PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 30, 2011

PAKATAN RAKYAT BERGOLAK LAGI




PKR dah bergoyang sekarang kerana menunggukan keputusan pihak penyiasatan untuk mendedahkan sipelaku aksi seks.

PAS pun dah beri petunjuk awal kepada PKR yang terlalu banyak masalah peribadinya yang melibatkan Ketua Pembangkang, Anwar.

Berapa lama lagikah Anwar mampu bertahan sekiranya asyik mempunyai masalah dengan hobi terselindung dan skandal seks saja.

Sudah-sudah la tu Anwar, jangan teruskan pembohongan itu lagi, kelak merana badan...!!!

ULASAN PERDANA MENTERI TERHADAP SUMPAH LAKNAT




Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyifatkan itu adalah kehendak masing-masing diantara ingin bersumpah mahupun tidak berniat berbuat demikian. Tindakan bersumpah sebegini dilarang keras dalam Pakatan PR kerana dipercayai lari dari landasan agama Islam.

Pakatan Pembangkang kononnya lebih arif tentang soal sumpah laknat kata mereka. Betul ker adat bersumpah laknat ni salah..?? Adakah tindakan melarang orang lain untuk mengadakan sumpah laknat dilarang..??

Akta yang mana melarang seseorang individu melakukannya..?? Undang-undang dari perlembagaan negara mana yang diguna pakai oleh Pakatan PR ni mengharamkan sumpah laknat itu dikerjakan untuk membuktikkan bahawa kata dakwaannya adalah benar..??

PAS pun sudah buat undang-undang baru ker..?? Sudah tukar ke undang-undang Islam yang lama setelah berjinak-jinak dengan PKR..??

Si Akin yang botak dan pendek telah mengetuai kumpulan "derhaka" membuat tindakan huru-hara dan kecoh dalam masjid petang tadi, amat memalukan semua umat Islam di Malaysia ni.

Tindakan yang kurang sopan dan biadap ditunjukkan oleh pihak pembangkang bukan diperkarangan masjid akan tetapi di dalam masjid. Pertama dalam sejarah perkara tersebut berlaku, sungguh memalukan.

Jika orang lain hendak melakukan, kenapa hendak dilarang..?? Jikalau pihak pembangkang tak mahu melaksanakannya, tak usah diganggu urusan peribadi orang lain.

Inikan lagi didalam masjid, kan salah berdemo politik sehingga ke dalam masjid. Mana perginya maruah pihak pembangkang sebagai orang Islam membuat bising, berdemo membuat huru-hara dalam masjid..??

Akal takda la Pakatan Derhaka ni sekarang, bertambah biadap dan kurang sopan...!!!

BERTAUBATLAH WAHAI ANWAR SEBELUM TERLAMBAT




Jika pepatah mengatakan sembahyanglah kamu sebelun kamu disembahyangkan, ada lebih baik bertaubatlah Anwar sebelum semuanya telah terlambat. Bak kata orang-orang tua pula rumah kata pergi, kubur kata mari.

Tetapi semakin tua semakin semua angkatan Pakatan rakyat tak sedar diri. Maklumlah semuanya dah tua-tua belaka contohnya Nik Aziz, Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim.

Kesemuanya masih tidak sedar diri lagi kot..?? Dah semakin nyanyuk masing-masing kerana usia semuanya kebanyakannya dah lanjut.

Nak tanya sikit, jikalaulah kita dah tahu pemimpin ataupun ketua yang menerajui kita ni membuat kesalahan demi kesalahan, apakah dosa ataupun hukuman bagi orang-orang yang masih menyokong pemimpin tersebut..??

Adakah jawapan yang akan diberikan PKR adalah HALAL ataupun tidak berdosa..???

Friday, April 29, 2011

ANJING LAGI MULIA DARI DIORANG NI..!!!




Satu kejadian yang tak diingini telah berlaku, kumpulan Pakatan PR ni sudah tidak tahu menilai samada boleh ataupun salah, kumpulan "Derhaka" ni tak mengira tempat sehinggakan Masjid pun tak dihormati lagi.

Jikalau dulu membuat senaman robik dalam Masjid dengan pakaian yang tak senonoh, tetapi sekarang pula membuat huru-hara dalam Masjid seperti dibuat kacau bilau dalam parlimen pula.

Dah tak ada perasaan malu sehinggakan dalam masjid pun nak berdemo. Pakatan haram ni makin lama makin teruk, sepatutnya Pakatan PR ni seharusnya diharamkan terus berpolitik di Malaysia ni kerana mengajar manusia menjadi biadap sehinggakan tidak menghormati masjid membuat riuh dan berdemo didalam masjid.


Pakatan PR dah jadi macam kumpulan anjing jalanan yang tak bertuan berlegar-legar mengacau mangsa. Sepatutnya mereka ni ditangkap dan dihumbankan dalam lokap, lebih-lebih lagi si pendek dan botak Akin, si penjilat jubor Anwar.

Si botak pendek ni lagi tak tahu adab laku dalam masjid. Kenapa tak dibuat diluar perkarangan ke..?? Menunjukkan Pakatan haram ni terdiri dari anjing-anjing jalanan yang tak reti adab dan tingkahlaku sepatutnya didalam masjid.

Macam ni gayanya nak memerintah negara, jadi lebih huru-hara la dibuatnya..!!!

KAK WAN PENGSAN TENGOK VIDEO ANWAR PART 3


video



Kak Wan termengah-mengah bila tengok video PART 3 ni, sebab bab yang ni paling menyakitkan hatinya. Dipertahankan Anwar sari pelbagai sudut tetapi dengan mata kepalanya sendiri melihat "China DoLL" diratah dengan lahap sekali.

Wan Azizah dapat menahan apabila video seks Anwar part 2 keluar, tetapi apabila baru nak sediakan jawapan baginya, babak seterusnya disiarkan di YouTube pula.

Alang kepalang la seluruh penduduk Malaysia melihat "China DoLL" diratah bagaikan Anjing kelaparan. Kali ni, adakah DAP mencipta cerita seks PORNO untuk menjatuhkan Anwar semula apabila DAP menambahkan kerusinya di Sarawak yang lalu.

Seperti mana yang telah menimpa kepada parti MCA dulu, yang betul berlawanan pada ketika itu dengan DAP. Kerana mereka semua adalah sebangsa yang berlainan parti. Bukankah perangkap video seks ini seperti permainan DAP sendiri untuk menyentap rakan pakatannya sendiri apabila rakus hendak berkuasa.

Cerita rakaan yang hampir serupa untuk menumbangkan seseorang pemimpin, rekaan cerita dan tajuk yang sama. Seprti ada FreeMansion yang mana berfikir untuk mereka ni, apabila mangsa dapat diumpan dan diperangkap oleh permainan si pencipta sehingga begitu sekali.

Cuma menggunakan beberapa players untuk melakonkan watak agar semua rancangan terlaksana dengan baik dan lancar. Tetapi pada sayap mana terletaknya mereka ni, didalam parti mana..??

Adakah si pelaku seks mabuk atau pun hayal..?? Ataupun memang hobi yang diminta, sebagai hadiah rakan sepakatan, tetapi akhirnya digunakan sebagai senjata untuk membunuh rakan pakatannya semula..??

Siapakah Dajal sebenarnya..?? Anwar ataupun DAP..??

PAS DIDESAK LAGI SETELAH VIDEO 21 MINIT TERBONGKAR




Kepada PAS ganti UMNO,tidak semestinya PAS parti relevan menggantikan UMNO. Jika kenyataan dikeluarkan 10 tahun lepas, kemungkinan besar kenyataan PAS dulu betul, tetapi bukanlah PAS pada hari ini.

Apakah anda betul-betul rasa PAS hari ini masih relevan seperti 10 tahun lepas? Tepuk dada tanyalah diri sendiri, contohnya seperti PRN Sarawak, jelas menunjukkan PAS tidak semestinya parti paling relevan untuk umat islam berbanding UMNO/BN yang sudah berpuloh tahun berjasa kepada rakyat.

Jangan kaitkan isu rasuah, minum arak, zina, salah guna kuasa dan sebagainya terhadap UMNO/BN sahaja kerana PAS hari ini juga tidak terlepas daripada semua tuduhan yang PAS bangkitkan.

Ambil contoh di Kelantan sahaja sudah memadai, kejadian buang anak, berzina, khalwat dan sebagainya. Sebaliknya ia berlaku di Negeri yang bergelar Serambi Mekah.

Jadi apakah bezanya PAS pada hari ini, melakukan perkara yang sama seperti isu dibangkitkan di setiap ceramah mereka.

Baiklah disini KL BOYZ inginkan kepastian dari golongan yang berilmu, apakah hukum kepada pengikut yang tahu akan perbuatan keji ketuanya tetapi masih memilih dan menyokongnya sebagai pemimpin..??

KAK ZIZAH MERAUNG TENGOK VIDEO FULL VERSION ANWAR NI





Semalam sewaktu sedang melayarkan internet, KLBOYZ dikejutkan dengan panggilan yang menggemparkan. Memberitahu tentang apa lagi, isu terhangat masa kini, bukan filem Blue dari Artis Cina ke Barat ke tetapi video si Dajal puaka Anwar.

Sebut nama dia ni kan, KL BOYZ dah mula rasa nak muntah. Dah muak dan jelak dengan permainan kotor dan lakonan si Dajal ni dibelakang rakyat.

Pandai betul dia bermuka-muka, kalah Artis Hollywood dan Bollywood. Lagi teror Anwar sebab dalam persembahan lakonannya tanpa membaca skrip sebaliknya sendiri yang "Created".

Macam dia "Created" story Altantuya tu, dia punya sangkut paut kat PM punya la "Real" bila berceramah, orang lain tak betul sebaliknya Anwar saja yang betul.

Si Dajal ni macam kumpulan "FreeMansion" lah pula, pandai reka cipta masalah. Last-last kuda tunggangan Anwar pun tak tahan dengan penipuan yang digunapakai oleh Tuannya.

Pembongkaran yang telah lepas telah dibuat oleh Raja Petra yang dulu membangkang habis-habisan kepada Kerajaan, meroyan menyokong anwar. Hasil daripada berkat doa dan sembahyang hajat pihak PAS yang lalu, agar ditunjukkan Kebenaran diShah alam menjadi kenyataan.

Malam tadi Azizah puas menahan sebak dihati, ditanamnya semangat dalam hatinya bahawa itu bukan anwar hancur berkecai musnah. Bila keluar Part 1, beliau tak berapa nak bergoyang hatinya.

Apabila disiarkan Part 2 video seks Anwar di YouTube, jangan kata hati, mulut tergamam melihatkan aksi yang begitu hebat oleh papa hebat.

Memang hebat papa hebat katanya, kerana buat try shoot 2 round sekali jalan.
Hebat...papa Hebat.!!!

Cuba tengok FULL VERSION NI.....Hebat..!!!

video
Selebihnya KLIK DISINI

MARI TONTON VIDEO SEKS ANWAR FULL VERSION







Hebat...Memang papa hebat, ronggeng atas katil terguling-guling aksi seks yang dilakukan.

Tengok sendiri dan nilai sendiri vIdeo seks tersebut.  Anwar memang seorang papa yang hebat.

Semua boleh...!!! KLIK DISINI

Thursday, April 28, 2011

MEMANG SAH DALAM VIDEO SEKS PART 2, ANWAR TERTINGGAL JAM





Cuba tengok lagi video seks skandal Anwar Part 2 ni, jelas menunjukkan Anwar tertinggal Jam Omega semasa beredar dari bilik "China DoLL".

Perhatikan berul-betul...!!! Semasa Anwar meninggalkan bilik, beliau tidak memakai Jam Omega yang dimaksudkan..!!!

Lihat berul-betul...

MARI TONTON VIDEO SEKS ANWAR PART 2 SEKALI LAGI



kejap ada, kejap hilang kena deleted...

Macam biskut...!!! Meh kita tonton lagi sekali...!!!

ANWAR DIALU-ALUKAN BERSUMPAH LAKNAT




Dalam situasi genting sebegini, Anwar dialu-alukan untuk bersumpah laknat demi menjaga imej yang dah teruk calar-balar.

Jikalau Anwar bersumpah laknat, kita sebagai rakyat harus bersyukur dan harus bersorak gembira kerana meringankan beban kepala hotak masing-masing yang selama ini dibebani oleh skandal seks Anwar.

Walaupun skandal seks Anwar dinafikan oleh Wan Azizah, tidak terbukti bahawa Anwar lah sipelaku aksi seks dalam video tersebut. Oleh kerana Wan Azizah sendiri enggan untuk menujukkan Jam Omega milik Anwar yang dimaksudkan kepada pihak wartawan dan media.

Tetapi pada firasat KLBOYZ, kalaulah Anwar ada Jam Omega tu, dah tentu Pakatan PR dan Anwar seFamily dah buat parti besar-besaran ataupun kenduri besar-besaran untuk mencanangkan rasa bersyukur mempunyai bukti yang Anwar tak terlibat dengan video seks "China DoLL" itu.

Rakyat semua tahu yang Anwar dan Pakatan PR ni jenis gelojoh nak berkuasa, kalau ada isu kecil pun akan segera diperbesarkan oleh Puak Pakatan ni.

Isu Jam Omega ni lah yang membuatkan Anwar gagal bertindak dalam segi apa pun sekarang. Pisau Anwar dah mula tumpul sekarang, nak dikatakan kalau ada tinggal pun jenis taksub berpolitik dan bahan terbuang saja yang tinggal.

VIDEO SEKS ANWAR PART 2, BUKTI ANWAR TERTINGGAL JAM OMEGA




Saksikanlah dalam video seks "Chinna DoLL" tu, Anwar dalam kelam-kabut mengenakan pakaiannya. Jika diperhatikan betul-betul pada tangan Anwar, tidak kelihatan Jam Omega yang dimaksudkan.

Sebab tu Jam Omega tu dikatakan tertinggal oleh kerana Anwar terburu-buru keluar meninggalkan "China DoLL" dalam bilik itu lagi.

Jelas dalam video tersebut semasa meninggalkan bilik seks Porno tu, Anwar tidak memakai Jam Omega.

Terlampau nak cepat meninggalkan tempat "Scene" kejadian, sebab dah merasa lega dan puas dengan "China DoLL".

Lepas tu layan Kak Wan pula ke..??

Perrgg...!!! Cuba tengok gambar bawah ni..

ANWAR IBRAHIM, YAHUDI, JAM OMEGA DAN VIDEO SEKS PORNO





Macamanalah keadaan Anwar hari ni, adakah semuanya berjalan macam biasa..?? Ataupun luar biasa kerana semalam video seks Anwar dah jadi pecah panggung, bermula tengahari ia dimuat turun di YouTube.

Time tu, KLBOYZ tengah menghayati filem Part 2 Porno Anwar yang juga sedang dilayari berjuta orang. Tapi tahu je la puak Yahudi ni, mesti nak "defend master" dia.

Bila cuba dilayari semula, dah kena deleted oleh YouTube. Menunjukkan mereka ni Puak Pakatan memang hebat dalam melayarkan internet tetapi oleh kerana kekuatan Puak Pakatan membuat sembahyang hajat yang telah dilakukan dimasa lampau bersama Anwar dan pemimpin Pakatan PR mereka, maka Puak Yahudi pun terpaksa akur tak dapat nak mengekang kebenaran yang Allah perlihatkan sebagai contoh teladan kepada semua umatnya.

Jadikan lah pengajaran disini bahawa jangan dipersendakan Agama dengan politik. Anwar memang berpolitik dengan segala-galanya, agar rakyat tergoda terpesona dengan ayat yang keluar dari mulut Anwar.

Lidah tak bertulang, Anwar boleh katakan apa saja tapi apabila ditanyakan soalan ataupun ditunjukkan bukti, Anwar pusing perkara lain pula.

Disoal tentang Jam Omega, dijawap nama Altantuya, kekasih Anwar dulu dimasa dalam kerajaan. Bila disoal terhadap kes liwat, dijawapnya konspirasi sedangkan kes bersabit dengan orangnya sulitnya sendiri.

Tanya lain, Anwar jawab lain. Kaki Spin tak tentu arah, kejap kekiri kejap kekanan.

Semalam bagi membantu siasatan polis yang sedang dijalankan sekarang, sekali lagi Datuk Escay dipanggil untuk menyerahkan DNA di IbuPejabat Bukit Aman.

Rasa-rasanya, adakah kali ini jikalau Anwar dipanggil untuk memberikan DNa terhadap kes isu video seksnya pula bagaimana..??

Adakah Anwar akan menggelabah mengatakan Konspirasi lagi..??

INI DIA VIDEO SEKS ANWAR PART 2




Di ulang tayang video seks Anwar Part 2...sebelum hilang lagi.!!!

PAPAGOMO BONGKAR VIDEO SEKS ANWAR PART 2




Pembongkaran PapaGomo terhadap pengkianat bangsa dan negara, Anwar The Great Story Maker...!!!

Wednesday, April 27, 2011

WAN AZIZAH MENJERIT TENGOK GAMBAR NI







Apabila video seks Anwar part 1 didedahkan, Kak Wan meraung marah mengatakan bukan Anwar.   "Itu bukan Anwar", kata Wan Azizah dalam nada tinggi memarahi wartawan yang mengajukan solan tentang Jam Omega Porno yang dikatakan hilang tu.

Tetapi kali ni Wan Azizah terus menjerit dalam bilik air, nak mengamuk camana lagi kat rakyat Malaysia yang mempercayai pembongkaran video tersebut.

Macamana rakyat tak percaya, bukti dah ditunjukkan depan mata...!!!

Rasa-rasalah kalau bini korang dapat tahu seumpama sebeginilah. Agaknya apakah tindakan si isteri..??? Adakah si isteri akan masih bermesra dengan kita seperti rela dimadukan..???

Rasa-rasanya ada tak pinggan ke, mangkuk ke yang terbang hinggap ke muka si suami..?? Nak tahu, cuba tanya Kak Wan..!!!

Ni dia gambar skandal video Anwar part 2...





ANWAR DAH CHECKMATE





Dam dam tum bunyi jam berdemtum, Anwar tak habis-habis membelek jam di dinding. Nak perhatihan Jam Omega ditangan, dah tiada. Kalau ada, dah tentu dengan megahnya Anwar akan buat PC besar-besaran mengalahkan merayakan Hari Raya Puasa, Expo ataupun karnival ditaja Pakatan Rakyat dengan menggunakan duit rakyat.

Anwar cakap pakai air liur, mana nak keluar duit. Yang banyak keluar duit adalah orang yang tengok ceramah dan menderma kononnya Pakatan PR parti miskin, tetapi pemimpin PR duduk Kondo, Rumah Banglo Mewah dan macam Istana pun ada juga.

Baru 3 tahun memerintah Selangor, cuba tengok rumah Khalid MB dan Azmin. Ada tak macam rumah Tok Guru..?? Rumah Tok Guru sederhana, tetapi cuba pula tengok rumah anak menantu Nik Aziz..!!! Sangat hebat..!!!

Semuanya penuh dengan politik busuk dan politik kotor, tetapi PAS campur adukan dengan Agama..?? Lagi hebat..!!!

Walau macamanapun, Anwar dah terjerat dengan permainan hobi kotornya. Tanggal 16hb tak lama lagi untuk Anwar, dah lah tersepit dengan kes liwat, terhempap pula kes skandal video seks "China Doll" pula.

Seksa...seksa...!!!

WAN AZIZAH AKAN KENA TINGGAL LAGI DENGAN ANWAR



Dahulu dah kena sekali, tak jeran dan tak takut dan buat lagi. Sebabnya, konon PKR dapat menawan hati rakyat kata Wan Azizah yang dahulu melinangkan air mata untuk meminta simpati dan belas kesian, kononnya Anwar difitnah dan dianiaya.

Lepas ni adakah Wan Azizah akan menangis lagi seperti dulu, apabila Anwar dijatuhkan hukuman yang setimpal diatas perbuatannya yang tidak pernah kenal erti serik, atau ingin bertaubat dengan segala yang telah menimpa dirinya.

Setelah menang di Permatang Pauh, Anwar berlari terus tanpa membuang masa pergi mengangkat sumpah. Dalam keadaan yang terburu-buru ingin mendapat kuasa memerintah, terkejar berlari mengambil sumpah.

Tetapi jikalau disuruh bersumpah untuk membuktikan dirinya tak terlibat, berbagai alasan diberikan untuk mengelak desakan bersumpah untuk membersihkan dirinya.

Orang salah memang takut nak bersumpah laknat kerana Anwar tahu balasan yang akan diberikan Allah amat dasyat, sekiranya Anwar hanya berpura-pura menipu bersumpah laknat.

Jika tidak, pasti telah dilakukan lama dahulu lagi. Persoalannya, dimanakah kebenaran yang dibawa Wan Azizah...?? Siapa tak sayang suami, tetapi adakah suaminya menyayangi Wan Azizah..??

Kalau sayang, kenapa Anwar buat sumbang..?? Dah ditunjukkan bukti oleh rakyat bahawa suaminya kuat Anu, bermati-matian Wan Azizah berbohong mengatakan suaminya tetap tak bersalah.

Sekarang bagaimana, setelah dibuktikan Anwar bersalah oleh mahkamah adakah selepas ini Wan Azizah akan selalu berbohong untuk memancing lagi rakyat dengan linangan airmatanya lagi..??

Sudah-sudahlah Wan Azizah, jangan dibohongi rakyat lagi kerana rakyat telah tahu permainan yang cuba Kak Wan mainkan..!!!

ANWAR IBRAHIM : SETAN JAHANAM




Nah, lagu nak kejut kan semua Bloggers, terhadap perjuangan menegakkan kebenaran menentang syaitan dan dajal yang selalu buat kacau dimuka bumi ni.

Sedar lah wahai rakyat Pakatan, jangan kau masih dibuai mimpi-mimpi dusta Anwar...!!!

NEGARA BARAT PUN TAK PERCAYA PADA ANWAR IBRAHIM



Anwar nak lari mana..?? Negara Luar pun tidak percaya dengan cakap dan temberang Anwar.

Dimanakah Anwar akan melarikan diri apabila keputusan kes liwat akan diumumkan tidak lama lagi..!!

Menyorok dalam Embassy lagi ke..??

Embassy mana lak lepas ni yang akan menyokong LadyBoy ataupun BoyGeorge Malaysia ni..??

SKANDAL ANWAR DI BONGKAR SEJAK DULU LAGI



Kawan dan sahabat yang rapat dengan Anwar sendiri pernah membongkarkan tingkahlaku Anwar yang penuh dengan putar belit untuk menjerat mangsanya.

Datuk Seri Zahrain pernah membongkarkan di dalam Parlimen mengenai buruk perangai Anwar, tetapi pada Pakatan PR ini semua adalah perkara biasa bagi mereka.

Sepertimana mereka menganggap kes liwat dan skandal video seks adalah perkara biasa yang dikatakan sebagai hobi mereka.

Pakatan rakyat memang luar biasa..!!!

Tuesday, April 26, 2011

PAS BARU NAK KAJI VIDEO SEKS ANWAR SETELAH DIDESAK




PAS baru nak kaji video seks setelah didesak oleh dikalangan ahli PAS sendiri kerana tidak bersetuju dengan pendapat pemimpin mereka.

Kebanyakan rakyat meminta supaya PAS sedar diri, jangan dilupakan tentang adat resam kita supaya tidak terlibat dengan penyakit sumbang haram.

PAS masih lupa dengan akidah perjuangan mereka kerana menjulang dan mentatang pemimpin yang terlibat dengan kelakuan seks luar tabii dan kaki betina.

MASALAH AIR RESAHKAN PENDUDUK KELANTAN




Penduduk terpaksa menghadapi kesulitan dengan masalah bekalan air yang kerap selalu melanda negeri Kelantan. Penduduk terpaksa bergantung dengan air tadahan hujan dan air takungan yang tak tahu nilai kebersihannya.

Terpaksa mengangkut air sejauh 10 km untuk mendapatkan bekalan air yang tidak bersih. Dimana letaknya otak Kerajaan PAS ni..??

Kenapa masih tidak diselesaikan masalah ni dengan segera ataupun daripada dulu lagi, sehingga menyusahkan rakyat yang terlibat dengan permasalahan air ini.

Jika air dapat dibekalkan, keruh pula airnya yang sampai di kepala paip rumah.

Kerajaan PAS masih lalai dalam bab isu air ni, masih tertinggal jauh untuk memikirkan apa yang terbaik untuk rakyatnya, inikan pula nak memerintah negara.

TAZKIRAH MB NEGERI SEMBILAN UNTUK ADUN PKR




Seorang anggota pembangkang yang mempersoalkan kandungan talqin yang didakwanya tidak dapat diterima akal, diberikan "tazkirah" selama 7 minit oleh Menteri Besar Datuk Seri Mohamad Hasan semasa persidangan Dewan Undangan Negeri Negeri Sembilan hari ini.

Rashid Latiff (PKR-Ampangan) dalam soalannya mempertikaikan bacaan talqin yang menyentuh tentang cacing yang membaham jenazah orang Islam selepas dikebumikan sedangkan menurut beliau, di kawasan perkuburan orang Islam tertentu, cacing tidak wujud.

"Bukankah Islam itu sendiri bertitik tolak dari fakta. Apakah silap pihak berwajib dalam hal ini?" kata Rashid dalam soalannya.

Mohamad menjawab : "Sebagai orang Islam, kita kena akui alam ghaib. Alam ghaib tidak boleh dibanding dengan hukum akal dan logik. Bacaan talqin ini pada pandangan saya adalah untuk orang yang hidup macam Yang Berhormat dan bukan pada si mati."

Beliau kemudian mengingatkan wakil pembangkang itu supaya "jangan asyik membeli nombor ekor" dan melupakan hal kematian.

Ketika ini beberapa orang penyokong DAP dilihat tersenyum manakala Mohamad Taufek Abdul Ghani (PAS-Paroi) pula menundukkan muka.

"Saya tahu Yang Berhormat tidak percaya cakap saya kerana saya tidak memakai kopiah dan serban. Hati-hati kalau nak pertikaikan perkara ghaib kerana boleh lari akidah kita. Perkara alam ghaib dan barzakh ini disebut dalam kitab dan hadis...ia menyebut alam barzakh ini sunyi dan penuh dengan ulat dan cacing," kata Mohamad menyebabkan Adun PKR tadi terus terdiam.

Katanya perkara itu perlu diyakini manakala bacaan talqin memberi pengertian bahawa setiap yang hidup pasti menemui ajal.

"Jangan terlalu lari dari akidah macam (dakwaan) parti PAS, kalau tidak undi PAS, tidak masuk syurga. Jika demikian, rugilah orang yang duduk di luar negara kerana parti PAS tidak ada di negara mereka," katanya.

PAS MEMANG PEROMPAK HAK RAKYAT




Selalu sangat buat fitnah kat pihak lain sebaliknya Kerajaan PAS sendiri yang banyak buat dosa kerana dah belajar dengan DAP macamana nak merompak pula hak rakyat.

Ladang tanah yang diusahakan oleh penduduk dan rakyat Kelantan dirompak kerajaan PAS yang sedang menaung, jika PAS memfitnah UMNO merompak itu haram tetapi merompak tanah rakyat Halal bagi kerajaan PAS.

Cuma Kerajaan mereka saja yang boleh berbuat apa yang mereka suka tanpa menghiraukan nasib penduduk Kelantan, bab air pun masih tak diselesaikan lagi oleh Kerajaan PAS, ini pula merampas tanah rakyat pula.

Kerajaan PAS semakin maju dan maju tanpa mengirakan orang yang mundur ditinggalkan PAS setelah diajar oleh sekutunya DAP untuk merampas tanah yang menjadi punca rezki rakyatnya sendiri.

AIR TETAP BERMASALAH DI KELANTAN




Masalah air di Kelantan tetap meresahkan penduduk disekitar Kuala Kerai terpaksa berhadapan kesulitan kerana tiada bekalan air.

Penduduk terpaksa menggunakan tadahan limpahan air terjun yang tidak terjamin kebersihannya. Ramai penduduk yang merungut tentang pentadbiran Kerajaan PAS kononya berkhidmat untuk rakyat, sebaliknya mengabaikan maslah yang sejak dari dulu lagi masih tidak dapat diselesaikan di Kelantan.

Kebersihan bekalan air pun dikuatiri kerana kekeruhan air yang dibekalkan kepada disetiap penduduk dinegeri Kelantan. Baru Kelantan dan Selangor air menjadi keruh kerana projek rawatan air tak diselenggara dengan berjadual, kononnya nak menjimatkan pengeluaran negeri untuk kegunaan yang lain, kata Nik Aziz.

Untuk merakyatkan ekonomi tambahnya lagi, itu yang keruh air yang dibekalkan di Kelantan. Tak lama lagi Selangor lak..!!?

ANWAR DAH BERSIAP SEDIA NAK MELARIKAN DIRI



Berita dah tersiar, bahawa sememangnya Anwar adalah lelaki Y. Kalau dengar dari sumber yang boleh dipercayai, Anwar dah bergoncang seluruh badan tak leh nak nak tahan dah, menggeletar seluroh badan. Oleh kerana dah diupah peguam terhandal pun tidak dapat nak melawan kenyataan bukti kes dimahkamah.

Jangan di salahkan orang lain Anwar, dulu orang suruh serahkan DNA kau tak nak. Untuk meyakinkan kamu bukan lelaki Y.

Ambik kau sekarang dah tersangkut kes liwat, terselit pula skandal aksi video seks pula. Dah jatuh ditimpa tangga, lepas tu kena hempap batu la nampaknya...!!!

KERAJAAN PAS MERAMPAS HAK RAKYAT



Sudah terbukti sekarang PAS telah meletakkan Kroninya pula untuk mengaut keuntungan. Masalahnya ia menyusahkan rakyat sendiri, beginikah caranya untuk memperjuangkan hak rakyat..??

Dengan merampas hak milik mereka yang dijadikan sebagai sumber untuk mencari rezki untuk menampung kehidupan seharian. Sepatutnya menjadi sebuah kerajaan kena ambil tahu tentang permasalahan dan rentetan penduduk, ini tidak, merampas hak mereka pula.

Ini ke yang dinamakan kerajaan rakyat..?? Tak sama dengan kerajaan pusat, lagi kuat sapu dah tak kira siapa pun. Beginikah caranya nak memerintah negara, bertambah jahanam dibuatnya.

Ini lah selalu orang cakap Ketuk dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih. Masalah air di Kelantan pun tak selelsai lagi, rampas hak tanah orang pula.

Bukan tanah saja dirampas, sumber rezki orang pun kerajaan PAS rampas. Hebat...hebat...!!!

ANWAR TAK TAHU MALU, SAMA MACAM BAPUK KL







Semua keputusan telah terjawap siapakah individu lelaki "Y" yang dimaksudkan dimahkamah pada persidangannya yang telah berlangsung tengahari tadi. Terbukti Anwar lah orangnya.

Sebagai seorang pemimpin, tingkahlaku penyakit tak tahu malu dah menular dalam kehidupan seharian Anwar. Mana boleh dipisahkan lagi dari diri Anwar, sama diibaratkan seperti pondan-pondan yang ada di Kuala Lumpur.

Perangai yang tak senonoh ditonjolkan sama saja macam Anwar, mana tahu malu...!! Katogeri yang sama macam Anwar ni memang tak tahu malu, cuba lihat tingkah laku mereka, kesemuanya pandai berlakon untuk menarik perhatian orang ramai, agar tertarik dengannya.

Kena berlakon lentuk sikit sama macam Anwar berlakon dimasa beliau sakit belakang katanya, alih-alih dibongkarkan oleh masyarakat yang Anwar ni memang hebat dengan lakonannya apabila depan orang ramai tunjuk sakit sehingga pakai kerusi roda untuk meminta simpati tetapi pada hakikatnya boleh berjalan dan sihat macam biasa.

Ini dia video lakonannya tapi dah diringkaskan jadi lagu..!!


Monday, April 25, 2011

PERHIMPUNAN MEMBANTAH MCA BOIKOT UTUSAN



MCA semakin tak sedar diri, setelah kaum Melayu berlembut dengan gelagat dan tindak tanduk mereka, Utusan pula nak diboikot. Semakin besar kepala MCA bertindak biadap dengan memberikan kenyataan yang tak munasabah. Sebenarnya kekuatan MCA ni tergantung pada UMNO dan Barisan Nasional. Jikalau begini keadaan berterusan, orang Melayu tidak akan mengundi komponen BN ni dimasa akan datang.

ANWAR IBRAHIM MASIH TAK LUNASKAN JANJI DAHULU




Anwar masih berbohong dan menipu, kerana tak tepati janji-janjinya kepada rakyat. Pembohongan Anwar masih berlegar difikiran rakyat, kononnya ingin membuktikan pemimpin yang meninggalkan Pakatan PR menerima rasuah sebanyak 2 juta.

Persoalannya sekarang dimanakah buktinya. Dimanakah janji-janji telus Anwar ingin menunjukkan bukti sahih yang membuktikan kesalahan pemimpin-pemimpin yang meninggalkannya..??

Kebanyakan pemimpin dan ahli terpenting dalam parti lari daripada Anwar terdiri dariapada teman dan sahabat rapat yang telah lama mengenali Anwar. Seperti ada sesuatu yang tak kena dengan Anwar ni.

Bagi yang tak mengenalinya dan baru 2-3 kali berjumpa, janganlah taksub sangat dengan Anwar ni. Ada lebih baik pergi tanya dengan mereka-mereka yang meninggalkan Anwar dan PKR..!!!!

Mesti ada sebab dan agenda yang terselindung pada Anwar ni...!!!

KERAJAAN DAH TAK TAKUT DENGAN BLOGGERS



Ini berita hebat ni sebab Kerajaan dah tak takut dengan bloggers sebaliknya nak jadikan mereka ni rakan pula, yang meluahkan pendapat masing-masing untuk dipertengahkan.

Cadangan yang baik juga tu apabila suara dan pandangan masyarakat dalam blog didengar dan diberi keutamaan untuk memantapkan lagi kepimpinan kerajaan.

Sekiranya kritikan diberikan terhadap kerajaan, ambil lah langkah segera untuk menyelesaikan masalah yang cuba diketengahkan, jangan pula dengar saja tetapi akan datang semuanya masih serupa juga.

"Tapi, kita perlu wujudkan garis sempadannya; jika kita gunakan ruang siber untuk menyebarkan pembohongan dan hal-hal separuh benar, ia suatu perbuatan yang tidak betul. Saya bersetuju dengan Tun Dr Mahathir bahawa perlu ada garis sempadan yang tidak boleh kita langgar," kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sekiranya penulis blog tidak melampaui garis yang ditetapkan, beliau percaya mereka boleh memainkan peranan penting dalam membentuk masa depan yang lebih gemilang untuk Malaysia dan Asean, tambahnya lagi.

Tetapi dalam pada masa sekarang ni, banyak blog yang mencanangkan pembohongan dan dusta. Adakah tindakan mereka ni dibiarkan dan direlakan saja oleh pihak Kerajaan..??

Sunday, April 24, 2011

ANWAR IBRAHIM GELEK SAKAN KALAH M.DAUD KILAU






Anwar tergelek punya gelek, terpaksa pinjam buah dadu nak bernyawa.

Buah dadu pula boleh buka cuma 3 kali saja.

Kata Anwar, mari kita tengok siapa yang kena..!!?

Last-last dan rupa-rupanya Anwar yang terkena...!!!

NASIHAT BUAT AHLI PKR YANG TIDAK CUKUP MENGENALI ANWAR




Disini ingin dibuat penerangan tentang individu yang bernama Anwar, Ketua Pembangkang yang sangat diagungkan oleh penyokong, pengampu dan semua pencacai-pencacai Anwar.

Dengarlah nasihat seorang teman yang cuma 2-3 kali bertemu dengan Anwar, katanya dimasa itu beliau turut terpedaya dengan ceramah-ceramah Anwar yang menggambarkan Ketua Pembangkang, Anwar seakan teraniaya kerana wajahnya yang sayu dan tak bermaya diketika itu.

Lama-kelamaan setelah kawan dan sahabat baik Anwar pun turut melarikan diri beredar meninggalkan Anwar, barulah disedari pembohongannya terbongkar satu persatu akibat penyakit yang ada pada dirinya.

Jangan nak tunggu dah terantuk baru nak tergadah..!!! Kawan-kawan dan sahabat yang telah mengenali Anwar berpuloh tahun pun angkat kaki meninggalkan Anwar, mesti ada sesuatu yang tak kena padanya.

Bukan satu, bukan dua tapi dah berpuloh dan mencecah ratusan yang telah meninggalkan Anwar, kalau yang keluar dari PKR dah beribu...!!!

Jangan tunggu dah terkena batang hidung sendiri nanti, baru padan muka..!!!

- MegaTron Cyber Troopers

AC MIZAL DAN MAMAT KHALID SERTAI UMNO







Kejayaan besar Barisan Nasional (BN) dalam pilihanraya negeri Sarawak baru-baru ini mencetuskan trend positif apabila semakin ramai rakyat terutamanya dalam Parlimen Ipoh Barat menyertai parti keramat orang Melayu iaitu UMNO.

Terbaru, pengarah kelahiran Perak, Mamat Khalid yang terkenal dengan filem Hantu Kak Limah Balik Rumah dan ahli perniagaan yang juga artis, Datuk AC Mizal dan isterinya, Datin Emylia Rosnaida turut mengambil keputusan menyertai UMNO.

Exco Kanan negeri merangkap Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Hamidah Osman berkata, UMNO adalah parti keramat orang Melayu kerana tiada parti lain selain UMNO yang mampu membela nasib orang Melayu dari segi agama, bangsa dan tanahair sejak dahulu, kini dan selama-lamanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas program Jom Sertai Umno adalah anjuran Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Ipoh Barat, diketuai oleh Syamsul Baharin Putra yang berlangsung di Restoran Simpang Tiga Greentown Square, malam tadi.

Kira-kira 500 ahli baru turut diterima masuk menyertai UMNO pada majlis itu yang disempurnakan oleh Hamidah yang juga merupakan Adun Sungai Rapat.

Dalam perkembangan sama, Hamidah menjelaskan, selepas pilihanraya negeri Sarawak, UMNO menerima banyak permintaan terutamanya daripada orang muda yang berminat untuk menyertai parti berkenaan.

Perkembangan itu katanya, amat dialu-alukan oleh UMNO kerana dalam situasi hari ini, orang Melayu perlu bersatu demi mempertahankan hak mereka di bumi Malaysia.

“Orang muda juga amat diperlukan sebagai pelapis untuk menggantikan pemimpin yang sedia ada apabila tiba masanya kelak,” katanya lagi.

Menurutnya, keputusan pilihanraya negeri Sarawak yang memihak kepada BN antara faktor utama yang menimbulkan kesedaran kepada orang muda untuk menyertai UMNO dan beliau menjangka lebih ramai akan menyertai parti terbabit selepas ini.

Sementara itu, AC Mizal yang ditemui pengamal media sejurus program selesai berkata, beliau bersedia untuk membantu UMNO memenangi pilihanraya umum ke 13.

“Saya bukan masuk UMNO untuk menjadi ahli sahaja tetapi saya juga bersedia membantu jentera UMNO untuk menarik lebih ramai ahli baru masuk ke dalam parti ini dan sama-sama bergiat cergas,” katanya.

KENYATAAN BANGANG BOB LOKMAN, MARI KITA DENGARKAN...!!?




Buat pertama kali pelawak terkenal Bob Lokman membuat lawak dengan memberikan kenyataan bangang yang dapat dirakam dan divideokan.

Dengarkan lah apabila Bob Lokman memberikan ceramahnya, dah jadi macam pengacara Maharaja Lawak lah pulak.

Bila tengok Bob, ingatkan nak buat kelakar, rupa-rupanya ceramah, tapi bila tengok muka Bob Lokman tak payah bercakap dah gelak dah...!!! Sebab macam badut lak bila tengok lama-lama..!!?

Kata Bob Lokman, Pas boleh beri ketenangan jiwa.

PAS ni diibarat macam sekolah sakit jiwa lah pulak..!!?

PANAS..!!! MESTI TENGOK : CERAMAH NIK AZIZ





Boleh tahan juga ceramah N.ajis ni...!!!!

Sama pulak macam gambar yang banyak bulu dalam kotak tu...!?

Sebab terlampau pilih bulu kot..??

PENGHARAMAN TARIAN POCO-POCO AKAN DIKAJI MAJLIS FATWA KEBANGSAAN






Penerangan daripada Prof. Emeritus Tan Sri Abdul Shokur Husin tentang Tarian Poco-Poco yang diharamkan baru-baru ini.

Menjelaskan akan mengkaji semula tentang tarian poco-poco yang hanya dianggap sebagai senaman ringan dalam masyarakat untuk mnegeluarkan peluh.

Tetapi syarat-syarat perlu diperkuatkan agar mengikut lunas-lunas yang telah ditetapkan, kerana bukanlah ssebagai pemujaan dan sebaliknya.

KRISIS AIR AKAN BERLAKU PADA 2014






Malaysian Water Association (MWA)menyatakan harapan dan cadangan mereka untuk mengelak krisis air yang akan melanda pada 2014 jika tindakan tidak diambil dari sekarang, dalam pembekalan air dari Pahang ke Selangor.

Salah satunya projek yang harus dijalankan untuk menampung penggunaan air penduduk disekitar Selangor dan Kuala Lumpur, agar tidak berlaku krisis air yang telah berlaku pada 1998. Kerajaan Persekutuan mengambil langkah drastik untuk mengelakkan masalah air terus berulang didaerah yang dibekalkan.

Masalahnya adakah Menteri Besar Selangor tahu masalah air yang akan berlaku pada masa akan datang..?? Adakah Khalid mengambil berat tentang hal ini..??

Berkhidmatlah Khalid untuk generasi kecil akan datang, bukannya banyak main politik sehinggakan Yayasan Selangor hampir bankrup dibuatnya.

Janganlah banyak berpolitik kerana kebanyakan rakyat Selangor telah sedar lakonan yang dimainkan oleh Khalid yang hanya berkepentingan untuk partinya sendiri saja, dan bukanlah untuk kemudahan rakyat.

MUSLIM AKAN MENGAMBIL ALIH PEMERINTAHAN DI DUNIA




Saksikan video tersebut dan renungkan pendapat dan risikan yang telah dinyatakan dalam video yang tertera.

Agama Islam akan bertahta dan memerintah dunia pada masa akan datang, kerana orang muslim dikatakan mempunyai anak yang lebih ramai daripada agama lain.

Fikir-fikirkanlah bersama.

Saturday, April 23, 2011

RAJA PETRA DEDAHKAN FITNAH ANWAR TERHADAP NAJIB DI BANGKOK







Raja Petra Kamarudin memberi keterangan di Kedutaan Malaysia di Bangkok malam ini, dipercayai berhubung akuan bersumpah (SD) beliau menyentuh kes wanita Mongolia Altantuya Sharibuu pada Jun 2008 dan pendedahan terbaru menerusi temu bual televisyen dua minggu lalu.

Blogger kontroversial itu (gambar) kini berada di Bangkok sempena majlis pelancaran Pergerakan Bebas Sivil Malaysia (MCLM) cabang Thailand.

“Raja Petra Kamarudin, yang berada di Bangkok sekarang, telah diminta oleh pegawai-pegawai Kedutaan Malaysia di sana bahawa beliau perlu ke pejabat misi di ibu negara Thai untuk kenyataannya diambil kira-kira 8 malam waktu Thai (9 malam waktu Malaysia),” kata kenyataan MCLM dikeluarkan di sini sekitar 8 malam waktu Malaysia.


Kenyataan itu menambah, pegawai-pegawai Kedutaan Malaysia menyampaikan permintaan itu sebelum majlis dihadiri Raja Petra di Florida Hotel bermula.

“Mereka minta beliau (Raja Petra) pergi ke Kedutaan Malaysia dengan segera sebaik sahaja ceramahnya selesai,” kata kenyataan itu lagi.

Kenyataan itu menambah, Raja Petra yang sebelum ini dilaporkan berada dalam buangan kendiri di London dan baru-baru ini di Australia dan Bali, Indonesia tidak ditahan.

Turut bersama Raja Petra, yang juga Pengerusi MCLM ialah presidennya Haris Ibrahim.

Kenyataan itu tidak menyebut sebab keterangan diambil dan siapa yang menemu bual Raja Petra.

Dalam satu temu bual bersama TV3 yang disiarkan 13 April lalu, Raja Petra mendakwa beliau tidak pernah menuduh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak atau isterinya terbabit dalam kes pembunuhan Altantuya lima tahun lalu.

Sebaliknya, pengendali portal Malaysia Today itu berkata, beliau didesak dan dipengaruhi untuk berbuat demikian oleh beberapa individu yang tidak mahu Najib mengambil alih jawatan perdana menteri.

Sehubungan itu kata Raja Petra, SD yang dibuat beliau pada 18 Jun 2008 hanya bersandarkan maklumat diperoleh daripada beberapa individu.

Menurut Raja Petra, seorang pegawai perisik angkatan tentera dikenali sebagai Leftenan Kolonel Azmi juga memberi maklumat yang sama.

“Saya tidak terima lagi cerita itu. Sebab saya rasa mungkin mustahil,” katanya.

Beliau berkata, kesemua individu ini berjanji akan menjadi saksi sekiranya beliau didakwa di mahkamah.

Raja Petra turut menamakan blogger Din Merican. Yang lain ialah Nik Azmi Nik Daud dan John Pang, kedua-duanya pernah bekerja di pejabat veteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah.

Dalam SDnya, Raja Petra berkata, beliau menerima maklumat daripada beberapa individu kononnya isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor berada di tempat kejadian ketika Altantuya dibunuh.

Sebelum ini Raja Petra berkata beliau pernah memberikan keterangan kepada polis mengenai SD itu ketika ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri.

Tiga hari selepas siaran temu bual itu, Kementerian Pertahanan menafikan pernah wujudnya “maklumat” berkaitan Altantuya — dirujuk sebagai laporan risikan, yang didakwa Raja Petra Raja diperoleh daripada sumber-sumber boleh dipercayai, untuk digunakan dalam SD tiga tahun lalu.

Panglima ATM Jeneral Tan Sri Azizan Ariffin berkata, “pihak ATM ingin menegaskan bahawa maklumat disampaikan oleh Kolonel Azmi kepada Raja Petra Kamarudin adalah palsu.”

Azizan juga berkata siasatan terhadap dakwaan yang dilaporkan akan dilaksanakan dengan secepat mungkin dengan satu Lembaga Siasatan akan ditubuhkan bagi menyiasat dakwaan tersebut.

“Hasil siasatan akan dijadikan asas terhadap tindakan yang akan diambil oleh ATM,” katanya lagi.

-THE MALAYSIAN INSIDER

AZIZAH TAK MAMPU MENAHAN, MERELAKAN PERBUATAN ANWAR







Cuma tinggal saat dan ketika sahaja, akan diumumkan oleh pihak berkuasa tentang siapkah individu yang terlibat dalam skandal video seks Ketua Pembangkang. Kalau ikutkan penelitian dari luar negara, memang sah Anwar yang melakukan aksi itu.

Baru-baru ni kita dah dengar penjelasan Kak Wan Azizah, menafikan bahawa suaminya terlibat. Dengan megah Wan Azizah berkata, " Itu bukan Anwar, isu lain tak penting ...yang pentingnya itu bukan Anwar" tegasnya dalam nada tinggi.

Tetapi ungkapan kata yang keluar dari mulut Kak Wan adalah melalui tulisan diatas kertas yang dipegang ditangannya. Tak kan lah seorang pemimpin besar dalam PKR pun nak baca skrip..??

Agaknya Penasihat PKR yang tulis kerana nak menyelamatkan dirinya untuk kepentingan parti walaupun telah melakukan kesilapan sehingga dapat dirakam hobi terselindung yang dibuat tanpa pengetahuan sesiapapun.

Maksud sesiapapun tu, mestilah termasuk kegiatan yang diselindungkan daripada Wan Azizah. Kalau tak percaya cuba tanya Datuk Nalla, kawan baik Anwar selama 30 tahun.

Kalau pihak berkuasa telah pun membuat pengesahan, kita lihat saja reaksi Wan Azizah. Mengamuk kat siapa, kat Anwar ke ataupun pihak yang mengumumkan Anwar terlibat..!!??

PKR KESAL DAN MARAH DENGAN KENYATAAN MEDIA LAGI







Pakatan PR kesal dan menyalahkan media lagi kerana mensensasikan isu berita yang masih menjadi siasatan pihak Polis terhadap Ketua mereka Anwar. Saifudin Nasution menegaskan dan memarahi pihak wartawan dan menyalahkan mereka terhadap berita yang tersiar didada ahkbar semalam.

Sambil menafikan yang Ketuanya Anwar tidak terlibat didalam kelakuan aksi video seks yang tersebar. Kalau wartawan yang menyiarkan berita pun nak dimarahi kerana mengeluarkan isu seks tersebut, siapa lagi yang akan menghebahkan berita-berita hits sebegini kalau tak selain wartawan..??

Takan lah asyik nak mengharapkan berita cuma dari MalaysiaKini dan MediaRakyat kot, nampak sangat menyebelahi KRONI pakatan haram. Berita yang dibawa Portal tersebut memang nampak sangat Portal politik Pakatan haram sebab asyik menyiarkan berita tentang kebaikan Ketua Mereka saja, tentang keburukkan dah tentu dibuang dari senarai berita mereka.

Nampak sangat kerja kotor dan berat sebelah, lagi tak boleh pakai...!!!

Dengar kata orang, Portal anak India ni memang suka putar alam macam Boss dia juga..!!!

VIDEO SEKS ANWAR IBARAT DURI DALAM DAGING KEPADA PAS







Timbalan PesuruhJaya PAS Kedah, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi pun turut menyatakan isu video seks Anwar telah menjadi duri dalam daging terhadap PAS, kerana ia melibatkan maruah dan pendirian Parti PAS.

Isu video seks Anwar tersebut perlu dikaji dan merujuk kepada semua badan perhubungan PAS negeri bagi membincangkan isu besar yang perlu diberi perhatian serius tambahnya lagi.

Beliau berharap semua ahli PAS memandang serius perkara ini, sebelum dibawa dikemukakan siperingkat pusat. Menyatakan kebimbangan dan keraguannya terhadap kes video seks yang melibatkan Ketua Pembangkangnya, Anwar, adalah sipelaku dalam video seks yang didedahkan itu.

Sementara itu kata Ahmad Mazlan pintu rundingan diantara PAS dan kerajaan Pusat untuk menjadikan Kerajaan Perpaduan masih terbuka buat PAS, kerana pintu taubat masih terbuka buat PAS.

Baca seterusnya KLIK DISINI

PAS DAH MULA MENGKAJI VIDEO SEKS ANWAR








Parti PAS dah mula nak menunjukkan taringnya dengan mula mengkaji video seks yang dikaitkan dengan Anwar, ketua Pembangkang mereka. PAS telah pun menyatakan pendirian mereka bahawa jikalau Anwar didapati bersalah, PAS akan berbincang antara mereka untuk langkah seterusnya tindakan yang akan diambil terhadap ketua Pembangkang mereka, Anwar.

Setiausaha PAS, Datuk Mustafa Ali mengatakan "Kalau bukan Anwar bagaimana..?? Tetapi jikalau terbukti Anwarlah sipelakunya, barulah kita nyatakan pedirian kita nanti". Apabila diajukan soalan terhadap desakan supaya Anwar melakukan sumpah laknat bagi menafikan penglibatannya dalam video seks itu, katanya ia tidak perlu kerana ia boleh dibicarakan mengikut undang-undang yang sedia ada, ujarnya lagi.

Kalau nak mengikut undang-undang, PAS menyatakan perlu ada 4 saksi semasa kejadian seks berlaku. Ada tak PAS ni ingat, dah tentu dimasa tu Anwar akan pasang berapa banyak BodyGuard nak lindungi dia siap dengan CCTV untuk memantau keadaan.

Maknanya, kalau lalat masuk pun mereka boleh tahu, inikan manusia. Dah tentu lah dibuat rakaman sebegini untuk membongkar pekong seks Anwar, untuk dilihat oleh mata kepala rakyat sendiri yang Anwar ni sebenarnya didepan lain, dibelakang buat benda lain.

Sekarang nak 4 saksi..?? Setelah video seks 1:47 minit dibongkarkan dan telah disaksikan oleh sekelian rakyat, agaknya dah berapa banyak saksi dah menyaksikan aksi si Pelaku seks yang telah dirakam dalam video itu..??

Dah tentu dah berjuta orang menonton video tersebut, sekarang dah lebih dari 4 saksi. Berjuta rakyat dah pun menyaksikan tingkah laku Anwar, cuma nak kan pengesahan dari pihak berkuasa dan dibawa ke mahkamah je sekarang.

PAS pun dah menyatakan pendirian mereka seakan gusar dan semakin risau melihat aksi dan tingkah laku Anwar, ketua Pembangkang mereka.

Kita lihat saja, apabila pihak Polis membuat pengumuman tentang si pelaku aksi video seks yang akan diumumkan nanti. Kita saksikan apa akan jadi pada PAS, adakah PAS akan meroyan marah ataupun masih menyokong sipelaku video seks..!!?

AHLI PAS MENGAKU ANWAR LARI DARI MEDAN PERANG




Al-kisah si AL-Juburi melarikan diri setelah diketahui olehnya yang hasutan Anwar terhadap rakyat Sarawak tak menjadi. Disebabkan semua rakyat telah tahu agenda politik yang dibawa oleh Anwar hanya untuk kepentingan dirinya sendiri dan partinya yang tinggal nyawa-nyawa ikan saja sekarang.

Dimalam pengiraan undi, Anwar sudah pun melarikan diri kerana telah tahu keputusan yang bakal di umumkan. Menunjukkan sokongan terhadap Pakatan PR tambah berkurangan.

Friday, April 22, 2011

ANWAR MEMANG PANDAI MENIPU DAN TEMBERANG




Dah hampir seminggu Anwar menyepikan diri daripada memberi jawapan terhadap kenyataan kuda trojan belaaannya yang menghentam Anwar semula.

Raja Petra mendedahkan perancangan buruk Anwar menganai isu fitnah Altantuya terhadap PM kerana ingin memerintah berkuasa. Fitnah yang direka semata-mata untuk menyelindung hobi kegemarannya, yang tak tahu lah Kak Wan tahu ke tidak.

Sampai hari ini Anwar masih tidak dapat membalas teguran dan pendedahan yang dibuat RPK penyokong kuatnya dahulu yang menghentam kerajaan kerana kes Altantuya rekaan Anwar.

Anwar masih tak membalas jawapan terhadap pembongkaran yang didedahkan oleh pengendali Portal Malaysia Today, dan terus menghilangkan diri setelah RPK menjelaskan segalanya kepada umum.

Kita dengarkan semula pengakuan dan pendedahan Raja Petra...

PENYAKIT LAMA ANWAR DATANG KEMBALI






Apabila dah dibongkarkan satu persatu busuk pekong Ketua Pembangkang, Anwar semakin sebak dan resah kembali menjadi runsing, menyebabkan penyakit lamanya datang kembali.

Setelah sekian lama Anwar sembuh dari penyakit yang digembur kepada ahli pakatannya, tetapi kini Donggeng terdahulu kembali lagi untuk meminta simpati kroni yang memihak kepada Anwar, kerana dipercayai dah banyak hilang sokongan kerana terbongkarnya kes seks terbaru Anwar yang menjadi hits masa kini.

Dahulu di toraknya kepada ahli Pakatannya dengan mengatakan Anwar sakit belakang dan menerima rawatan di Munich, Jerman pada 1994. Sekarang, dari sumber yang boleh dipercayai Anwar terpaksa membatalkan ceramah dan jadualnya di Pulau Pinang kerana sakit belakang dan mendapatkan rawatan di Kuala Lumpur.

Betul ker sakit Anwar, ataupun takut diajukan soalan pada masa ni tentang rakaman video seks yang dikaitkan dengannya..?? Sebabnya bila orang tanya saja bab tu mesti Anwar nak marah..!!

Kenapa nak marah jikalau tidak bersalah..?? Sekarang ni pun "China DoLL" tu pun dah berikan keterangan, dan rela menjadi saksi kes rakaman video seks yang dikatakan Anwar terlibat.

Itu yang buat Anwar lebih tak tentu arah dibuat agaknya, Sampai Anwar dah pening nak buat helah apa lagi..!!! Suroh lah PAS buat sembahyang hajat besar-besaran pula kali ni, mana tahu berkat dari doa ahli-ahli PAS makin terbongkar keburukkan Anwar.

Kan lagi cepat di tukar penggantinya...!!!

Ini dia video pembohongan Anwar dahulu semasa kononya sakit belakang..

NIK AZIZ DAN HADI DIDESAK SUMPAH LAKNAT







Ini lagi satu kes yang dikatakan cuba buat pandai sendiri apabila dah dibongkarkan pekung Anwar, belum tengok dah tahu pula Anwar bukanlah orangnya. Cuma mengambil pandangan orang yang melihat kebenaran video seks saja, terus membuat kenyataan yang Anwar tidak terlibat.

Dah dibuktikan bahawa Anwar lah si pelaku seks yang dikaitkan denganya kerana mempunyai banyak persamaan dengan watak dan tingkahlaku Anwar. Ahli-ahli PAS dan pemimpin Pakatan Haram didesak sumpah leknat terhadap kebenaran video tersebut, kerana mereka berani mengatakan video itu berunsur fitnah.

Menurut Bekas Bendahari Agung Perkasa, Datuk Shuib Lazim, selain Nik Aziz dan Hadi, beliau turut mencabar beberapa pemimpin Pakatan PR lain melakukan perkara sama dengan bersumpah mengatakan video itu fitnah.

Kebenaran video ini perlu kerana tindak-tanduk pemimpin pembangkang itu sudah melampaui batas dan rakyat perlu mengetahui wajahnya yang sebenar walaupun menyedari beliau boleh didakwa di mahkamah.

“Saya amat berpuas hati walaupun didakwa di mahkamah dan dipenjara sekalipun jika dapat membuktikan dialah pelakon dalam video itu.

“Saya amat yakin dialah pelakon video itu, jadi saya cabar Abdul Hadi dan Nik Aziz bersumpah dengan mengatakan video itu fitnah, saya juga mencabar pemimpin itu bersumpah menafikan dia dalam video tersebut,” tambahnya lagi.

80 AHLI PAS KELUAR PARTI DAKWA PAS TERSASAR







Ini memang telah dijangkakan dan ramai lagi akan mengikut langkah-langkah mereka selepas ini. Pas memang sebenarnya dah tersasar sejak dahulu lagi, tetapi akhirnya lama-kelamaan rakyat pun akan sedar dan faham akan situasi yang berlaku sekarang ni sejak PAS bersekutu dengan Pakatan PR dan DAP, yang sememangnya angkuh dan sombong dalam membentangkan kenyataan menyatakan mereka saja yang betul.

Jika pendapat orang lain tak boleh diterima cuma pendapat dari kalangan mereka saja yang didengar. Siapa yang lebih mementingkan kroni ni..??

Patut lah bermimpi nak gantikan UMNO, berangan nak letak kroni mereka apabila suara orang lain tak diendahkan. Begitukah cara nak memimpin negara..??

Bertindak untuk rakyat ke ataupun untuk kepentingan yang menguntungkan parti sendiri..??

Baca selanjutnya disini KLIK DI SINI

37 HARI LAGI PAKATAN TAKLUK PUTRAJAYA






Umpama mimpi dalam mimpi je la kalau Pakatan Haram dapat menakluki PutraJaya, kerana Anwar pun dah lari kat London menyorok takut diliwat khabarnya. Bukan Pakatan Haram sebaliknya pakatan HIMPUNAN BELIA SATU MALAYSIA akan menakluk PutraJaya.

Kementerian Belia dan Sukan yang kini giat menjalankan promosi untuk menarik sejuta belia berhimpun di PutraJaya Sempena Hari Belia Negara.  Cuma tinggal 37 hari lagi perhimpunan bersejarah akan menjadi kenyataan.

Gamaknya harapan Pakatan Haram akan berkubur tak lama lagi kerana ramai belia sudah dipupuk dengan semnagat 1 Malaysia. Tak lama lagi bergegarlah PutraJaya tu ditakluk belia-belia negara, sebagai simbolik pentingnya peranan golongan muda untuk pembangunan negara.

Karnival sehari anjuran Majlis Belia Wilayah Persekutuan dengan kerjasama KBS itu diadakan bertujuan memupuk semangat cintakan sukan di kalangan belia selain menjadikan aktiviti bersukan sebagai riadah bermanfaat.





Sejumlah 45 acara sukan diadakan seperti Cyber Games, Bola Jaring 3 lawan 3, dan Futsal selain pameran oleh beberapa jabatan kerajaan seperti Jabatan Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur dan Rakan Cop.

Kementerian Belia dan Sukan mensasarkan untuk mengumpulkan satu juta belia dari seluruh negara sempena Perhimpunan Hari Belia peringkat kebangsaan yang dijadualkan pada 15 Mei di Putrajaya.

Thursday, April 21, 2011

ANWAR AKAN DIKENAKAN TIGA TINDAKAN UNDANG-UNDANG





Sipelaku video seks PORNO yang dibongkarkan oleh Datuk Trio boleh dikenakan 3 tindakan undang-undang sekiranya polis membuktikan sipelaku adegan seks PORNO tersebut.

Pada pandangan seorang peguam,Datuk Shafee Abdullah berkata sipelaku boleh dikenakan tindakan dibawah kesalahan kanun keseksaan dan Undang-undang Syariah.

Kesalahan pertamanya adalah melakukan seks luar tabii kerana dikatakan sipelaku memasukkan zakar kedalam mulut pasangannya dalam video durasi 21 minit tersebut.

Keduanya akan didakwa mengikut undang-undang Syariah kerana berzina, dan yang ketiganya oleh kerana Anwar telah membuat laporan polis menafikan bahawa beliau terlibat dalam video terbabit.

Sekiranya pihak polis dapat membuktikan sipelaku adalah orang yang disyaki, Anwar akan dikenakan tindakan kerana membuat laporan palsu kepada pihak polis.

Jika Datuk T dikatakan bakal menerima padah kerana didakwa atas kesalahan menayang atau mengedar bahan lucah, Anwar akan menerima padah yang lebih buruk lagi apabila seluroh rakyat dapat melihat sandiwara lakonan Anwar dipentas politik.

Tiba masa itu rakyat pun kebanyakannya telah tahu bahawa Anwar memang kaki temberang, cuma ingin membalas dendam lamanya kerana dibuang dari kerajaan dan suka melakukan hobi kesukaan luar biasa daripada manusia biasa yang sekarang menjadi peluru membunuh karier politiknya.

ANWAR KOLEKSI JAM OMEGA PORNO YANG HILANG






Masihkah ingatkah lagi tentang Jam Omega Porno yang dikaitkan dengan Anwar semasa kejadian rakaman video seks skandal Anwar berlaku..??

Jam Omega tu tertinggal selepas syok buat kerja tak baik tu. Dah ditanya pada si Anwar tentang jam tersebut tetapi bukan jawapan yang dberikan, sebaliknya sindiran dan nasihat pula seakan orang lain pula yang bersalah kerana mempercayainya.

Kalau ye pun Anwar ni tunjukkan je la Jam PORNO tu pada media dan wartawan, apa salah bukannya susah sangat. Baru la semua orang boleh percaya..!!!

Ini tidak, dia bawa kita berfikir panjang berpusing-pusing sampai pening. Kan senang, jika tunjukkan je Jam Omega tersebut. Bukan kena keluar duit pun..??

Emtah-emtah gi London la ni kena keluar banyak duit kot, nak tempah semula Jam Omega yang dikatakan nilainya amat tinggi dan bukannya boleh dibeli oleh rakyat marhein cam kita ni.

Balik je dari London, tahu-tahu dah tunjukkan Jam Omega PORNO tu. Mana lah tau ni semua permainan buruk Anwar yang tinggal nyawa-nyawa ikan je la ni dalam arena politik.

Kita tengok saja lah sandiwaranya nanti.

Ini dia video koleksi Jam Omega PORNO Anwar...

Wednesday, April 20, 2011

ANWAR PEMBAWA BUDAYA KURANG AJAR DAN BIADAP





Satu amalan budaya yang amat biadap iaitu menyalak, memaki-hamun, sumpah-seranah dan buat fitnah adalah satu permainan yang selalu diamalkan oleh pihak pembangkang masa ni, untuk menarik penyokong untuk menyemarakan lagi kemarahan rakyat terhadap kerajaan.

Provokasi dan budaya jalanan terus dibawa didalam kancah politik kotor mereka. Pemimpin mana yang tak pernah dimaki-hamun Anwar dan pengikutnya..?? Jika mereka orang yang baik-baik takan mereka melakukan sedimikian rupa hanya kerana hendak berkuasa.

Kenyataan yang dilemparkan pakatan PR kebanyakan berunsurkan fitnah, contohnya kes Altantuya yang direka cipta Anwar untuk menjatuhkan kepimpinan Najib sebagai Perdana Menteri.

Anwar tahu yang nama Najib terus menjulang naik sebagai PM yang disegani masakini, sebab itulah pelbagai cerita rekaan dicipta agar dapat memburukkan Najib sebagai PM.

Cerita khayalan Anwar akhirnya dibongkarkan oleh kuda tunggangannya sendiri iaitu Raja Petra yang dahulu kuat menghentam pihak kerajaan. Akhirnya roda berpusing semula kearah Anwar, untuk melenyek dan menganyang Anwar semula yang akan melenyapkan sedikit demi sedikit Anwar daripada arena politik.

Bila Anwar di Sarawak, orang Sarawak tanya tentang video seksnya, Anwar lari. Tetapi harini berbagai komen dikeluarkan diblognya, kononnya semuanya dah dirasuah dan dikaburkan oleh pihak tertentu.

Kenapa tak jawap dimasa orang bertanya, ini jawap kat dalam blog pula. Berdepan taknak jawap, jawap dibelakang orang pula. Memang sah suka main belakang lah Anwar ni..!!! Lepas tu buat pelbagai fitnah pula..!!!

Memang Anwar ni pembawa budaya biadap terhadap masyarakat agar terus bersikap kurang ajar, melawan pada undang-undang dan membuat huru-hara pada apa-apa perhimpunan sekalipun.

Mesti akan jadi kelam-kabut dibuatnya sehinggakan membuat orang yang tak terlibat menjadi ketakutan dan tidak selesa, akibat kebiadapan sikap dan perbuatan melampau mereka.

Memang tepat tindakan Tun Mahathir menyingkir Anwar yang penuh dengan segala penyakit busuk daripada UMNO. Seumpama membuang Virus daripada dalam badan, jika tidak habis rosak seluruhnya.

Kata orang tua-tua dulu, Kerana Nila Setitik, Rosak Susu Sebelanga.

AKHIRNYA PKR AKUI ANWAR AKAN KENA TANGKAP




Walaupun sedang dikaitkan dengan kes liwat yang masih tertanggung di mahkamah, dengan beraninya Anwar bebas melakukan apa saja disukai, yang akhirnya kebebasan dan hobi kelakuan Anwar dibongkarkan oleh Datuk T dimata umum.

Bertalu-talu blog-blog menerangkan sejak dari dulu lagi yang Anwar ni memang lagenda seks. Depan belakang pun sapu, sejenis ke, 2 jenis ke, semua ditaram.

Apabila ada individu yang ingin mendedahkan sikap buruk laku Anwar, akan di lemparkan pelbagai tuduhan dan tomahan bahawasanya ia adalah konspirasi lah, Fitnah lah, rasuah la dan berbagai lagi.

Setahu aku, Anwar lah bapa kepada segala rasuah. Sejak dalam UMNO lagi Anwar lah pembawa budaya merasuah dikalangan ahli UMNO. Pandai bersandiwara, berbohong dan memang pandai talam dua muka.

Seperti sejarah yang menimpa Tun Ghaffar Baba didalam pemilihan UMNO dahulu. Pada mulanya Anwar mengatakan Tun Ghaffar sebagai bapa dan tidak akan bertanding untuk melawan jawatan didalam UMNO. Tetapi dalam diam Anwar telah mengerahkan jenteranya berkempen untuk mengalahkan Tun Ghaffar Baba.

Apabila menjelang tarikh tutup pencalonan, Anwar mengumumkan untuk bertanding secara tiba-tiba pula. Terkejutlah Tun Ghaffar ketika itu, kerana beliau langsung tidak menyangka Anwar akan mencabarnya setelah berjanji tidak akan bertanding.

Sekarang, setelah terkeluar video seks Porno Anwar, ramai ahli-ahli PKR berputih mata dengan tersebarnya video 1.47 minit itu. Belum lagi dapat mereka lihat 22 minit punya, segala-galanya akan nampak baik perut, janggut, muka, ada bulu ke takda, dah pandai membuat ramalan sendiri pula.

Ramai juga yang terpaksa menanggung malu dan menelan pahit dengan mengatakan ia bukanlah Anwar, walaupun dilihat dengan mata kepala sendiri. Semakin dibuat sembangyang hajat, semakin terlondeh busuk pekung Anwar yang dianggap seperti anak tuhan yang tak akan melakukan sebarang dosa.

Macam pengikut "Ayah PIN" je mereka-mereka ni, seperti dah termakan barang atau dibomohkan Anwar..!!! Tetapi Saifudin Nasution sajalah yang mengakui yang Anwar akan kena juga, macam dah buat perancangan saja apabila Anwar telah dihadapakan kemahkamah nanti..??

Ada sesiapa pengganti ke nanti, yang bakal menggantikan Anwar dengan kes seks dan liwatnya, dan juga Nik Aziz yang sedang menempuh hari tuanya...???

PROVOKASI ANJING DAP MENYALAK DI MIRI





Ini video menunjukkan anjing-anjing DAP melantun marah kerana kalah dalam pengiraan undi pilihanraya di miri.

Kononnya mereka menang didaerah itu dengan undi yang dikira dengan jari kaki dan tangan mereka. Dah kalah menyalak macam anjing kebuluran pula, memang tak tahu malu Ultra Kiasu ni tak reti bahasa.

Mereka ni agaknya tak belajar cara peradapan sopan santun yang baik, itu pasal menyalak cam anjing...!!!

Tuesday, April 19, 2011

DATUK T SEDIA HADAPI HUKUMAN




Datuk Shazryl Eskay yang mewakili Datuk T mengatakan mereka bertiga bersedia menghadapi pertuduhan penayangan video seks PORNO Anwar, sekiranya siasatan polis mendapati perbuatan mereka adalah satu kesalahan dan akan mematuhi jika diminta ke mahkamah.

Eskay menegaskan mereka bertiga akan bertanggungjawap dalam soal penayangan video seks yang dijangka akan didakwa dalam masa terdekat ni. Datuk T menerangkan sudah bersedia untuk didakwa dan memberikan kerja sama untuk menjelaskan dan membongkarkan sipelaku video seks PORNO.

Nampaknya Datuk T pun akur dan patuh kepada undang-undang jika diminta ke mahkamah, kita lihat saja adakah Anwar akan lari ataupun memberikan banyak alasan dengan mencipta berbagai fitnah yang sedang dirancang di London sekarang..??

Kebiasaan nya Anwar akan membuat perhimpunan haram dan "DEMO" sebelum masuk ke mahkamah dengan berbagai sepanduk puak pelakon tambahannya. Anwar dijangka akan membuat drama yang lebih hebat dan dasyat untuk memperdayakan pakatan haramnya.

Kita tengok sahaja lakonan Anwar apabila Datuk T membongkarkan pekong Anwar dimahkamah nanti.

Ini video dimasa Datuk T mengesahkan bahawa Anwar adalah pelakon PORNO tersebut..!!

Monday, April 18, 2011

RASUAH : SIAPA LEBIH JAHAT..??





Jika tak ada pilihan antara rasuah dan makan babi, lebih baik makan babi kerana mudarat memakan rasuah. Ini kerana makan rasuah bukan sahaja melibatkan dosa seorang tetapi ramai, termasuk mereka yang tak berdosa turut terpalit kerana disuap rezeki haram.

Halal ataupun tidak hasil rezeki yang disuapkan ke anak-anak kita..?? Janganlah hairan apabila anak tidak menjadi walaupun dihantar ke kelas agama sekalipun. Ia seperti hukum karma atau mudarat rasuah didunia, apabila memberi hasil rezeki rasuah dan riba yang sememangnya haram.

Rasuah boleh meruntuhkan agama, bangsa dan negara. Bayangkanlah kalau kita lepaskan penjenayah, pengedar dadah, penyeludup, penjual rahsia sulit kerajaan dan sebagainya, melalui habuan yang diberikan..??

Justeru, usaha-usaha Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia hendaklah diberikan pujian. Janganlah kita bertindak seperti "Ultra Kiasu". Pada golongan "Ultra Kiasu" ni hanya mereka saja yang betul, orang lain tak..!!!

Peliknya mereka ni asyik sibuk menyalahkan SPRM dan menangkap penerima rasuah. Persoalannya sekarang, bagaimana pula dengan pemberi rasuah..??

Siapakah dan majoriti kaum apakah yang kerap memberi rasuah..?? Patutkah mereka ni dibiarkan bermaharajalela..?? Berseronok terlepas dari undang-undang..??

Sebenarnya si pemberi rasuah lebih bahaya daripada penerima, kerana tidak akan ada penerima kalau tak ada si pemberi rasuah. Golongan inilah yang sepatutnya kita kerjakan dan cari sampai kelubang cacing, kerana merekalah pencetus rasuah.

Setakat ini penerima selalu menjadi mangsa, pemberinya masih bermaharajalela. Masih bebas melakukan kegiatan rasuah sebaliknya sipenerima menderita seumur hidup jikalau tertangkap. Adakah ini adil..??

Ingin ditegaskan disini bahawa semua hasil rasuah adalah haram, dan lebih haram daripada babi. Apa yang sangat-sangat dipinta selepas ini, SPRM akan mencari hingga ke lubang cacing si pemberi rasuah.

Hukumlah mereka ini seperti mana si penerima rasuah, barulah adil..!!!

RAJA PETRA MENDEDAHKAN TIPU MUSLIHAT ANWAR IBRAHIM




Secara terang-terangan Raja Petra membongkarkan segala tipu muslihat Anwar Ibrahim. Segala "kONSPIRASI" dicipta dan direka leh Anwar untuk menjatuhkan kepimpinan Najib.

Raja Petra bukanlah dalam keadaan terpaksa menjelaskan isu Altantuya yang direka Anwar. Sebaliknya menghuraikan kepimpinan Anwar terhadap pakatan haram pula, yang menjadi isu utama kononnya untuk mengambil alih pemerintahan negara.

Sedangkan Jam Omega ditangan pun hilang, nak jaga satu negara pula. Emtah apa pula yang hilang nanti kalau orang cam Anwar nak memimpin negara.

Sunday, April 17, 2011

PENGUMUMAN DARI KEMENTAH – TINDAKAN TERHADAP KOLONEL AZMI





Berikut merupakan kenyataan itu, Leftenan Kolonel Azmi Zainal Abidin yang dimaksudkan oleh Raja Petra Kamarudin adalah seorang pegawai Tentera Darat yang kini berpangkat Kolonel dan telah melepaskan jawatan Timbalan Ketua Anggota Tentera Cawangan Khas sejak 14 Jan 2008.

Pihak Angkatan Tentera Malaysia(ATM)ingin menegaskan bahawa maklumat yang disampaikan oleh Kolonel Azmi Zainal Abidin kepada Raja Petra Kamarudin adalah palsu dan tidak pernah wujud dalam simpanan ATM.

Baca seterusnya disini MILITARY OF MALAYSIA

RAJA PETRA MENGAKU BERSALAH SEDIA PULANG KE TANAH AIR




Raja petra berjanji akan pulang ketanah air dan mengaku bersalah sekiranya peguam negara mendakwanya dalam tuduhan memfitnah pegawai diMarkas Tentera Darat, kementerian Pertahanan, Kolonel Azmi Zainal Abidin.

Beliau akan berbuat demikian sekiranya tidak didakwa memfitnah 3 orang lain, termasuk Datin Seri Rosmah Mansur, isteri Perdana Menteri. Kolonel Norhayati Hassan dan Kolonel Aziz Buyong adalah 2 orang lagi yang dimaksudkan Raja Petra sebagai orang yang tidak mahu dikaitkan dalam sebarang tuduhan.

Selama 3 tahun jelasnya hidup dibawah landasan memfitnah orang yang salah, tidak menafikan menandatangani surat sumpah itu tetapi tidak mahu didakwa atas jenayah yang tidak dilakukannya.

Raja Petra berkata, jika pendakwaan tersebut benar-benar hanya melibatkan fitnah terhadap Azmi, beliau berjanji tidak akan melawan proses pendakwaan dan terus akan mengaku bersalah.

Beliau telah menyatakan perkara ni sejak 3 tahun lalu, dan sudah tidak tahan kerana malu apabila masyarakat memanggilnya penipu selepas menandatangani surat sumpah itu.

"Sekarang lagi teruk saya kena, apabila dikatakan sebagai kuda trojan, pembelot dan sebagainya. Saya tidak peduli kerana saya sudah bertahan selama 3 tahun, jadi tiada masalah bagi saya untuk tunggu 3 tahun lagi untuk membersihkan nama saya", katanya.

TUAN PUNYA JAM OMEGA KENA SINDIR

SIDANG AKHBAR KEMENANGAN BARISAN NASIONAL DISARAWAK




Datuk Seri Najib Tun Razak berkata kejayaan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya Sarawak hari ini merupakan satu kemenangan yang sangat bermakna dan jelas menunjukkan keyakinan rakyat terhadap BN masih tinggi lagi.

Dalam sidang video dengan Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud di Kuching, Perdana Menteri, yang berada di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini, mengucapkan tahniah kepada Taib dan BN Sarawak atas kemenangan yang sangat bermakna walaupun ia mendapat tentangan yang hebat kali ini.

"Dan kejayaan yang telah kita capai di banyak kawasan menunjukkan majoriti yang besar dan ada yang bertambah majoriti."

"Dengan ini maka apa yang perlu kita lakukan ialah untuk menyampaikan ucapan berbanyak banyak terima kasih kepada rakyat Sarawak kerana mereka telah mengekalkan sokongan dan keyakinan berterusan kepada BN," katanya.

Najib, yang turun padang untuk berkempen sepanjang pilihan raya yang dianggap paling sengit dalam sejarah negeri itu, berkata kerajaan pusat akan memastikan semua janji-janji pilihan raya kepada rakyat Sarawak akan ditunaikan.

BN telah pun memperoleh majoriti dua pertiga atau 48 kerusi pada pilihanraya yang mempertandingkan 71 kerusi.

Turut hadir isteri Najib, Datin Seri Rosmah Mansor, Naib Presiden UMNO Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan Setiausaha Agung UMNO dan BN Datuk Seri TengkuAdnan Tengku Mansor.

Saturday, April 16, 2011

ANWAR LARI DARI TUAI RUMAH PANJANG KERANA MALU



Anwar Ibrahim lari meninggalkan majlis di rumah panjang Sarawak setelah ditanya Tuai Rumah mana jam Omega..??

KEPUTUSAN PILIHAN RAYA SARAWAK: N070 BA'KELALAN





1. BARU BIAN (PKR)...............................2,505
2. Willie Liau (BN-SPDP).........................2,032
Jumlah mengundi..................................4,574
Peratus mengundi.................................65.90%
Undi rosak...........................................37
Majoriti................................................473
Penyandang: Balang Rining (BN-SPDP)
Undi diperolehi: 2,064
Majoriti 475

BN Menang Di Bukit Saban

Keputusan pertama Pilihan Raya DUN Sarawak menyaksikan calon BN, Robert Lawson Chuat, mempertahankan kerusinya di Bukit Saban dengan majoriti 2,774 undi.

Robert menewaskan calon SNAP, Dayrell Walter Entrie dan Jerah ak Engkiong dari PKR.

TIADA KEINSAFAN BAGI ANWAR KERANA PUTRAJAYA


Sah semua pemimpin Islam dan pembangkang mengetahui Anwar kaki seks dan liwat, kerana tersebarnya video seks porno terbaru yang dibongkarkan baru ni. Memang sah semuanya dah tahu Anwar seorang yang buas dan besar nafsunya.

Pemimpin pakatan haram cuba mempertahankan Anwar kerana kerakusan ingin memerintah dan berkuasa. Selindung bagaimanapunlah, akhirnya kebenaran akan terserlah jua.

Wayang Anwar dah nak tamat, dah sampai penghujungnya. Sebenarnya Anwar lah pembawa budaya kurang ajar dalam realiti kehidupan. Diajar supaya bertindak melawan, membuat huru-hara dan memecah-belahkan antara satu sama lain. Contoh Reformasinya terdahulu bertindak membakar, memecah dan merosakkan harta awam.

Sebelum itu, Anwar lah yang menghancurkan UMNO satu ketika dahulu. Anwar lah penyebab utama budaya rasuah berleluasa dikalangan pemimpin pada masa beliau memegang jawatan dalam Kerajaan.

Anwar lah Bapa Rasuah, dibelinya semua pemimpin dan badan kerajaan dalam diam untuk mengalahkan Tun Ghafar Baba. Pada permualaannya Anwar mengatakan tidak mahu menandingi Tun Ghafar, kerana menganggap Tun Ghafar sebagai bapanya sendiri.

Tetapi apabila menjelang tarikh tutup pencalonan, Anwar mengumumkan untuk bertanding secara tiba-tiba pula. Terkejutlah Tun Ghaffar ketika itu kerana beliau langsung tidak menyangka Anwar akan mencabarnya setelah berjanji tidak akan bertanding.

Rupanya dalam diam Anwar melancarkan kempennya menentang Tun Ghaffar yang tak bersedia dengan jenteranya apabila tiba masanya. Akibatnya Anwar menang tanpa bertanding kerana Tun Ghaffar tak cukup percalonan.

Anwar pandai berlakon dan bersandiwara semata-mata hanya nak berkuasa. Memang tepat tindakan Tun Mahathir membuang Anwar dari Umno, kerana Anwar lah pembawa segala keburukkan pada UMNO ketika itu.

Pada masa sekarang, siapakah pemimpin yang tak dimaki-hamun oleh Anwar..?? Difitnah dan dituduh dengan segala tomahan yang tak berasas..!!

Adakah layak Anwar bergelar pemimpin..?? Kalau Anwar seorang yang baik, dia tak buat pemimpin lain sebegitu seperti Tun Ghaffar yang memperjuangkan agama, bangsa dan negara.

Selepas ni kita lihat, pasti akan ada cerita tajaanya yang buruk dari Anwar untuk meminta simpati rakyat menyokongnya seperti pernah dirancang olehnya dahulu.

Kejadian kemalangan untuk meraih simpati rakyat agar nampak Anwar teraniaya, akhirnya dibongkarkan oleh penyokongnya sendiri yang tak setuju dengan rancangan busuknya.

Baru-baru ni kedengaran Anwar dilempang kerana tidak menjawap persoalan yang diajukan kepadanya terhadap skandal video seks yang dihadapinya. Ketua Kampung nak dibuat macam wartawan..!!!

Nah kau, dilempang akhirnya muka Anwar kerana tidak menjawap persoalannya. Anwar pun dengan malunya terpinga-pinga terus angkat kaki beredar dari tempat ceramah tu.

Agaknya Anwar bila sampai rumah kena lempang pula dengan Kak Zizah, manalah tahu sebab semuanya dah tak leh nak sorok lagi..!!

Kita tunggu dan lihat sahaja. Drama dan wayang Anwar kini dah sampai penghujungnya dan menuju jalan tamat.

Thursday, April 14, 2011

ANWAR ALTANTUYA ADALAH KONSPIRASI CIPTAAN PAKATAN HARAM





Altantuya adalah konspirasi ciptaan Anwar bertujuan untuk menyekat Najib daripada menjadi Perdana Menteri. Ia adalah konspirasi Anwar untuk menuduh Najib dan Datin Seri Rosmah dilibatkan dalam kes pembunuhan Altantuya.

Bertujuan untuk menghalang dan ingin menyekat Najib mengambil alih jawatan Perdana Menteri dari Tun Abdullah Ahmad Badawi yang akan meletakkan jawatan ketika itu.

Kalau ikut penjelasan Raja Petra Kamaruddin atas permintaan beberapa individu yang telah memberi maklumat kepadanya, mendesak agar beliau membuat pengakuan bersumpah untuk menghalang dan mneyekat Najib daripada menjadi Perdana Menteri.

Mereka semuanya terdiri daripada askar-askar upahan Anwar iaitu Nik Azmi Nik Daud, John Pang, Blog Din Merican dan seorang pegawai perisik angkatan tentera dikenali sebagai Kolonel Azmi Zainal Abidin.

Raja Petra menerangkan, ia mendapat lampu hijau daripada Anwar untuk melaksanakannya agar kepercayaan terhadap Najib menjadi pudar.

Anwar memang seorang manusia dajal kerana sanggup melakukan apa saja agar impian dan harapannya terlaksana. Sanggup merekacipta fitnah dan pembohongan agar terlerai dendam lama untuk memerintah negara.

Anwar adalah syaitan yang bertopengkan manusia, penuh dengan lakonan dan penipuan..!!!

Dibawah video Raja Petra Kamaruddin memberikan pengakuan...


PEMBOHONGAN ANWAR TAK MENJADI DI SARAWAK




Ini adalah penyumbang faktor yang semakin lama rakyat tak percaya dengan temberang dan helah Anwar untuk memancing undi di Sarawak.

Raja Panglipurlara Malaysia ni, siapa yang tak kenal berjanjikan bulan dan bintang untk disajikan impian dan harapan  yang tidak mungkin terlaksana oleh pencacai-pencacai pakatan haram ni.

Harapan tinggal harapan saja la Anwar...!!!!

Ini dia video temberang Anwar yang dikaitkan dengan aksi video seks porno yang tersebar...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...