PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, March 31, 2011

IHSAN POLIS BENARKAN ANWAR BERUCAP RINGKAS DI KUCHING SARAWAK



Anwar dibenarkan berucap pada satu majlis PKR Sarawak disebuah kedai makan  di Ban Hock Road walaupun perhimpunannya tiada permit Polis malam kelmarin.




Pihak Polis telah memaklumkan kepada Anwar yang tiba dikedai makan itu pada pukul 7:30 malam, bagaimanapun dengan belas ihsan Anwar telah dibenarkan berceramah selama 30 minit dengan syarat ia dilakukan dikedai makan dan tidak menggangu lalu-lintas.




Anwar dalam ucapannya selama 30 minit turut memuji tindakan pihak Polis kerana membenarkan beliau memberikan ucapannya kepada kira-kira 100 penyokongnya di kedai makan tersebut.

Ini dia video yang disiarkan di media pihak Anwar...

PKNS BOROS BERBELANJA TAK MASUK AKAL





Semalam telah didedahkan perbelanjaan boros PKNS yang tidak terkawal, didakwa dilakukan oleh pengurusan PKNS. Berdasarkan maklumat PKNS melantik pegawai kontrak, perunding dan syarikat pengurusan dengan jumlah bayaran yang tak masuk akal dengan bayaran yang cukup tinggi sehingga memberikan kesan kepada kedudukan kewangan PKNS.

PKNS boros berbelanja memperuntukan RM 93,000 sebulan hanya untuk membayar 8 pegawai kontrak sedangkan kerja-kerja itu boleh dilakukan oleh kakitangannya sendiri untuk menjimatkan kos.

Bayangkanlah kroni-kroni pakatan menjoli duit PKNS :-

(1) Melantik seorang akauntan sahaja secara kontrak dengan bayaran RM 20,000 sebulan.

(2) Seorang individu pula hanya menulis ucapan Pengurus Besar PKNS dengan bayaran RM 7,500 sebulan.

(3) Seorang akauntan pemasaran, seorang perunding dan seorang pegawai dalam latihan saja sebanyak RM 10,000 sebulan.

(4) Dua orang pegawai khas pengurus besar dibayar sebanyak RM 18,500 sebulan.

(5) Seorang perunding pembangunan hartanah yang dikenali sebagai Dr.Armen selama 6 bulan dengan bayaran RM 935,000 untuk projek Science Park 2 dan Bernam Jaya.

Perlantikan pegawai kontrak termasuk Pengurus Besar PKNS sendiri yang sebenarnya memberikan kesan besar kepada PKNS, memandangkan mereka-mereka ni tak biasa dan tidak ada pengalaman dalam peraturan kewangan kerajaan.

Kecenderungan membelakangkan peraturan telah diterima pakai oleh PKNS dengan alasan kecekapan dan pentadbiran "Ala Korporat", laporan pengurusan kewangan pula tidak menunjukan keputusan yang memuaskan kerana tidak cekap membuat pengurusan serta garis panduan kewangan yang tidak jelas.

AMARAN UNTUK BLOGGERS-BLOGGERS 1MALAYSA

PAPARAN SKRIN AMARAN MALWARE OLEH GOOGLE CHROME




MALWARE MENYERANG LAGI SETELAH LAMA MENGHILANG.

HANYA PELAYAR-PELAYAR INTERNET YANG MENGGUNAKAN GOOGLE CHROME YANG AKAN MENDAPAT MESEJ AMARAN INI APABILA DIDAPATI SESUATU LAMAN BLOG ITU CUBA MENYEBARKAN MALWARE.

PELAYAR INTERNET YANG MENGGUNAKAN INTERNET EXPLORER ATAU FIREFOX TIDAK AKAN MENDAPAT MESEJ INI.JADI ANDA BOLEHLAH BERGEMBIRA,WALAUBAGAIMANAPUN ANDA BELUM TENTU SELAMAT.

BLOG YANG MENYEBARKAN MALWARE ITU MUNGKIN BLOG YANG ANDA KLIK ATAUPUN BLOG YANG DIPAUTKAN DI BLOG ITU PADA WIDGET BLOGSLIT.

UNTUK MENGELAKKAN PERKARA INI BERLAKU,PEMILIK BLOG YANG MENGALAMI PERKARA INI MESTILAH MENGELUARKAN BLOG YANG DIJANGKITI MALWARE DARIPADA SENARAI BLOGLISTNYA.

BAGI PEMILIK BLOG YANG MENJADI PUNCA KEPADA SERANGAN INI,MEREKA PERLULAH MEMBUANG APA-APA WIDGET YANG MEMBAWA PENYAKIT MALWARE INI.

BERIKUT ADALAH CONTOH AMARAN YANG DIBERI:

Mesej ini akan dipaparkan menggantikan paparan blog tuan jika pelayar menggunakan google chrome.

Warning: Something's Not Right Here!
atsixty-zakriali.blogspot.com contains content from telokbakong.blogspot.com, a site known to distribute malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
Google has found malicious software may be installed onto your computer if you proceed. If you've visited this site in the past or you trust this site, it's possible that it has just recently been compromised by a hacker. You should not proceed, and perhaps try again tomorrow or go somewhere else.
We have already notified telokbakong.blogspot.com that we found malware on the site. For more about the problems found on telokbakong.blogspot.com, visit the Google Safe Browsing diagnostic page.

JIKA DILIHAT PADA MESEJ TERSEBUT,BLOG atsixty-zakriali.blogspot.com DIDAPATI MENGANDUNGI KANDUNGAN DARIPADA BLOG telokbakong.blogspot.com YANG DIPERCAYAI MENYEBARKAN MALWARE.MALWARE TRESEBUT.

JADI PEMILIK BLOG BERKENAAN HARUSLAH BERTINDAK SEGERA.KL BOYZ  SENDIRI PUN TELAH MENGELUARKAN BEBERAPA BLOG YANG MENGANDUNGI MALWARE DARI BLOGLIST SEJAK BEBERAPA MINGGU LEPAS.

KEPADA TUAN PUNYA BLOG YANG MENDAPATI BLOGNYA TELAH DIKELUARKAN DARI BLOGLIST KL BOYZ  HARAP DAPAT MEMAKLUM SEGERA MELALUI EMAIL ATAUPUN MESEJ FACEBOOK SUPAYA SAYA DAPAT MEMASUKKAN KEMBALI SETELAH DIPASTIKAN IANYA BEBAS DARI MANGKUK MALWARE NI.

SEKIAN UNTUK PERHATIAN BLOGGERS

Tuesday, March 29, 2011

DAP MEMANG PUTAR ALAM MACAM ANWAR JUGA





Ambil tanah untuk pembangunan pun salah, serah balik tanah kepada rakyat dan lepaskan tanah berkenaan daripada Seksyen 47 dan 48 Kanun tanah Negeri juga dikatakan salah.

Itulah sikap pembangkang terutama DAP di Sarawak, yang serba tak kena menjelang Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak ke-10 ini, sehingga sanggup memutarbelitkan apa saja isu terutama berkaitan tanah.

Semalam, pembangkang sekali lagi cuba memutar isu tanah apabila mendakwa tindakan kerajaan negeri melepaskan kembali beberapa pegangan tanah di kawasan Bako selepas menyatakan hasrat mengambil alih tanah itu sebagai penganiayaan kepada pemilik.

Keadaan yang seharusnya memberi kelebihan kepada pemilik tanah kini diputarbelitkan apabila Setiausaha DAP Sarawak, Chong Cheing Jen mendakwa Jabatan Tanah dan Survei (JTS) mempermainkan pemilik tanah yang berhasrat menyerahkannya kepada kerajaan.

Berdasarkan surat JTS kepada seorang pemilik, Maureen Song Chai Kee, Cheing Jen berkata, tindakan kerajaan membatalkan hasrat pengambilan tanah itu menyebabkan Chai Kee terpaksa membuat permohonan melanjutkan tempoh hak milik.

Sebelum ini, JTS menyatakan hasrat mengambil alih tanah milik Chai Kee bagi tujuan pembangunan di Bako mengikut peruntukan Seksyen 47 dan 48 Kanun Tanah Negeri, tetapi ia dibatalkan melalui surat bertarikh 21 Mac lalu.

“Pemilik tanah ini yang menetap di Kuala Lumpur diarahkan untuk memohon melanjutkan tempoh pajakan mengikut undang-undang yang ditetapkan selepas pembatalan proses mengambil alih.

"Chai Kee melalui firma guaman akan mengambil tindakan undang-undang terhadap tindakan JTS ini kerana mengingkari hasrat mengambil alih tanah miliknya,” katanya di pejabatnya di sini, semalam.


-PETIKAN BERITA HARIAN


Dah memang ketuanya kaki temberang, kroni nya juga mengamalkan ilmu yang sama gak nak memancing undi agar rakyat menyokong tipu helah mereka. 

Saja mencari alasan untuk memikat pengundi untuk memihak kepadanya. sebenarnya Pakatan Anwar ni memang berpusing-pusing kerana dah berjangkit penyakit kronik Anwar yang suka bermuka-muka dan sering mengusulkan fakta yang tak disokong dengan buktinya apabila membuat sesuatu kenyataan. 

Penyakit Anwar sudah nampak satu-persatu dimata masyarakat Malaysia, yang selama ini disorokan Anwar untuk mengkaburi mata rakyat pakatannya.

Monday, March 28, 2011

PERJUMPAAN TERTUTUP ANWAR BERTIKAM LIDAH DENGAN ABIM





Anwar bertikam lidah dengan Ustaz Ismail Mina kerana akidah Pluralisme yang dibawa Anwar lari dari tujuan menegakkan agama Islam.

Anwar diajukan soalan sehingga tidak dapat memberikan jawapan yang munasabah dan memberikan jawapan tidak masuk akal.

Memang kaki pusing, ditanya lain dajawapnya lain. Macam kes DNA liwatnya, minta DNA baru sekarang nak bersumpah pula.

Tunggu je la bila ada kes lain lagi, baru dijawap isu DNA ni agaknya.

Sunday, March 27, 2011

KERAJAAN KEMPEN TURUNKAN HARGA BARANG






Kerajaan akan melancarkan kempen penurunan harga secara besar-besaran membabitkan 50 sektor termasuk perkhidmatan di seluruh negara mulai 15 Jun hingga 31 Ogos ini.

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, antara sektor yang terlibat dalam kempen itu ialah sektor binaan, pengeluar makanan, pengilang, pengangkutan, pembekal, pemborong dan peruncit.

Menurutnya, sebelum ini, kempen penurunan harga barang hanya melibatkan peruncit, peniaga makanan dan pakaian. “Langkah ini sebagai usaha menurunkan harga barangan dan perkhidmatan untuk tidak membebankan pengguna," katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang media selepas merasmikan Mesyuarat Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) Ke-35 dan Anugerah Kecemerlangan Pelajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Mengkarak, semalam.

Ismail Sabri berkata, bagi mencapai hasrat itu, pihaknya sedang mengadakan perbincangan dengan beberapa pihak yang akan terbabit dalam kempen berkenaan.

Katanya, kerajaan belum berhasrat untuk mewujudkan stok penimbal barang makanan dalam tempoh terdekat ini berikutan kejadian bencana alam yang menimpa Jepun baru-baru ini.

"Negara kurang mengimport bahan makanan dari negara matahari terbit itu dan kita hanya mengimport sebahagian barangan elektrik. Kenaikan harga beberapa jenis barang seperti bawang dan kentang baru baru ini kerana negara pengeluar seperti China, Australia dan New Zealand menghadapi kekurangan bahan itu akibat dilanda banjir besar dan gempa bumi", kata beliau.

- PETIKAN SINAR HARIAN



ULASAN KL BOYZ

Diwaktu yang sebegini eloklah kempen ini diadakan untuk mengurangkan beban rakyat untuk menampung kos hidup seharian mereka.

Kerajaan hendaknya dapat melaksanakan kempen-kempen sebegini, bagi menutup mulut pihak pembangkang yang hanya tahu banyak bercakap dari memberikan idea yang bernas.

MAKNYAH PUN DAH BERTAUBAT, ANWAR BILA LAGI..??




Dua puluh tahun dahinya tidak pernah mencecah sejadah dan kehidupan dipenuhi maksiat, namun program khas anjuran Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) baru-baru ini membuka pintu hati seorang mak nyah untuk bertaubat dengan harapan mampu kembali menjadi lelaki normal.

“Hampir 20 tahun saya tidak pernah menunaikan solat, menyebabkan cara wuduk dan banyak bacaan dalam sembahyang saya terlupa. “Selepas menyertai kursus ini, saya semakin insaf terhadap kesilapan lampau dan banyak mempelajari ilmu agama untuk memulakan hidup baru sebagai lelaki sejati,” katanya hanya mahu dikenali sebagai Shasa, 35.

Menurutnya, biarpun sekian lama menjalani hidup sebagai mak nyah dengan penampilan lebih 95 peratus seperti perempuan, namun jauh di sudut hati dia sedar tidak boleh meneruskan kehidupan sebegitu hingga ke akhir hayat.

“Sebab itulah bila dapat tahu Jakim menganjurkan program seperti ini, saya tidak melepaskan peluang untuk menyertainya kerana saya memang ingin meninggalkan kehidupan sebagai mak nyah yang penuh dengan dosa,” katanya.

Rakannya yang hanya mahu dikenali sebagai Sayang, 30, pula berkata, dia baru menjalani pembedahan implan payudara, namun secara tiba-tiba terbuka pintu hati untuk menyertai 16 `rakan sejenisnya’ dalam program pemulihan itu.

“Saya baru beberapa hari pulang ke tanah air selepas melakukan pembedahan implan payudara dan hidung di Thailand, namun saya terpanggil untuk menyertai program ini apabila mengetahuinya melalui kawan-kawan.

“Saya sendiri tidak pasti mengapa membuat keputusan ini. Mungkin Allah membuka pintu hati untuk saya kembali ke pangkal jalan dan bersyukur di atas hidayah-Nya,” katanya.

Menurutnya, selepas menjalani pengisian program anjuran Jakim itu, hatinya begitu tersentuh dan insaf terhadap perjalanan hidupnya selama ini jauh terpesong daripada landasan Islam.

Program selama tiga hari di sebuah lokasi rahsia di Jelebu, Negeri Sembilan itu dihadiri 17 mak nyah dan ia diisi dengan pelbagai aktiviti termasuk kuliah agama, kaunseling, latihan lasak serta bimbingan kerjaya supaya mereka dapat kembali ke pangkuan masyarakat dan hidup sebagai lelaki normal.

Ketua Penolong Pengarah Sosial Bahagian Keluarga, Sosial dan Komuniti Jakim, Zakuan Sawai berkata, program itu diatur rapi sejak dua bulan lalu dan ia dilaksanakan dengan kerjasama Majlis Aids Malaysia serta Majlis Agama Islam Selangor (Mais).

“Program ini bertujuan mendekati golongan mak nyah yang sering dianggap jelik oleh masyarakat dan mengubah persepsi umum terhadap jabatan agama yang dianggap hanya cenderung menahan mereka apabila melakukan maksiat.

“Dengan terlaksananya program ini, ia membuktikan jabatan agama sebenarnya turut bertanggungjawab membimbing mak nyah supaya mereka kembali ke pangkal jalan,” katanya.

- PETIKAN METRO HARIAN


Alahai Anwar, mereka yang bergelah NYAH pun dah mengambil langkah bertaubat.
Kamu bila lagi nak bertaubat..??
Bawa-bawa lah bertaubat selagi masih ada masa lagi..!!!

Saturday, March 26, 2011

NIK AZIZ DAH ADA PERASAAN MALU




Nik Aziz menyifatkan penayangan video aksi seks secara terbuka adalah tidak bermoral. " Saya berasa seperti di negara lain, tak tahu kenapa pemimpin berbangsa Melayu dan beragama Islam seperti menjadi individu tidak bermoral ", tambah Nik Aziz lagi.

Baru nak ada perasaan malu Nik Aziz..?? Sejak dulu lagi tak malu ker mempersendakan agama demi politik parti PAS, dengan memberikan fatwa yang kebanyakannya tak munasabah seperti menyokong Ketua Pakatan Anwar yang didakwa terlibat dengan kes Liwat dan video Porno Seks, yang baru didedahkan untuk umum agar rakyat tahu siapakah dalang yang sebenarnya.

Nik Aziz cuba mempertahankan Anwar demi maruah Pakatan politiknya yang semakin merundum oleh kerana sifat dan sikap Anwar yang semakin tak masuk akal. Sedangkan beliau sendiri tidak tahu, adakah Anwar benar-benar bersalah ataupun tidak, tetapi menutup matanya dengan memberikan jawapan seperti Nik Aziz tahu apa yang sebenarnya berlaku.

Seumpama beliau sendiri berada di tempat kejadian, yang dah dilihat dengan mata kepalanya sendiri. Pendedahan video tersebut bukannya nak ditonton untuk menaikkan syawat ataupun steam la kata orang muda, tetapi adalah untuk membongkarkan kegiatan sumbang haram yang dikutuk oleh agama Islam.

Pembongkaran tersebut adalah untuk menghentikan pembohongan dan tabiat hobi istimewanya si Pelaku Porno Seks kerana bebas membuat apa yang diminati, sebaliknya menghentam orang lain demi kepentingan diri sendiri untuk mengkaburi mata rakyat yang rata-rata tidak tahu pembohongannya sejak dari dalam Kerajaan lagi..

Nik Aziz jawap macam ni, Wan Azizah pun punya jawapan tersendiri. Walhal kedua-duanya mungkin duduk terkedu memikirkan tentang pendedahan kegiatan sumbang Ketua Pembangkangnya Anwar yang mempunyai hobi luar biasa skandal depan dan belakang dihadapinya.

Jangan cakap bukan-bukan wahai Nik Aziz, kerana penyiasatan sedang dijalankan. Jangan disalahkan pula pihak lain apabila keputusannya nanti tidak memihak kepada Anwar, sudahlah.

Nanti terkeluar lagi fatwa yang bukan-bukan...!!!

ANWAR AKAN BUAT HAL LAGI MALAM INI






Anwar dengan sengajanya membuat kelam-kabut, kekecohan dan cuba melemparkan fitnah terbarunya malam tadi di Gombak Melawati yang berkesudahan disuraikan oleh pihak Polis.

Keadaan menjadi haru-biru kerana penyokong mereka tidak dapat mengawal perasaan kerana marah ceramah tersebut terpaksa dihentikan oleh kerana dikatakan menyebarkan fitnah terhadap individu yang sangat dimusuhinya.

Perasaan dendam Anwar semakin menjadi-jadi dan meluap-luap setelah satu persatu keburukkannya didedahkan kepada rakyat.

Kali ini Anwar mencipta cerita panglipur-laranya untuk mendapatkan kembali sokongan rakyat yang kebanyakan telah angkat kaki meninggalkan Pakatan Anwar kerana pembohongannya yang selalu tidak mengusulkan bukti, sebaliknya hanya mempamerkan dan menayangkan kertas dokumen kosong diatas pentas, yang dicanangnya adalah bukti untuk menutup mata rakyat.

Sebenarnya adalah hanya menyebarkan fitnah dendam busungnya untuk mengalihkan perhatian dan cuba menutup kes liwatnya, kes pornstar dan paling ditakutinya isu DNA.

Malam ini Anwar akan buat hal pula di Pulau Pinang, meneruskan penyebaran fitnahnya untuk mendapat sokongan rakyat kembali setelah ramai yang telah tahu yang Anwar ni memang banyak temberangnya dan memang busuk punya orang kerana hanya ingin melepaskan hajat dendamnya terhadap Kerajaan.

Maklumlah dah jadi sampah, bahan buangan memang busuk dan memang tak boleh digunakan lagi ataupun dikitar semula.

Di Pulau Pinang nanti Anwar ada Jamuan Hi-Tea pada pukul 4:30 di DUN Pematang Pasir, pada pukul 7 petang dibuat pula solat Hajat di Masjid Daerah Bandar Perda dan diikuti pula jadual yang paling "HOT" iaitu jadual untuk memecah-belahkan rakyat antara satu sama lain pada pukul 9-12 malam di Taman Pulau Indah.

Sudah pasti akan berlaku kekecohan lagi malam ni kerana Anwar ni memang tak nak dapatkan permit polis supaya keadaan menjadi haru-biru dan bertukar kelam-kabut untuk memperlihatkan mereka ni seperti tertindas, nak mencari simpati rakyat agar melupakan kes yang beliau hadapi sekarang ni.

Secara politiknya cuba mengkaburi mata rakyat dengan alasan yang tidak munasabah tanpa mengusulkan bukti, kalau ada kertas ditayangkan atas pentas dengan melaungkan " Ini dia bukti-bukti di tangan saya", cuma kertas kosong je, jangan kena auta degan sesumpah ni dah le.

Raja Sesumpah yang takut nak bersumpah...!!!

CERAMAH ANWAR DIHENTIKAN KERANA BERUNSUR FITNAH






Lebih kurang 1,ooo orang telah berhimpun dan berkumpul bagi mendengar ceramah fitnah Anwar yang cuba memburukkan Perdana Menteri dihentikan oleh kerana tiada permit polis.

Polis dikatakan menyuraikan mereka yang berkumpul bagi mendengar ceramah fitnah tersebut menyebabkan pegawai kepada Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamed Azmin Ali cuba membuat perundingan dengan polis Ampang.





Bagaimanapun, polis hanya membenarkan Anwar memberi ucapan selama 15 minit sahaja, malah mematikan pembesar suara dan mengheret Ketua Umum KEADILAN itu turun dari pentas setelah berkali-kali dipaksa berbuat demikian.




Keadaan menjadi kelam-kabut oleh penyokongnya yang cuba bertindak ganas, seorang wartawan Free Malaysia Today, Fazy Sahir cedera terkena lontaran kerusi dalam suasana kecoh itu.

Suasana terus kecoh dan tiga orang dipercayai ditahan polis.

Ini dia video kekecohan yang berlaku di ceramah fitnah Anwar tersebut..


Friday, March 25, 2011

PERKASA BIDAS ISU VIDEO PORNSTAR





Untuk membuktikan ketelusan dan kebenaran tentang video seks tanpa diragui kesahihannya oleh semua pihak, disarankan kepada Kerajaan Malaysia agar menubuhkan Suruhanjaya Diraja untuk mencari kebenaran kerana ia telah menjadi perhatian umum dimasa kini.

Anggotanya dicadangkan mestilah terdiri daripada

1. Wan Azizah
2. Hadi Awang
3. Lim Kit Siang
4. Pakar Forensik PKR dan Kerajaan
5. NGO-NGO
6. Media Massa
7. Pakar dari Komenwel
8. Peguam Negara ( Kerajaan Malaysia )
9. SUHAKAM

Ini adalah video PERKASA menjawap mengenai isu video seks...

SIAPAKAH YANG BAKAL MENGGANTIKAN ANWAR..??





Adakah benar pembongkaran video seks yang dipertontonkan di Carcosa Seri Negara itu satu perangkap ataupun satu konsprirasi ciptaan manusia demi kegilaan semula jadi yang terpahat dalam diri.

Semua yang diberi peluang menonton itu mengesahkan bahawa lelaki yang terdapat dalam video itu adalah serupa wajah Anwar,  yang tak boleh disahkan oleh mereka, dan hanya Wan Azizah sahaja yang boleh mengesahkan sipelaku dalam video pembongkaran tersebut.

Sebaliknyanya Wan Azizah enggan menonton video pembongkaran itu dengan memberi alasan bahawa beliau memang tahu ia palsu. Belum lagi menonton video itu memandai pula bagi jawapan ia palsu.

Bagaimana nak tahu bahawa itu Anwar ataupun tidak, tengok untuk menilaikan sendiri pun tidak mahu. Bukannya nak disaksikan aksi ranjang tu, tapi nak bongkarkan untuk dipastikan adakah hanya rupanya serupa ataupun memang itu adalah Anwar.

Ataupun Wan Azizah enggan melihat kerana takut sipelaku itu adalah benar-benar Anwar, bagaimana.?? Adakah perkara itu sebenarnya yang ditakutkan Wan Azizah..?? kerana takut kebenaran dibongkarkan..??

Perkara yang perlu diberi perhatian sekarang ialah, siapakah yang akan ganti Anwar Ibrahim bagi mengetuai Pakatan PR sekiranya Anwar didapati bersalah kerana meliwat dan dipenjarakan sebelum Pilihanraya Umum ke 13.

Oleh kerana Mahkamah telah menerima pakai berus gigi, tuala good morning dan air mineral sebagai barang bukti untuk diperbandingan DNA, diantara yang terdapat dibahan tersebut dengan yang terdapat dikatakan dalam dubur pengadu.

Jika Anwar didapati bersalah, siapakah penggantinya..??
Ataupun Pakatan PR terus retak satu-persatu dan terus hancur berpecah-belah..??

PKR SUNGAI PETANI MINTA DUIT PELINCIR





Ahli parlimen PKR Sungai Petani, Datuk Johari Abdul mendakwa kononnya bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim yang juga bapa saudaranya, juga tidak percaya Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditunjukkan kepadanya.

Selain itu, tambahnya, latar belakangnya sebagai "orang sembahyang" mungkin menyebabkan isu moral berkesan digunakan padanya.

"Saya memanglah stylish, tapi kami sembahyang. Memanglah macho, tetapi saya sembahyang," katanya berseloroh.

Sambil mendakwa apa berlaku sebagai konspirasi, Johari menafikan beliau meminta wang "pelincir" sebanyak RM100,000 untuk membawa lebih ramai wakil rakyat Pakatan menonton video seks.

"Takkanlah RM100,000. Kita ahli parlimen ni bukanlah lekeh sangat. Baik saya minta RM3 juta atau RM4 juta," katanya.

Ini telah membuktikan yang Johari ni pun kakai putar alam kerana meminta wang pelincir untuk melompat parti, hebat orang tua ni sebab tak cukup duit tak lompat. Bahaya pemimpin cam ni nak kapur duit lebih-lebih, padahal kena berkhidmat untuk rakyat tetapi nak duit pelincir.

Sebagai apa ye duit pelincir tu..?? Mungkin nak kaya cepat sikit boleh beli banyak harta lepas tu cakap kat rakyat dialah pemimpin terbaik yang tak makan duit.

Thursday, March 24, 2011

INI DIA VIDEO PENJELASAN PENDEDAHAN SCANDAL SEKS ANWAR






Penjelasan dari Datuk 'T'rio tentang video seks yang membongkarkan kegiatan sumbang haram pakatan PR.

Sidang media yang dibuat oleh Datuk 'T'rio untuk menerangkan tentang kesahihan video seks tersebut.

Benar ataupun tidak, sama-sama kita dengarkan penjelasan Datuk 'T'rio tentang "seks panas jam Omega".

KAMILAH DATUK TRIO 3 SAHABAT




MISTERI siapa Datuk T yang merujuk tiga sahabat yang membuat pendedahan rakaman video seks seorang lelaki didakwa pemimpin pembangkang dengan wanita dipercayai pelacur dari China pada 21 Februari lalu di sebuah hotel di Kuala Lumpur terdedah semalam.

Tokoh itu ialah ahli perniagaan yang juga sahabat karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Shazryl Eskay Abdullah; bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim.

Pada sidang akhbarnya di Kuala Lumpur, Shazryl Eskay dan Abdul Rahim yakin lelaki dalam rakaman video itu ialah seorang pemimpin parti pembangkang. Shuib bagaimanapun tidak hadir pada sidang akhbar itu kerana tidak sihat.

Berikut ialah sebahagian isi kandungan sidang akhbar itu.

Apa lagi Anwar, Datuk T dah menonjolkan diri. Kalau berani ambil lah tindakan untuk menunjukkan diri tak bersalah...!!! Ataupun isu ini menjadi permainan untuk mengalihkan perhatian kepada isu DNA..??

Wednesday, March 23, 2011

ANWAR TERPERANGKAP DENGAN TIPU HELAH SENDIRI




Mahkamah Tinggi di sini hari ini memutuskan tuala kecil `Good Morning’, berus gigi dan botol minuman jenama Cactus serta segala hasil ujian asid deoksiribonukleik (DNA) yang dilakukan ke atas barangan tersebut boleh diterima masuk sebagai bukti.

Keputusan itu dibuat selepas mendengar keterangan Pegawai Penyiasat, Supritendan Judy Blacious Pereira menunjukkan penahanan Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 17 Julai 2008 adalah sah dan mengikut undang-undang.

Ekoran keputusan itu, Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamad Yusof Zainal Abiden memaklumkan akan memanggil semula dua orang saksi iaitu Ahli Kimia, Nor Aidora Saedon dan Pakar Forensik, Amidon Anan untuk mengemukakan bukti dan hasil ujian DNA yang dibuat ke atas barangan tersebut.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah bagaimanapun menolak permohonan pihak pendakwaan untuk mengarahkan Anwar memberi sampel DNA kerana tiada peruntukan undang-undang untuk berbuat demikian.

- PETIKAN UTUSAN MALAYSIA


ULASAN KL BOYZ

Oleh kerana Anwar beribu alasan tidak mahu memberikan DNA, mahkamah menerima kembali hasil ujian DNA pihak pendakwaraya. Jadi Anwar pun terperangkap balik dengan jejak asal kes liwatnya, bahawa keputusan tersebut diterima pakai kerana kedegilan Anwar untuk menyerahkan DNA beliau untuk diuji.

Anwar telah terlambat untuk membuktikan dirinya bersih dari tuduhan itu, dan Anwar terlambat juga untuk menutup kesnya. Jikalau Anwar berani tempoh hari, dah tentu hari ini seluroh Pakatan PR boleh melonjak kegembiraan menuju ke PutraJaya kerana sudah pasti kes liwat tersebut dibuang terus dari mahkamah daripada perbicaraan.

Peluang keemasan telah diberikan kepada Anwar untuk membuktikan beliau tidak bersalah, sayang Anwar tidak mahu mengambilnya kerana mungkin beliau sendiri sudah tahu apa akan jadi kepadanya setelah DNA diberikan. Merengkok kat Sungai Buloh kot..??

JAWAPAN ANWAR TERHADAP KES VIDEO SEKS TIDAK MUNASABAH




Hari ini Anwar telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi berhubung rakaman video aksi seks yang ditayangkan kepada wartawan di Carcosa Seri Negara, kelmarin. Anwar bertambah gusar apabila Datuk T enggan menyerahkan video seks tersebut kepada pihak polis.

Anwar semakin ketakutan dan membuat kenyataan fitnah menuduh Kerajaan dan Polis berpakat pula. Anwar ni nak kata pandai, ada bengapnya pula sebab kalau Anwar dah kau canang kat Pakatan PR yang tidak mengaku video tersebut adalah beliau, mungkin kerana itulah yang video itu tak diserahkan kepada pihak polis.

Datuk T pula bimbang pembangkang akan menuduh polis dan kerajaan bersepakat dalam pembikinan video tersebut kerana ramai yang tahu Pakatan PR ni memang biasa buat kerja fitnah memfitnah ini. Jadi, Datuk T cadangkan agar  Suruhanjaya Awam Bebas yang dianggotai oleh sesuatu badan bukan Kerajaan dan media yang tidak dipegaruhi oleh mana-mana pihak untuk mengadili kes ini.

Datuk T mencabar Anwar, selain video, jam tangan jenama Omega yang dikatakan milik Anwar yang diserahkan kepadanya oleh seorang wanita pasangan kepada pemimpin pembangkang yang terlibat dalam video seks tersebut yang akan diserahkan kepada suruhanjaya agar ujian pengecaman DNA dapat dilakukan, biarkan orang awam dan dunia menjadi hakim dalam kes ini, tambah Datuk T lagi.

Jawapan Anwar pula yang mengatakan dimasa itu beliau sedang bersama dengan keluarga dan sedang berinternet dengan akuan Twitter nya dan segala data tersebut menjadi bahan bukti bahawa beliau tidak terlibat dalam video seks itu.

Ni nak kasi tahu sikit Anwar, masa kes Liwat Anwar tu pun, Wan Azizah mengaku bahawa Anwar baru habis bermesyuarat dan bersama keluarga selepas itu, tetapi gambarnya keluar dalam kamera litar tertutup (CCTV)cukup membuktikan pembohongan Wan Azizah terhadap kenyataannya yang Anwar bermesyuarat, ye la tu bermesyuarat kat Kondo Liwat la.

Tentang berinternet akuan Twitter ni kalau "PASSWORD" akaun kita bagi kat kawan-kawan ke, atau saudara mara ke, baik sesiapapun boleh "ON-LINE" dengan akaun tersebut kerana "PASSWORD" telah diberikan kepada seseorang individu yang ingin melayarinya dengan izin pemilik akuan ataupun "OWNER" kata ringkasnya.

Jadi, jelas disini tiada bukti sahih atupun fakta yang munasabah yang Anwar bercakap benar kerana beliau takut nak Bersumpah, takut mnyerahkan DNA untuk diuji, dan kerap dan selalu berbohong dengan kenyataan yang dihebohkan kepada media dan masyarakat.

Anwar selalu sangat memberi jawapan yang tak munasabah dan tak masuk akal, tetapi apabila kebenaran terselah Anwar akan kelam kabut membuat sidang media untuk menutup semua temberangnya dan membuat donggeng yang terbaru untuk memesongkan tuduhan sebenar terhadapnya.

Itu sahajalah kerja Anwar...!!!

Tuesday, March 22, 2011

YUSRI KRU MENGATAKAN VIDEO DURASI 20 MINIT SEKS SUKAR DIPALSUKAN






Rakaman video durasi 20 minit sukar dipalsukan, kata pengarah dan penerbit filem, Yusry Abdul Halim. Bagaimanapun, menurutnya ia juga bergantung kepada sudut yang diambil.

" Jika tempoh masanya pendek, ia tidak mustahil ia boleh dipalsukan. Tetapi jika tempoh rakaman itu 20 minit dan sudut rakaman berubah, ia agak mustahil untuk dipalsukan. Tambah beliau video tidak sama dengan gambar yang lebih mudah dipalsukan.

Yusry mengulas berhubung satu rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin parti pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali yang didedahkan kepada media di Hotel Sri Carcosa Negara.

Yusry KRU adalah penerbit yang menggunakan kaedah penggunaan khas visual dalam filemnya, termasuk epik terbarunya, Hikayat Merong Mahawangsa.

- PETIKAN SINAR HARIAN


ULASAN KL BOYZ

Kata Anwar, video dibuat dengan niat jahat untuk memburukkannya dan didalangi musuh politiknya. Tak habis lagi dengan kes liwat mahkamah supaya menyerahkan DNA, didedahkan pula video seks panas yang dikatakan beliau terlibat di dalam rakaman tersebut.

Apa la nasib kau ni Anwar, tak habis-habis, lepas satu-satu..!!!   kes liwat tertangguh kat mahkamah, satu lagi kes nak kena jawap..!!!

Sebaliknya Najib Tun Razak, Perdana Menteri yang betul-betul berani dalam tindakannya menyerahkan DNA untuk diuji oleh pihak berkuasa untuk membuktikan beliau tidak ada kaitan dalam kes Altantuya yang dicanang dan dihebahkan oleh pihak pembangkang.

Kalau benda senang macam tu pun Anwar tak leh nak buat, macamana rakyat nak percaya apabila video ni didedahkan, yang dijawap Anwar bahawa ia adalah mirip mukanya.

Boleh percaya ker..?? Betul ker dalam video tu buncit perut dia berbeza dari Anwar..??

Jawap Anwar....jawap...!!!

PENDEDAHAN BLOGGER HANIEF KETIKA DISOAL SIASAT






Berani betul si Blogger pengampu Anwar ni menyebarkan video beliau, sedang disoal siasat oleh pihak berkuasa kerana penyebaran fitnah busungnya terhadap Kerajaan.

Blogger Haneif ni kononnya membongkarkan kegiatan buruk kerajaan dengan ciptaannya seperti NamaWee yang dikutuk kerana biadap mencerca Kerajaan.

Ini dia video yang dimaksudkan dan disebarkan oleh kroni-kroni Hanief yang berpihak kepadanya.


Monday, March 21, 2011

IMPIAN DAN HARAPAN PKR NAK TUMBANGKAN BN HANCUR BERKECAI





Hasrat pakatan parti pembangkang untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya negeri Sarawak tidak lama lagi terjejas apabila Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) sekali lagi membuat kejutan dengan menutup terus pintu rundingan dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) berhubung pembahagian kerusi, sekali gus mengumumkan tidak akan bekerjasama dengan parti itu.

Keputusan itu diumumkan Presiden SNAP, Edwin Dundang di sini semalam, sehari sebelum Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak, dibubarkan hari ini.

Berikutan keputusan itu, pembangkang dijangka bertembung sesama sendiri pada pilihan raya yang dikatakan akan diadakan pada 16 April depan. Ini kerana Pesuruhjaya PAS Sarawak, Adam Ahid, turut mengakui PKR menuntut mahu meletakkan calon di kawasan yang diminati PAS, iaitu Sadong Jaya, Beting Maro, Tupang dan Jepak.

Selain empat kawasan itu PAS berhasrat bertanding di Sebuyau dan Senadin.
Edwin, ketika dihubungi semalam berkata, SNAP tidak akan mengadakan sebarang perbincangan lagi dengan PKR mengenai isu pertindihan tuntutan kerusi yang diperuntukkan di kalangan pembangkang, pada pilihan raya negeri kali ini.

“Kami sudah membuat kata putus dan tidak akan berganjak daripada keputusan yang sudah kami buat,” katanya ketika mengulas kenyataan Pengerusi PKR Negeri, Baru Bian, bahawa pihaknya akan meneruskan rundingan dengan parti pembangkang lain termasuk SNAP.

Baru turut menyatakan keyakinan masalah pengagihan kerusi antara pembangkang termasuk SNAP, DAP dan PAS dapat diselesaikan dalam minggu ini, apabila rundingan diteruskan.

Selasa lalu, Edwin yang kecewa dengan tindakan PKR yang mahu SNAP cuma bertanding tiga kerusi telah membuat keputusan mengejut apabila mengumumkan akan bertanding di 40 kerusi daripada keseluruhan 71 kerusi DUN Sarawak.

Edwin menganggap tindakan PKR yang mahu bertanding di sebahagian besar kerusi itu sebagai keterlaluan, sedangkan SNAP sentiasa bersikap bertolak ansur dalam soal pengagihan kerusi.

“Malah, sekarang saya turut diberitahu PKR mahu bertanding di kerusi majoriti kaum Cina di Meradong, sedangkan ia disandang oleh rakan pembangkang lain iaitu DAP. Mereka (PKR) bukan saja mahu ambil apa yang SNAP mahu, tetapi cuba mengambil kerusi yang dimahukan DAP dan PAS,” katanya.

Edwin berkata, perbincangan mengenai pengagihan kerusi di kalangan parti pembangkang seperti tiada kesudahan dan SNAP tidak lagi berminat untuk terus menunggu kerana mahu melakukan persiapan perlu bagi menghadapi pilihan raya.

“Kami sudah tidak ada masa untuk berbincang. Kami perlu bersiap sedia untuk menghadapi pilihan raya,” katanya sambil menambah sebarang perubahan ketika pilihan raya semakin dekat hanya akan menimbulkan masalah dan rasa kecewa di kalangan bakal calon yang sudah diumumkan SNAP.

- PETIKAN BERITA HARIAN



ULASAN KL BOYZ

Akibat terlalu ghairah untuk bertatah dan menuju ke PutraJaya dan juga oleh kerana sifat tamak haloba yang dipupuk pucuk pimpinan Pakatan PR sendiri, akhirnya perbincangan diantara pembangkang menuju kegagalan.

PKR dan SNAP cuba membuat perbincangan diantara pembangkang, akhirnya mengundang padah kerana akan berhadapan sesama sendiri.

Sudah tentunya kalau kita lihat dari perbincangan yang diadakan diantara mereka, PR ni memang tak sepakat dan ingin membolot dalam pengagihan kerusi kerana cuma 3 kerusi sahaja diberikan kepada SNAP.

Padahal SNAP adalah antara salah satu parti terlama di Sarawak, dan telah membuat keputusan akan menentang PR kembali untuk kerusi yang bakal dipertandingkan.

Nampaknya segala harapan dan impian Pakatan PR di Sarawak menemui jalan buntu dan tak mempunyai harapan langsung untuk menambat hati pengundi di sana. Pakatan PR hanya tinggal nyawa-nyawa ikan sahaja la gamaknya.

PAKATAN PR SEMAKIN MENUJU KEHANCURAN




Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Indera Mahkota di sini yang merupakan kubu kuat parti itu di negeri ini, hampir lumpuh apabila Pemangku Ketua Cabang berkenaan, Ibrahim Sidek bersama 300 ahli mengisytiharkan keluar parti hari ini.

Selain itu, Naib Ketua Wanita PKR Pahang, Izzah Mazlan dan Setiausaha Wanitanya, Fadilah Abd. Wahab turut sama berbuat demikian. Ibrahim yang mengetuai kumpulan itu menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Indera Mahkota, Datuk Mohd. Hazmi Yusof.

Menurut Ibrahim, keputusan itu dibuat selepas mereka hilang kepercayaan terhadap pucuk pimpinan PKR khususnya Penasihat parti, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Katanya, mereka melihat hala tuju parti itu juga semakin tidak menentu dan mementingkan perjuangan individu sahaja.

"Pemimpin PKR seolah-olah cuba melepaskan tanggungjawab mereka dalam menyelesaikan masalah Cabang Indera Mahkota," katanya pada sidang akhbar selepas Majlis Sirih Pulang Ke Gagang di Indera Mahkota di sini hari ini.

Ibrahim yang menyertai PKR sejak 11 tahun lalu berkata, tindakan itu bukan disebabkan desakan oleh UMNO tetapi kekecewaannya terhadap pimpinan parti. Dalam pada itu Fadilah berkata, keputusan itu dibuat kerana terlalu banyak kepincangan dalam parti.

''Saya telah menimbulkan masalah ini kepada pucuk pimpinan tetapi dipandang sepi,'' katanya.
Sementara itu, Mohd. Hazmi berkata, tindakan pemimpin dan ahli PKR Indera Mahkota tersebut menunjukkan parti berkenaan kini menuju kehancuran.

- PETIKAN UTUSAN MALAYSIA



ULASAN KL BOYZ

Setelah satu persatu mengambil tindakan keluar parti, apa yang tinggal menyokong Anwar pun tak tahu la. Mungkin yang tak pernah kena batang hidung sendiri je la yang tinggal, belum kena tipu belum tahu.

Kalau setakat torak Anwar, siapa yang tak kenal kehebatan siputar alam ni bila memberikan ceramah. Hebat dia punya cerita, yang sengal dan tungai je la mungkin akan percaya. Tetapi yang dah terkena dengan segala auta dan tipu daya SESUMPAH, pasti akan meninggalkan Anwar.

Semua kawan-kawannya, orang-orang kuat dalam parti yang setia denganya dahulu dah lama mengambil langkah meninggalkan si Pembohong ni, termasuk individu yang menubuhkan parti dan sahabat karibnya sendiri tidak tahan dengan temberang AL-Juburi.

Beringatlah wahai rakyat, kepada yang masih tak kenal dengan Peliwat Negara ini maka waspadalah, penyamun ni pasti akan menghantui anda satu hari nanti dengan pujuk rayunya yang hebat, untuk menjahanam dan membinasakan manusia hari ini.

NAJIB CABAR ANWAR KALAU BERANI..!!!





Anwar sememangnya bodoh dan tolol karana membuat pertuduhan fitnah terhadap Perdana Menteri, Najib Tun Razak supaya menyerahkan DNA  untuk dipadankan dengan DNA kes Altantuya.

Anwar sebenarnya dah terlalu terdesak kerana kes liwatnya dah sampai ke penghujung jalan, umpama telur dihujung tanduk. Itu sebab Anwar telah membuat kenyataan bodoh apabila menjawap isu DNA dengan menuduh PM, Najib Tun Razak terlibat dengan kes Altantunya.

Untuk mengalih perhatian orang ramai terhadap kes Sodomi Liwatnya yang sedang berjalan dimahkamah dan pihak pendakwaraya meminta agar Anwar menyerahkan DNA untuk diuji dimahkamah untuk menentukan siapakah lelaki "Y" yang telah Sodomi meliwat pengadu.

Sekarang Perdana Menteri, Najib Tun Razak sendiri telah berikrar akan menyerahkan DNA untuk disiasat oleh pihak berkuasa untuk membuktikan beliau tiada kaitan langsung dalam kes Altantuya, dihebah dan dicanang oleh Peliwat Negara yang la ni kecut telur untuk memberikan DNA untuk dibuat ujian samada Anwar terlibat ataupun tidak dalam kes Sodomi Liwat keduanya.

Anwar memang muka tak tahu malu kerana takut bersumpah dan menyerahkan DNA, maka terbuktilah Anwar ni bersalah kerana beliau takut dan cuba melarikan diri apabila diminta untuk berbuat demikian.

Kalau benar Anwar tak bersalah, kenapa perkara yang senang pun dia tak leh nak buat..??

Sunday, March 20, 2011

PAKATAN PR MEMANG SELALU MUNGKIR JANJI





KUALA NERANG - Slogan ‘Kedah Sejahtera, Nikmat Untuk Semua’ yang diguna pakai Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat (PR) perlu digugurkan kerana kegagalan mereka memenuhi janji manifesto yang dibuat pada Pilihan Raya Umum (PRU) lalu.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Mahdzir Khalid berkata, Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak tidak perlu menunggu sehingga sidang Dewan Undangan Negeri (DUN)

Kedah bulan depan untuk melengahkan penjelasan kerana Kerajaan Negeri terbukti mengingkari janji manifesto dengan melaksanakan kutipan cukai pintu di pekan-pekan kecil.

“Bagaimanapun, apa yang berlaku adalah sebaliknya apabila penduduk kampung yang terletak berdekatan pekan kecil kini berasa terbeban disebabkan terpaksa membayar cukai pintu lebih kurang RM50 hingga RM60 setiap rumah bermula tahun ini.

“Saya hairan Kerajaan Negeri boleh mendakwa hampir 80.7 peratus janji manifesto terlaksana, sedangkan pelaksanaan cukai pintu itu membuktikan mereka memungkiri janji mereka sendiri,” katanya sewaktu ditemui Sinar Harian.

Mahdzir berkata, walaupun pembohongan Kerajaan Negeri berhubung isu pelaksanaan janji manifesto sudah terbukti, beliau bersedia mendengar penjelasan Azizan mengenainya di dalam sidang dewan.

“Sebenarnya, saya sudah pun menyiapkan beberapa soalan berhubung perkara itu untuk dijawab Azizan. Kini tunggu dan lihat apa yang hendak dibuat,” katanya.    

- PETIKAN SINAR HARIAN


ULASAN KL BOYZ

Masa Pakatan PR melaung janji manis memanglah senang tetapi nak menunaikannya, liat betul. Mengata orang lain memanglah sedap apabila kena batang hidung mereka sendiri, baru padan muka.

Kena lak MB Azizan yang marah apabila kebenaran terserlah dan ditunjukan kepadanya, mengamuk diperkarangan mahkamah. Tak profesional langsung, tak dapat nak mengawal kemarahan dan memekik melolong memarahi orang lain.

Sepatutnya jadi MB ni kena banyak bersabar dan tunjukkan sikap terbuka yang boleh menerima kritikan yang ditujukan terhadapnya.

Ini tidak, mengamuk tak tentu arah..!!! Macamana nak berfikir dengan betul dan bernas jika asyik memaki-hamun orang lain...!!?

GELOMBANG MERAH DARUL AMAN - MASA UNTUK BERUBAH







Tahun 2008 menyaksikan kejatuhan negeri Kedah ketangan Anwar dan Kroninya Pakatan PR, dipercayai berpunca daripada pucuk pimpinan Kerajaan yang lemah dan tidak mesra rakyat.

Sikap iri hati serta berpuak dikalangan ahli UMNO Kedah membuatkan mereka terus terlena dibuai impian masing-masing, lebih-lebih lagi sikap kepimpinan UMNO yang menghina dan tidak menghormati Tun Mahathir, Mantan Perdana Menteri Malaysia.

Menyebabkan rakyat marah dan tidak berpuas hati, sebagai tanda memprotes BN ditumbangkan di Kedah. Kemudian bermulalah Kerajaan PAS yang membawa padah lebih buruk kepada rakyat Kedah, kepimpinan PAS Kedah takda baiknya daripada Kerajaan yang lemah pada ketika itu.

Dimana pemimpinnya samada tidak pernah tahu apa pun atau melenting bila kebenaran terserlah, dan kekal sebagai permainan puak Pakatan bersama Anwar yang penuh segala tipu daya agar rakyat terus meyokongnya.

Dibawah pentadbiran Menteri Besar yang baru, Azizan dan Exconya yang digelarnya "Golongan Profesional" walaupun mereka banyak menghabiskan masa bermain golf dan melepak di Kelab Diraja Kedah.

Sehingga ada diantara mereka membatalkan aktiviti-aktiviti sosial dan keagamaan dikawasan kampung dengan alasan "Bermesyuarat", sebaliknya hanya untuk bermain golf.

Namun dibawah pentadbiran mereka yang menyaksikan Kampung Orang Islam Melayu dirobohkan tanpa apa-apa penanguhan,dan akhirnya sebuah pusat memproses daging babi haram dirobohkan setelah berkali-kali ditangguhkan oleh pihak MB Azizan.

Kerajaan PAS telah menjanjikan sebuah tapak baru untuk menggantikan pusat memproses babi haram yang telah dirobohkan itu. Kemungkinan besar pula dikawasan Kampung Orang Islam Melayu yang dirobohkan tanpa penangguhan sebelum itu.

Adakah Kerajaan PAS lebih mementingkan babi daripada orang Islam Melayu..??

Sekarang walupun Kedah kaya dengan simpanan air sehingga boleh membekalkan Perlis dan Pulau Pinang, mengapa kualiti bekalan dan perkhidmatan air jatuh apabila PAS mengambil alih Kedah..??

Sehingga banyak kawasan di Kedah samada tekanan air yang begitu rendah ataupun terputus sama sekali. Satu-satunya yang naik adalah tarif bekalan air yang naik diantara 25 hingga 45 peratus, walaupun selalu mencanang Pakatan PAS PR sebagai sebuah parti Islam dan memperjuangkan hak rakyat.

Contohnya di Selangor, satu negeri diajak berdemo kerana tarif bekalan air naik, padahal mereka lebih teruk mempermainkan rakyat dalam isu bekalan air.

Tetapi sekarang semua orang dah tahu parti PAS akur dan tunduk menyembah Anwar dan DAP, sebab itulah mereka banyak kalah dalam majoriti undian ketiga-tiga Pilihanraya kecil yang diadakan baru-baru ni.

PAS kini hanyalah sebuah "BONEKA" parti melayu yang menyokong sosialisma dan pluralisma, mungkin sebab itulah Kerajaan PAS banyak meluluskan permit pusat karaoke yang baru.

Soalannya sekarang, sejauh manakah pembangunan Kedah berkembang selepas 3 tahun pemerintahan PAS..??

Jawapannya Selepas 3 tahun pemerintahan pas yang dipenuhi kegagalan, rakyat Kedah Darul Aman kini mula bangkit dengan Gelombang Merah untuk merubah nasib masa depan mereka dan negri Kedah, untuk memastikan Kedah tidak lagi dihancurkan oleh puak-puak pas dan pakatan rakyat.

Kita saksikan video ini untuk perkembangan lanjut...


Saturday, March 19, 2011

KOS SAMBUTAN ULANG TAHUN YAYASAN SELANGOR MENCECAH RM1 JUTA




Akhirnya pecah lubang juga keburukan Kerajaan PR Selangor kerana menyalahgunakan kuasa dan amanah rakyat untuk kepentingan mereka sendiri. Semuanya terbongkar setelah laporan audit Yayasan Selangor yang dikeluarkan semalam menunjukan Kerajaan Selangor sekarang lebih teruk dalam menguruskan kewangan apabila perbelanjaan dana yang tidak telus sehingga menyebabkan kerugian sebanyak RM 7.41 juta tahun lalu.

Inilah akibatnya selalu pandai mengata orang lain, akhirnya kena batang hidung sendiri. Barulah si Khalid menggelupuh nak menyediakan jawapan, nak tunjuk kononya Pakatan PR masih boleh menyelesaikan masalah tersebut walaupun kerugian berjuta ringgit.

Ini juga lah masanya kita nak tengok Khalid bersandiwara dan main wayang lagi. Selalunya ada episod dan babaknya macam kes SUK yang lampau, yang berkesudahan beliau terpaksa akur diatas keputusan yang sememangnya beliau sendiri tak boleh nak terima.

Tapi kali ni tajuk ceritanya lain, bukan nak membongkarkan tapi nak menjawap, bukan tuduhan tapi penyelewengan yang telah Kerajaan Selangor lakukan. Mesti best kali ni sebab akan ada banyak episodnya, tetapi Khalid harus ingat, beliau sebagai Pegerusi Yayasan Selangor dan seharusnya peka dengan setiap perjalanan dalam pengurusan kewangan di Yayasan itu.

Perbelanjaan yang tidak telus, tidak berkhemah dan tidak munasabah menyebabkan kos perbelanjaan Ulang tahun ke-40 Yayasan Selangor mencecah hampir RM 1 juta. Khalid kena bertanggungjawap kerana telah diamanahkan mengetuai anak syarikat dan beliau seharusnya menjaga sebaik mungkin daripada berlakunya penyelewengan.

Ini baru Khalid menjadi pengerusi Yayasan Selangor, belum lagi anak-anak syarikat Kerajaan Negeri yang lain. Khalid sememangnya telah melakukan kesilapan besar apabila melantik individu yang tidak berkelayakan dan berkredibiliti menerajui Yayasan Selangor sehingga berlakunya penyelewengan menyebabkan kerugian sehingga RM 7.41 juta.

Friday, March 18, 2011

MALAYSIAKINI DAN BAGINDA DISAMAN 100 JUTA, PADAN MUKA..!!!





Portal Media Massa tunggangan PR, MALAYSIAKINI akhirnya disaman 100 juta berhubung pendedahan dakwaan skandal baginda Minda dengan Ummi Hafilda yang didakwa unsur fitnah dajal untuk menggugat reputasi Ummi sebagai saksi dalam kes liwat pertama Anwar pada 1998.

Ummi menegaskan ia memberikan kesan teruk yang mencemarkan maruahnya dimata umum sebagai seorang wanita Muslim, dan menerangkan bahawa ibunya sekarang berasa amat sedih akibat sebaran fitnah yang dilakukan Baginda atau nama sebenarnya Nor Azman Abdullah yang dinamakan sebagai defendan pertama, manakala MALAYSIAKINI selaku defendan kedua.

Ummi Hafilda menyaman Nor Azman Abdullah kerana sebuah artikel MALAYSIAKINI pada 15 MAC lalu yang memetik ucapan Baginda, akan mendedahkan dakwaan salahlakunya yang bertajuk ' Baginda pula jelajah 'bongkar" Ummi Hafilda' yang didakwa sebagai tuduhan tak masuk akal, tiada bukti dan bertujuan mencemarkan maruahnya setelah membongkarkan keburukan dan tingkahlaku sumbang Anwar.

Portal MALAYSIAKINI juga gagal membatalkan saman fitnah terhadapnya yang difailkan Menteri Besar Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud setelah mahkamah Tinggi menolak permohonan peguambela MALAYSIAKINI untuk membatalkan saman yang dikenakan terhadapnya.

Mahkamah mendapati isu perlembagaan yang dibangkitkan MALAYSIAKINI bahawa tiada tindakan adalah tidak berasas dan ia bukan menyalahgunakan proses mahkamah.

Mahkamah telah membuat keputusan setelah mengkaji peruntukan Akta Fitnah dan Perlembagaan Persekutuan, dan memerintahkan MALAYSIAKINI membayar pampasan kepada Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

PR BUAT UNDANG-UNDANG RIMBA LAGI




Setiap kali Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak bersidang, Pakatan PR mesti nak buat hal. Awal-awal lagi dah bagi amaran nak boikot Sidang DUN.

Sebenarnya mereka ni malas nak buat kerja, tu pasal nak buat hal lagi pada Sidang DUN yang akan diadakan pada 5 April. Pakatan Haram memberi amaran jikalau pihak polis campur tangan, mereka akan memboikot Sidang DUN yang akan berlansung.

Kepala mereka, Nizar Jamaluddin dengan nada sumbangnya berkata anggota polis bukan sahaja dikerah mengawal bangunan SUK, tetapi sehingga didalam Dewan desaknya.

Alahai Si Nizar ni, dah jadi macam cikgunya si pemutar alam yang ketakutan dengan ujian DNA sehingga nak mengheret PM sekali, dalam kes Liwatnya yang dah tertangguh lebih kurang 100 kali sehingga la ni.

Jikalau Nizar lahabau ni tidak buat hal dengan berdemontrasi diluar dan sehingga kedalam Dewan satu ketika dahulu, takda la pihak polis nak mengawal sampai kedalam Dewan.

Semuanya bermula daripada Kepala Pengkhianatnya, Nizar yang sering mencari pasal dan sering menduga kesabaran pihak lain. Sidang Dewan DUN pun nak buat macam rumah sendiri, tak tahu malu dan tak hormat langsung kepada undang-undang Persidangan Dewan Undangan Negeri Perak.

Nizar suka buat undang-undang sendiri dan sesuka hati nak buat kerja ke, tak buat kerja ke, yang telah rakyat amanahkan kepadanya.

Semuanya terpulang ditangannya nak buat Sidang Dewan DUN seperti kat jalanraya, tabiat berdemontrasi untuk mencari publisiti murahan agar terkenal, kononnya berjuang demi rakyat.

Sering melaungkan sistem Demokrasi, tetapi Pakatan Haram PR la yang sering mencabul sistem Demokrasi dalam Sidang DUN. Selalu buat hal dan kecoh seperti pasar malam dalam Dewan Persidangan, menggunakan undang-undang Rimbanya untuk menghakim seseorang, agar mereka dilihat seperti tertindas.

Sungguh hebat lakonan mereka untuk memancing hati rakyat agar terus membenci semua agenci kerajaan dan menyokong mereka yang emtah mana betulnya.

ANWAR DAN DATUK HARUN IDRIS SENASIB







Masih ingatkah anda kepada Mantan Menteri Besar Selangor, Datuk Harun Idris yang pernah menjadi peneraju UMNO seketika dahulu. Allahyarham dilahirkan pada 22hb Disember 1925, jikalau beliau masih hidup umurnya hari ini ialah 86 tahun.

Anwar dikatakan senasib dengan Datuk Harun Idris kerana telah melakukan kesalahan dan akibatnya dipenjarakan oleh kerana habitat penyakit manusia yang sukar dibendung.

Bezanya, apakah perjuangan yang telah diberikan Anwar kepada rakyat..??

Jika kita sebut tentang Datuk Harun Idris, bagi orang Melayu jasa beliau sangatlah dihargai khususnya kepada Agama, Bangsa dan Negara.

Salah satu perjuangan Datuk Harun ialah mengambil daya inisiatif menyediakan untuk mengadakan tapak Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) di Bangi yang seluas lebih kurang 2,600 ekar sebagai tapak Universiti tersebut.

Datuk Harun telah banyak menaburkan jasa kepada negeri dan rakyat Selangor dalam peranannya untuk memajukan orang Melayu.

Sebaliknya Anwar bertindak diatas kebijaksanaan Tun Mahathir yang menjadi Perdana Menteri pada ketika itu. Bermakna, Anwar telah diaturkan oleh Perdana Menteri untuk melaksanakan tugasnya sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Kesemua tindakan Anwar adalah hasil buah fikiran Tun Mahathir yang sememangnya adalah pertimbangan yang terbaik pada saat itu.

Cuma beza diantara Anwar dan Mantan Menteri Besar Selangor ialah Datuk Harun Idris semakin dilupakan dikalangan orang Melayu.

Sebaliknya Anwar semakin dibenci masyarakat kerana kerakusannya dan penipuannya ingin berkuasa didedahkan satu-persatu, yang akan tenggelamkan Anwar dalam hayalannya menuju PutraJaya.

Thursday, March 17, 2011

SHAMSUL ISKANDAR MEMANG TAK PAKAI OTAK




Ketua AMK Shamsul Iskandar dengan nada tidak malunya menjawap desakan supaya Anwar menyerahkan DNA sebagai sebahagian episod terancang bermotifkan politik. Kalau mengikut keterangan Syamsul ni, pihak berkenaan tidak memahami prinsip asas undang-undang yang menyebut seseorang itu tak bersalah sehingga dibuktikan bersalah.

Nampaknya si Shamsul ni tak pakai otak ke, selalunya pesalah yang cuba mencari beribu alasan agar tidak dapat dikaitkan diatas tuduhan keatasnya.

Agaknya macamana lah cara si Shamsul ni berfikir, ujian tersebut untuk membuktikan pesalah itu bersalah ataupun tidak. Jikalau Anwar tak tinggalkan bekas, takan orang lain dapat menghidu dan menjejakinya.

Masakan tiada angin, pokok akan bergoyang. Imej dalam Litar kamera tertutup (CCTV) juga telah membuktikan Anwar hadir ke kondo Liwat tersebut. Cuma nak dibuktikan sekarang adakah Anwar meliwat tertuduh, air mani lelaki "Y" berada dalam dubur.

Jadi cuma nak dipadankan sahaja, adakah DNA milik Anwar menyamai DNA lelaki "Y", itu saja. Kalau bukan, tidakkah Anwar dapat melangkah ke PutraJaya..??

Mudah sangat...!!! bukannya nak meminta bahan bukti dari Anwar untuk mencipta bukti seperti dakwaan Si Shamsul Iskandar bahalol yang tak pakai otak berfikir.

Jikalau mencuri, dijejaki melalui cap jari, bahan bukti, DNA dan sebagainya. Begitu juga kes Liwat Anwar, tidak akan terlepas daripada semuanya. Pasti akan disiasat satu persatu, samada Anwar bersalah ataupun tidak.

Anwar pula memberi kenyataan bahawa mempunyai alibi kukuh menyatakan beliau tidak terlibat dalam dakwaan pengadu, padahal dalam rakaman CCTV membuktikan beliau terlibat dalam dakwaan tersebut kerana gambar imejnya dikondo Liwat telah disahkan oleh pihak pendakwaan.

Mungkin Shamsul ni dah dibengapkan oleh Anwar agaknya, bukankah oleh kerana isu DNA ini menjadi jalan pintas Pakatan Rosak ke Putrajaya.

Nak sangat ke Putrajaya kan..?? Inilah peluang emas Anwar nak membuktikan dan melangkah setapak lagi terus ke PutraJaya..??

Memang betul la Shamsul ni tak pakai otak...!!!

ANWAR BUAT CERITA BOHONG DAN DUSTA







Anwar memang suka berbohong, temberangnya cukup hebat dan bernas memperdayakan rakyat supaya meraih sokongan untuk menaik kemarahan rakyat terhadap institusi Kerajaan.

Percakapannya amat biadap apabila mempertikaikan tindakan polis terhadapnya, sepertimana tuduhannya yang mengatakan tangkapan dilakukan keatas beliau adalah salah dan tidak mengikut undang-undang yang telah diselaraskan.

Bagaimanapun apabila perbicaraan bersidang, waran tangkap yang telah ditandatangani oleh Anwar tidaklah dipertikaikan di mahkamah, tetapi dimedia massa tunggagannya mengatakan sebaliknya.

Anwar memang suka menyalahkan orang lain, contohnya menyalahkan wartawan kononnya kerana salah melaporkan berita yang akan merosakan nama dan mengaibkan Anwar dan PR.

Akan tetapi tidakkah Anwar merasa malu kerana ini adalah kali kedua beliau naik mahkamah kerana kes liwat..?

Tidakkah Wan Azizah merasa malu..?? Tidakkah seluruh pakatan PR dan pemimpin mereka merasa malu..??

Kalau fitnah kenapa tak diberikan DNA untuk diuji dimahkamah untuk menentukan Anwar bersalah ataupun tidak..?? Kenapa takut sangat..??

Kenapa Wan Azizah terus mendiamkan diri, tak bertanyakan Anwar supaya diserahkan DNA agar dapat menebus malu anak-beranaknya kepada seluruh rakyat Malaysia..??

Ataupun Wan Azizah dah tahu segalanya tetapi mendiamkan diri kerana terpaksa.?

Persoalannya, adakah mahkamah perlu meminta izin tuan badan untuk memberikan DNA..? Jawapan yang tidak munasabah, kerana DNA tersebut adalah bukti utama yang menentukan Anwar bersalah ataupun tidak.

Jika benar Anwar tidak bersalah kenapa nak berdalih lagi, enggan memberikan DNA..?? Memang dah nampak sangat yang Anwar ni bersalah apabila benda senang ni pun dia takut nak buat, mengelak daripada kebenaran.

Wednesday, March 16, 2011

PELIWAT NEGARA BUAT HELAH LAGI NAK PANJANGKAN MASA PERBICARAAN






Demi keadilan untuk semua, mahkamah sepatutnya mengarahkan Anwar menyerahkan sampel DNA untuk mencari kebenaran. Mahkamah juga diminta menyemak semula keputusan bicara dalam perbicaraan yang telah dijalankan kerana menolak bukti DNA pendakwa yang ditolak kerana dikatakan diambil dengan cara yang salah.

Jika benar DNA tersebut diambil dengan cara salah, Anwar harus membuktikan DNA beliau tidak sepadan dengan DNA lelaki "Y" yang terdapat dalam dubur pengadu.

Benda yang macam ni senang pun Anwar nak takutkan..??  Kenapa Anwar perlu takut...??

Jika benar Anwar tidak bersalah kenapa beliau perlu kecut telur apabila diminta memberikan DNA, untuk dibuat kajian agar perbicaraan mahkamah dapat diselesaikan dengan cepat.

Rakyat juga akan dapat menilai setelah ujian DNA dibuat terhadap Anwar, menentukan samada Anwar bersalah ataupun tidak. Ujian tersebut akan membuat kes Anwar yang ditangguh beliau dekat 100 kali tidak akan tertangguh lagi, malah dapat diselesaikan dengan lebih cepat.

Jikalau pada kes liwat pertama Anwar terlepas kerana kejadian tersebut berlaku diatas suka sama suka, sama-sama mahu. Tetapi kali ini pengadu tidak setuju peradapan tersebut dilakukan keatasnya, bermakna liwat ni macam rogol ataupun dipaksa, tetapi apabila ia berlaku atas dasar suka sama suka maka tiadalah kejadian rogol ataupun meliwat.

Kalau Pakatan PR tak faham maksudnya, bererti mereka juga telah pun di bontotkan oleh Anwar kerana masih tidak faham akan keputusan kes Mahkamah Anwar yang pertama dahulu.

Penyokong PR akan terus disembabkan oleh Pembontot Negara yang punyai tabiat temberang dan tipu helah yang amat hebat.

Ini dia video pendakwa memohon mahkamah agar Anwar menyerahakan DNA nya...


Tuesday, March 15, 2011

SAH ANWAR MEMANG SUKA MAIN BELAKANG







Oleh kerana terdesak kerana didesak memberikan darah atau DNA yang diperintahkan mahkamah, Anwar dah bersedia nak menghilangkan diri apabila pelbagai pihak membuat demontrasi menggesa Anwar AL- Juburi menyerahkan DNA untuk mengesahkan persamaan dengan lelaki "Y" dimahkamah.

Kenapa Anwar AL-Juburi perlu takut, jika benar tak bersalah kemukakan DNA untuk diuji. Jikalau Anwar AL-Juburi menolak permintaan mahkamah dengan memberikan segala andaian dan jawapan yang tak munasabah, maka terbuktilah Anwar memang kaki bontot dan memang suka main bontot.

Maka terbukti juga Anwar kaki sental depan dan belakang, depan belakang pun sapu. Sekiranya Anwar tetap berdegil enggan menyerahkan DNA untuk diuji maka terbuktilah Anwar AL-Juburi memang takut kerana dialah lelaki "Y" tersebut.

Anwar AL-Juburi takut temberang suka main bontot lelakinya terbongkar jika DNA diserahkan untuk ujian. Perkara yang begitu senang tu pun dia takut..!!!

Ini dia video mendesak peliwat negara serahkan DNA..













Monday, March 14, 2011

VIDEO TSUNAMI MENGHANCURKAN JEPUN PADA 11 MARCH 2011









Lebih 1,300 orang terkorban, manakala pasukan penyelamat menemui beratus-ratus lagi mayat dikawasan pantai Timur Laut jepun yang teruk dihentam tsunami ekoran gempa bumi 8.9 skala Richter.





Kira-kira 100 gegaran susulan terus melanda Jepun, termasuk satu yang berukuran 6.8 skala Richter yang mencetuskan kebimbangan.





Berjuta-juta penduduk sempat melarikan diri ke tanah tinggi selepas menerima amaran Tsunami yang memusnahkan kabin dan merosakan kapal-kapal.





Kerajaan menghantar Pasukan Mencari Dan Menyelamat Khas Malaysia (SMART) dan pegawai perubatan ke Jepun bagi membantu menyelamatkan mangsa.


Sunday, March 13, 2011

PENDAKWA MOHON DNA ANWAR, KARPAL BANTAH




Pendakwa dah mohon mahkamah meminta tertuduh agar mendapatkan sampel darah daripada Anwar yang bertujuan menjalankan profile DNA siapa yang ditemui dalam DNA dubur pengadu.

Persoalannya, adakah Anwar berani..??

Adakah Anwar anak jantan...???
Ataupun Anwar suka main jantan saja..??

Adakah Anwar akan pusing-pusing jawapan lagi...??
Ataupun Anwar dah terjerat perangkap putar belitnya...??

Adakah Anwar jenis tak tahu malu meliwat Saiful..??
Ataupun Anwar akan melarikan diri lagi ke Embassy lagi..??

Kalau Anwar dan Pakatan Haram korang berani, buktikan Ketua Kaki Bontot kau tu tak bersalah...!!!! Ada berani...???

Ini dia video berkait...

ANWAR MARAH ANAK MELAYU JUTAWAN KAYA RAYA




Anwar ni memang tak sedar dek untung, beliau tu memang dah kaya. Kalau tak, takda la Anwar rasuah rakyat supaya menyokong dia dalam politik kotor dia, marah pula apabila anak Melayu kaya raya lebih dari dia lak.

Anwar ni memang pengecut sebab takutkan anak Melayu yang kaya tu akan melawan dia balik, tu sebabla Anwar kutuk anak Melayu yang kaya raya itu. Kalau budak tu sokong dia mesti Anwar kasi naik nama mamat tu, tetapi kalau tak menyokong dia, Anwar akan rosakkan nama anak Melayu yang kaya raya tu.

Marahkan darah Melayu kaya raya apasal..?? Cakap tak serupa bikin, dok mengata orang padahal perangai Anwar lagi teruk dari binatang..!!!

Kita dengar Anwar caci anak Melayu Jutawan kaya raya itu..

Saturday, March 12, 2011

PESANAN DATUK HARUN IDRIS MANTAN MB SELANGOR - MEI 1969





Jika kita singkap kembali ucapan Datuk Harun Idris, Bekas Menteri Besar Selangor selepas Mei 1969 yang mengatakan supaya Bangsanya iaitu orang-orang Melayu agar menjauhi DAP yang dikecamnya sebagai penderhaka dan punca provokasi ganas dan kejam dari pihak pembangkang.

Parti berlogo Bulan, Tanduk Lembu, Basikal dan Payung dikatakan penyebab timbulnya keadaan huru-hara dari pembangkang yang akhirnya Selangor nyaris jatuh ke tangan pihak pembangkang.

DAP dikatakan punca kepada segala provokasi ganas dan kejam yang dimulakan mereka bagi menyingkirkan orang Melayu pada Mei 1969.

PAS pula pada ketika ini mengadaikan maruah orang Melayu dengan DAP ataupun PAP Singapura yang mempunyai kaitan seperti adik-beradik dan mempunyai agenda yang sama untuk menyingkir orang Melayu.





Janganlah kita lupa tentang kejadian berdarah 13 Mei 1969, PAP Singapura lah penyebab sebenarnya, memporak-peranda dan menghuru-harakan keadaan yang diresap sekarang kedalam parti DAP.

DAP dan PAP Singapura ni macam adik-beradik kerana logo dan agenda perjuangan mereka adalah sama. Begitu juga sekarang, parti perikatannya bersama PKR adalah terdiri daripada ahli-ahli dikalangan anak-beranak.

Perjuangan mereka sudah tentu bukanlah untuk rakyat, sebaliknya khusus kepada adik-beradik dan anak-beranak...!!!

Merekalah menyebabkan orang lain sentiasa bergaduh sesama sendiri, sebaliknya mereka terus berkuasa dan berbaik sesama mereka. Itulah cara mereka tatah berkuasa, sokongan dari adik-beradik dan anak-beranak..!!!

Melayu jangan mudah lupa, maka ingatlah kita atas pesanan Mantan Menteri Besar Selangor yang menasihatkan bangsanya iaitu orang Melayu agar menjauhi parti DAP, yang sentiasa menjadi dalang kepada segalanya.

Friday, March 11, 2011

BAHAN UTAMA KES SELAIN DNA TELAH DISAHKAN





Imej rakaman kamera litar tertutup(CCTV)telah disahkan oleh Pegawai Penyiasat dimana telah membuktikan Anwar dan Saiful datang ke Kondominium yang didakwa Anwar meliwat bekas pembantunya, Saiful Azlan Bukhari pada 26 Jun 2008.

Kedua-duanya disahkan datang ke Kondo tersebut setelah imej rakaman itu diteliti dan disiasat Deputi Superintendan Jude Blacious Pereira, beliau telah mengesahkannya merujuk kepada beberapa kepingan gambar untuk mengecam individu yang disabitkan.

Kenderaan milik mereka juga telah disahkan dalam kamera litar tertutup memasuki Kondo Liwat pada hari kejadian antara jam 12 tengahari sehingga 6 petang.

Jude Blacious juga telah mengesahkan merampas bahan utama yang digunakan dalam perhubungan seks iaitu KY gel jenama Johnson & Johnson yang digunakan daripada Saiful. Selain merampas kemeja, seluar dalam dan sehelai seluar panjang yang digunakan semasa kejadian.

Semuanya telah terbukti yang Anwar memang melakukan liwat, DNA pun dah sama cuma cara pengambilan je yang salah, tetapi cecair pekat tu sama dengan lelaki "Y" yang didakwa kepunyaan Anwar. Takan lah air mani pun leh sepah-sepah macam sampah yang dibuang-buang merata tempat.

Sampah pun kena buang dalam tong sampah...!! Takan orang Pakatan Haram tak faham maksudnya..???  Ataupun memang Anwar suka sepah-sepah benda tu, merata-rata tak kira tempat kot..???

Iklan pun dah banyak tunjuk, gunakan kondom untuk keselamatan. Ini gara-gara nak sedap sangat la tu sampai lupa pakai kondom....!!!  Kan dah kelam-kabut kau Anwar..!!!

Thursday, March 10, 2011

MAJLIS PENYERAHAN LESEN PENJAJA DBKL KAWASAN PARLIMEN WANGSAMAJU 2010





Majlis Penyerahan Lesen Panjaja tersebut telah diadakan di pusat komuniti Taman Ibukota, Kuala Lumpur pada pukul 9:45 pagi semalam.

Gambar disekitar perkarangan Dewan Komuniti sebelum Majlis Penyerahan Lesen Penjaja dimulakan.













Sewaktu kehadiran Y.Bhg. Datuk Mustafa Kamal Mohd Yusoff, Ahli Lembaga Penasihat Dewan Bandaraya Kuala lumpur :-




Setibanya Yang Berbahgia Datuk Shafie Abdullah, perundingan terus dijalankan diperkarangan dewan bagi menyelesaikan masalah yang dihadapi penjaja.


Pengerusi Persatuan Penjaja Wangsa Maju, Mohd Rashid Abu Samah ketika berbincang dengan Datuk Shafie Abdullah tentang masalah yang disuarakan



Datuk Shafie Abdullah ketika memberikan penerangan kepada DBKL berkenaan penyelesaian masalah penjaja.

Setelah selesai memebuat perbincangan diluar perkarangan Dewan Komuniti, Majlis penyerahan Lesen Penjaja Kawasan Parlimen Wangsa Maju itu telah dimulai dengan nyanyian lagu "Negaraku", diteruskan dengan taklimat oleh Jabatan Pembangunan dan Pengurusan Peniaga Kecil Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).

Majlis Penyerahan telah diserikan dengan Ucapan Pembukaan Yang Berbahgia Datuk Seri Shafie Abdullah, Setiausaha Politik Kepada Yang Amat Berhormat Perdana Menteri Malaysia, Merangkap Menteri Kewangan Malaysia.

Beliau memang berjiwa rakyat kerana sanggup turun padang bagi menyelesaikan masalah penjaja disekitar kawasan Parlimen Wangsa Maju, dan mendengar rintihan dan keluhan penjaja-penjaja yang selama ini mengharapkan lesen untuk mereka berniaga dari DBKL.

Pengerusi Persatuan Penjaja Wangsa Maju, Mohd Rashid Abu Samah adalah antara orang yang banyak berjasa kepada penjaja-penjaja kecil kawasan Wangsa Maju kerana selalu menyuarakan permasalahan penjaja disekitar kawasan Wangsa Maju bagi memudahkan penjaja-penjaja kecil untuk mendapatkan lesen perniagaan mereka.

Penjaja sekitar Kawasan Parlimen Wangsa Maju berasa amat gembira apabila penyerahan tersebut telah disempurnakan tanpa sebarang masalah yang timbul, dan penjaja juga meluahkan pendapat mereka, bahawa hanya UMNO sahaja yang memperjuangkan nasib mereka dikawasan itu..

Penyerahan lesen tersebut juga membuatkan penjaja sekitar kawasan Wangsa Maju berasa lega kerana kegelisahan yang mereka hadapi selama ini dapat diselesaikan dengan Majlis Penyerahan Lesen Penjaja Kawasan Parlimen Wangsa Maju tahun 2010 yang diadakan semalam.
There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...