISAMAN LAGI BUAT FITNAH BERSIRI...!!!



Memang sepatutnya puak pemfitnah ni seharusnya dikekang dari permulaan lagi, tindakan menyaman mereka ni sepatutnya dilakukan dari dulu lagi.

Apabila tindakan mereka ni tidak dihalang, puak penjahanam rakyat ini akan meneruskan lagi rekaan dan mereka cipta pembohongan untuk mengambil hati ahli PAS yang sering tergangga dan terlopong apabila mendengar ceramah puak ni kononnya mengelar sebagai agenda isu pembongkaran tetapi sebaliknya adalah penipuan semata-mata.

Puak pembohong PAS ni seharusnya diberhentikan mengeluarkan artikel tidak benar dan sewenang-wenang tak menggunakan nama PAS sebagai pendokong agama Islam untuk menipu dan memfitnah tanpa usul bukti yang sahih dan tepat kebenarannya.

Jika benar Harakah dan PAS didapati bersalah keatas kesalahan memfitnah dan melemparkan pembohongan, apa gunanya bernaung pada parti PAS yang kononnya memperjuangkan agama Islam tetapi membuat penipuan dan fitnah..??

Adakah PAS diwujudkan untuk menfitnah dan berbohong..??




Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong, apabila dah dapat memerintah mencuri pula nanti...!!!

Bagi menghentikan 'fitnah bersiri' yang dianggapnya melampau, Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said akan mengambil tindakan saman terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Batu Buruk, Dr. Syed Azman Syed Ahmad.



Menurut Ahmad, tindakan serupa akan diambil terhadap lidah rasmi Pas iaitu Harakah, pengerusi dan penerbitnya berhubung dakwaannya kononnya berlaku penyelewengan peruntukan RM30 juta pembekalan pakaian seragam sekolah.

Bercakap kepada pemberita selepas sesi akhir persidangan Dewan Undangan Negeri di sini hari ini, Ahmad berkata, beliau sedih dan kesal dengan sikap wakil Pas itu yang berterusan melemparkan fitnah kepada kepimpinannya dan kerajaan negeri.

''Pembohongan sebegini patut dihentikan dan mereka perlu diajar apatah lagi semakin ramai di kalangan kita yang mudah percaya dengan setiap pembohongan," ujarnya.

Katanya, selain cuba menjatuhkan maruahnya, fitnah itu dilemparkan untuk menghakis kepercayaan umum dan usaha menutup kebaikan yang dihulurkan secara meluas kepada rakyat terutamanya golongan miskin.

''Itulah yang ditakuti Pas apabila pelbagai bentuk bantuan disalurkan untuk kebaikan dan kesejahteraan rakyat, termasuk pemberian e-Book kepada pelajar yang turut menjadi sasaran.

''Maka mereka akan terus mengaitkan dengan ketirisan, kebocoran, penyelewengan untuk menggambarkan kerajaan negeri jahat, mengutamakan kroni dan sebagainya," katanya.

Terdahulu ketika menggulung perbahasan, beliau mengucapkan terima kasih kepada Dr. Azman kerana membuat semua kenyataan bohong itu dalam akhbar Harakah yang bertajuk Seleweng RM30 juta bantuan sekolah?

Dr. Azman kemudian membawa perkara itu sebagai usul tergempar yang ditolak oleh Dewan pada hari pertama sidang.

Wakil pembangkang itu dalam kolum Ganu Kite menulis bahawa Ahmad meluluskan pembekalan pakaian sekolah bernilai RM10 juta selama tiga tahun dengan harga oleh pembekal begitu tinggi daripada harga pasaran.

Ahmad menjelaskan, dalam laporan Ketua Audit Negara kontrak pembekalan pakaian hanya satu tahun iaitu pada tahun 2009 dengan nilai kontrak sebenar RM7.995 juta dan bukannya RM10 juta.

''Tidak disebut dalam laporan Ketua Audit Negara 2010 kononnya berlaku salah lalu dan penyelewengan serta kebocoran sebaliknya pujian diberikan kerana ia telah dapat membantu meringankan beban kewangan keluarga miskin," ujarnya.

Katanya, pembekal dilantik setelah membuat perbandingan harga yang ditawarkan syarikat lain iaitu Mysutera Sdn. Bhd. yang dahulunya dikenali sebagai KUB Tekstil Sdn. Bhd. (sebagai tanda aras kualiti) dengan harga yang ditawarkan RM161.60 bagi set lelaki dan RM173.90 bagi set perempuan.

''Tetapi harga yang dibekalkan oleh kerajaan hanyalah RM150. Hanya pada tahun itu kerajaan meluluskan pembelian pakaian untuk mengelak pemberian disalah guna manakala pada 2007, 2008 dan 2010 dalam bentuk wang tunai," ujarnya.

Beliau menarik perhatian, sebenarnya terdapat salah faham pihak audit terhadap harga yang ditawarkan pembekal berbanding harga di pasaran kerana menganggap ia harga pasang.


SUMBER
KLIK DISINI

HUSAM MUSA LAGI KUAT MEMBOHONG DARI SHAHRIZAT ISU NFC..!!!



Wakil Husam pada awal Mei 2010 kemudian menghubungi saya meminta saya dedahkan ‘salah laku’ Exco PAS Kelantan, Dato’ Mohd Amar Bin Nik Abdullah. Beberapa sms dihantar kepada saya yang antara lain menyebut pengakuan seorang wanita berhubung ‘penjualan’ tanah YIK dan pampasan yang diterima oleh Mohd Amar dan seorang lelaki lain.

Saya tidak menulis atau mendedahkan kandungan sms tersebut kerana dua perkara. Pertama ialah rasa hormat saya kepada bonda Dato’ Mohd Amar membuat saya berjanji kepada diri sendiri untuk tidak akan mendedahkan keburukan anaknya itu selagi bondanya masih hidup. Kedua kerana saya tahu Mohd Amar adalah musuh politik Husam dan dengan yang demikian saya tidak mahu dipergunakan.

Beberapa hari kemudian saya membaca di akhbar, Puan Rosemaria dari PERKASA telah membuat laporan kepada pihak berkuasa berhubung salah laku itu dan juga menggunakan fakta yang diterima dari sistem pesanan ringkas.

Berikut adalah jawapan Dato’ Mohd Amar di Dewan Negeri Kelantan seperti yang dipetik dari HarakahDaily.

KOTA BHARU, 13 Mei: Kerajaan Kelantan menafikan menerima sumbangan berjumlah RM3 juta daripada sebuah syarikat bagi urusan pembelian 3,000 hektar ladang milik sebuah agensi kerajaan negeri.

Anggota Exco, Datuk Mohd Amar Abdullah (gambar) berkata, dakwaan itu tidak berbangkit sama sekali memandangkan kerajaan negeri melalui Yayasan Islam Kelantan (Yik) tidak pernah menjual mana-mana ladang.

“Tidak pernah ada urusan untuk menjual mana-mana ladang di bawah Yik yang dibangunkan secara usahasama dengan syarikat swasta.

“Saya pun tidak tahu tiba-tiba ada dakwaan wujud orang tengah yang memberi sumbangan sehingga RM3 juta bagi urusan pembelian ladang. Siapa pula orang itu saya tidak kenal,” katanya di sini.

Petikan dari suara rasmi siber PAS itu juga menyebut seperti berikut,

Mohd Amar yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan Dakwah negeri berkata, Yik mengadakan kerjasama dengan beberapa syarikat bagi membangunkan ladang sejak lebih 10 tahun lalu.

“Ladang tersebut ada sebahagiannya telah mengeluarkan hasil. Kerjasama itu dilakukan secara joint venture (JV) di mana syarikat hanya bertanggungjawab membangunkan ladang.

”Manakala pemilikan ladang tersebut di bawah Yik. Dan setakat ini tidak ada ladang yang sudah dibangunkan tersebut mahu dijual pula kepada pihak lain,” katanya.

Saya mengajak para pembaca budiman menyelami jawapan Mohd Amar di Dewan Negeri Kelantan bagi memahami modus operandi Kerajaan PAS Kelantan.

“… kerjasama dilakukan secara joint venture di mana syarikat hanya bertanggungjawab membangunkan ladang…”

Di dalam erti kata lain, hak milik tanah masih dipegang oleh YIK tetapi hal ehwal pembangunan tanah dibawah tangungjawab pihak lain.


BACA SETERUSNYA
KLIK DISINI

Thursday, December 8, 2011

PAS MULA MEMBOHONG..!!!?



Pas tidak akan memasukkan pelaksanaan undang-undang hudud dalam manifesto pilihan raya pakatan pembangkang. Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang membayangkan demikian dengan berkata, manifesto tidak perlu disebut secara terperinci.

"Bila sebut konsep yang adil, mencegah kemungkaran, ia isu yang sudah berkait dengan pelaksanaan undang-undang jenayah syariah," katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) di sini hari ini.

Beliau berkata, Islam akan menterjemah secara jelas mengenai pelaksanaannya jika pakatan pembangkang memerintah kerana ia agama yang menyeluruh.

Namun, katanya, ia harus mengikut turutan dengan mukadimahnya sambil memberi contoh untuk memulakan solat perlu mengambil wuduk terlebih dahulu.

"Kita pilih negeri-negeri yang kita (Pas) ada kuasa sepenuhnya dan kita menerima pendapat supaya orang bukan Islam tidak dipaksa.

"Biar mereka melihat terlebih dahulu, sekiranya mereka melihat, mereka boleh terima," ujar beliau.

Ditanya kemungkinan Pas tidak mampu mencorak hala tuju yang diperjuangkan parti itu, beliau berkata, semua parti telah menerima Islam dan Melayu sebagai teras kepimpinan negara.

Terdahulu semasa sesi perbahasan, penyokong kerajaan Alias Abdullah (BN-Alor Limbat) menempelak Pas kerana pendekatan parti itu lebih memberi peluang kepada DAP untuk menggantikan tempatnya.

ANWAR DAH MULA MASUK GELANGGANG WWE...???

Wednesday, December 7, 2011

PENIPUAN PAKATAN PR TERBONGKAR LAGI...!!!


Jika dahulu pakatan PR selalu mengatakan kapal selam negara tak boleh menyelam, sekarang terbukti mereka memang pakatan pembohong yang paling tak sononoh mereka pembohongan demi menguatkan sokongan rakyat kepada partinya.

Ini jelas membuktikan ahli pakatan PR dibohongi hidup-hidup oleh pemimpin pembohong mereka yang diketuai oleh Anwar ketua penipu Malaysia.

Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin berpuas hati dengan prestasi dan keupayaan angkatan kapal selam Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) mengendalikan KD Tunku Abdul Rahman, kata Panglima TLDM, Tan Sri Abdul Aziz Jaafar semalam.

Seri Paduka yang menaiki KD Tunku Abdul Rahman semasa kapal itu menyelam pada kedalaman maksimum operasi di Laut China Selatan memuji keupayaan kapal selam berkenaan untuk berada pada tahap kesiagaan yang tinggi.

"Dengan penyelaman yang disertai oleh Tuanku, ini jelas menyangkal tohmahan dan juga kenyataan negatif yang menyatakan kapal selam negara tidak boleh belayar dan tidak boleh menyelam.

"Dalam konteks kapal selam ini, sekali lagi saya mengatakan bahawa kedua-dua kapal selam milik negara iaitu KD Tunku Abdul Rahman dan KD Tun Abdul Razak adalah dalam keadaan yang baik dan beroperasi pada tahap optimum," katanya selepas keberangkatan balik Seri Paduka Baginda di sini.

INILAH JASA MB KHALID GAGAP DI SELANGOR...!!!


Inilah dari kesan pemerintahan Pakatan Rakyat, macamana nak mentadbir Negeri dengan baik, nak mengurus pembuangan sampah pun dah jadi kalang kabut..... Nasiblah negeri Selangor yang dapat pemerintah kurang cekap dimana-mana....!!!


HEBATKAN JASA MB SELANGOR PADA RAKYATNYA...!!!


MB SELANGOR YG HAPRAK NI BEBERPA HARI YG LALU, DIA ADA DATANG KE HULU LANGAT, SAJA BUAT TAK NAMPAK KE..??
There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...