PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 17, 2011

PENGAKUAN SI MURTAD DI NEGERI KHALID GAGAP SELANGOR...!!!




Melalui video ini dapat kita lihat ternyata tindakan Dr Hassan Ali 100% tepat dan melalui video ini juga dapat kita saksikan betapa Khalid Ibrahim, Khalid Samad dan pemimpin islam di dalam pas telah bersikap hipokrit sanggup melacurkan kesucian agama islam demi tujuan kepentingan politik semata.

Pemimpin islam dalam pas dan pkr sepatutnya bangkit menyokong segala usaha bagi memerangi kemungkaran tapi sebaliknya yang terjadi mereka bertindak menghalang usaha memerangi kemungkaran Nauzubillah

Kemanakah perginya jati diri seorang muslim pd zaman ini. Walhal pembangkang yang menerajui Selangor bermatian mengkritik JAIS yg hanya menjalankn tugas mempertahankn syiar Islam kerana hanya utk menjaga hati dan perasaan kawan kafir dalam pakatan. Pujian kepada Hasan Ali kerana mempertahankn JAIS walaupun dikritik hebat oleh org2 dari partinya sendiri..MasyaAllah

Telahan hampir menjadi kenyataan bertepatan bidalan, ibarat tikus membaiki labu, diadudombakan segala2 buruk belaka dibawah BN dan UMNO. Terutama berkaitan akidah muslim, kini muslim2 yang berkokok sebelum berkuasa.

Sebenarnya adalah sibodoh yang mengikut segala perencanaan sicerdik..siapakah sicerdik dan siapakah sibodoh itu..???

Siapakah sebenarnya yag mentadbir selangor..???

Mereka yang berakidahkan islam atau non muslim..???

3 comments:

Anonymous said...

Ok, kita dah banyak dengar berkenaan perkara ini. Ada kah kita dengar huru hara berlaku sebab perbuatan Kristian ni? Tidak sebab Najib has develop a nation with good muslims, di mana kita bersabar. Tapi ini tidak bererti provokasi demi provokasi, kita harus berdiam juga.
Kalau perkara ini berlaku di negara Islam yg lain, saya jamin pastor Kristian tu dan lumat jadi pastol color. bangunan DUMC pun mungkin dah jadi arang batu.
Jadi jangan lah uji tahap kesabaran kami Kristian dan PAS (ni PAS baru yea, yg bukan Islam).

Unknown said...

http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

TAK PAS said...

PAS bukan nk perjuangkan Islam.. tapi perjuangkan nafsu seks aljuburi
DAP dgn aljuburi x pandang pun Nik Aziz dgn PAs. sbb diorg tau pemimpin PAS sume bodoh..
senang kena tipu..
PAS sekadar pencacai dlm PR
yg untung DAP..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...